O Domenicali σχεδιάζει το μέλλον των αγώνων μονοθεσίων

Στο περυσινό Παγκόσμιο Συνέδριο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στην Doha, ο πρώην αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari Stefano Domenicali ανέλαβε πρόεδρος της Επιτροπής Μονοθέσιων της FIA, ως διάδοχος του Gerhard Berger.

Μέσα στα τέσσερα χρόνια της θητείας του Berger, η FIA ακολούθησε ένα πλάνο για να κάνει εύκολη την ανέλιξη των οδηγών από τα kart στο επίπεδο της Formula 1.

Οι πρώτοι καρποί αυτής της προσπάθειας ήρθαν μέσα από την δημιουργία της ευρωπαϊκής Formula 3 και του πρώτου εθνικού πρωταθλήματος F4 στην Ιταλία, που αποτελεί το επόμενο βήμα μετά τα kart.

Ο Ιταλός δηλώνει ενθουσιασμένος με αυτήν την πρόκληση: «Κάνεις αυτά τα πράγματα επειδή αγαπάς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και αυτός είναι ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου από όταν ήμουν παιδί. Η δουλειά μου είναι να διασφαλίσω πως η εμπειρία μου και το όραμά μου για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό μπορούν να επηρεάσουν τις εργασίες της επιτροπής, ούτως ώστε να παρουσιάσουμε στο ΠΣΜΑ – και στον κόσμο του motorsport – ιδέες που θα κάνουν τους αγώνες μονοθέσιων πιο οργανωμένους, ώστε να επιτρέπουν όχι μόνο στους οδηγούς αλλά και στους νέους μηχανικούς και τις ομάδες να αναπτύξουν τις κινήσεις τους. Είμαι ενθουσιασμένος με το εγχείρημα αλλά και με τους ανθρώπους που δουλεύουν μαζί μου στην επιτροπή – έχουν πάθος, είναι νέοι και έχουν κίνητρο.»

Η F3, είπε, πως έχει στεφθεί με επιτυχία και είναι βέβαιος πως το πρωτάθλημα αυτό που ξεκίνησε από τον Berger έχει στέρεες βάσεις: «Έχουμε μία πολύ καλή βάση με καλούς διοργανωτές και promoters που το τοποθετούν δίπλα σε άλλα αντίστοιχα και μεγαλύτερα πρωταθλήματα. Η θέση της F3 είναι αρκετά ισορροπημένη σε σχέση με τα άλλα πρωταθλήματα και η προοπτική είναι καλή. Ήδη από το Φεβρουάριο του 2015 επεξεργαζόμαστε την ανανέωση της συμφωνίας.»

Παράλληλα, η F4 είναι σε πρώιμο στάδιο. Το περυσινό Ιταλικό πρωτάθλημα ήταν το πρώτο από μία σειρά πρωταθλημάτων, που διεξάγονται σε εθνικό επίπεδο, και ο Domenicalli ενδιαφέρεται να δει πως θα εξελιχθεί αυτό και το 2015: «Φέτος, θα έχουμε τουλάχιστον 7 πρωταθλήματα σε 7 χώρες», εννοώντας τα πρωταθλήματα σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ιαπωνία, Γερμανία, Ισπανία, Κίνα και μία σειρά αγώνων στην ζώνη της Ανατολικής Ευρώπης της FIA.

Στοχεύει, επίσης, και στις Η.ΠΑ., όπου πιστεύει πως η F4 θα είχε επιτυχία: «Μίλησα με την ACCUS (την διοικούσα αρχή μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Αμερική), ώστε να κανονιστεί μία συνάντηση. Πρέπει να εμπλακεί ένας κατασκευαστής κινητήρων και ένας κατασκευαστής σασί, και αυτό είναι το αρχικό στάδιο. Η συνάντησε θα γίνει σύντομα.»

Λογικά, το τελευταίο στάδιο είναι η Formula 2 – η δημιουργία της οποίας συμφωνήθηκε στο τελευταίο ΠΣΜΑ του Μαρτίου.

Είναι ένα τεράστιο εγχείρημα και ένα στο οποίο ο Domenicali θεωρεί πως πρέπει να εμπλακούν όσο το δυνατόν περισσότεροι επενδυτές: «Πρέπει να σιγουρευτούμε πως όσοι ενδιαφέρονται για αυτές τις νέες προσπάθειες έχουν τη δυνατότητα να έρθουν και να συζητήσουν μαζί μας.»

Ο ίδιος γνωρίζει πως ο δρόμος είναι δύσκολος, αλλά παραμένει αισιόδοξος: «Ξέρουμε πως δεν είναι εύκολο αλλά αυτό υπερασπιζόμαστε. Οπότε, όταν με ρώτησε ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, του είπα αμέσως ναι. Τώρα δουλεύω προς μία κατεύθυνση για το καλό του μηχανοκίνητου αθλητισμού.»

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Η FIA δεν αποκλείει την δημιουργία ενός πρωταθλήματος γυναικών

Next Article

Bottas: Υστερούμε σε ρυθμό αγώνα

Related Posts