Την λήξη της συνεργασίας του με την Alpine έχει σημαδέψει ο Fernando Alonso μετά την νέα κόντρα και την επαφή εντός πίστας που είχε με τον teammate του, Esteban Ocon.
Δραματικός ήταν ο sprint αγώνας του GP Βραζιλίας για την ομάδα της Alpine, καθώς οι δύο οδηγοί της είχαν δύο διαφορετικές επαφές κατά τη διάρκεια του εναρκτήριου γύρου, οι οποίες αποδείχθηκαν καταστροφικές για αμφότερα τα μονοθέσια της γαλλικής ομάδας. Ο Esteban Ocon είχε μία μεγάλη τρύπα στο δεξί sidepod μετά από επαφή στην τέταρτη στροφή, η οποία στέρησε αρκετή από την απόδοση, με τον Γάλλο να τερματίζει μόλις στην 18η θέση και να βλέπει το μονοθέσιο του να τυλίγεται στις φλόγες μετά το τέλος του αγώνα, εξαιτίας της ζημιάς που δυσχέρανε τη σωστή ψύξη της μονάδας ισχύος.
Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Alonso στην προσπάθεια του να περάσει δεν υπολόγισε σωστά και χτύπησε με την εμπρός αεροτομή του τον Ocon, διαλύοντας την εμπρός πτέρυγα του. Παρότι βγήκε τελευταίος από τα pits, o Ισπανός κατάφερε να σκαρφαλώσει ως την 15η θέση, όμως δέχτηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για το συμβάν και θα ξεκινήσει τον αγώνα της Κυριακής, πίσω από τον teammate του, στην 18η θέση.
Όπως είναι φυσιολογικό, το κλίμα στην Alpine δεν είναι καθόλου καλό, με τον επικεφαλής της ομάδας, Otmar Szafnauer να κατακρίνει το οδηγικό του δίδυμο για τις μη καθαρές μάχες που έχουν φέτος. Από την πλευρά του ο Alonso αποδέχθηκε την ευθύνη του, όμως δεν δίστασε να τονίσει τη δυσαρέσκεια του με τον τρόπο που έχει χειριστεί η Alpine τις σχέσεις μεταξύ εκείνου και του Ocon, λέγοντας μάλιστα ότι ανυπομονεί να ολοκληρωθεί η σεζόν και να μετακινηθεί στην Aston Martin.
Αναλυτικότερα ο Alonso ανέφερε: «Προφανώς δεν είναι ιδανικό το να έχεις μία επαφή στον πρώτο γύρο, ειδικά στο sprint, γιατί ο αγώνας είναι πολύ μικρός για να επιστρέψεις χωρίς να υπάρχει το παραμικρό Safety Car. Το μόνο θετικό είναι ότι ο ρυθμός μας ήταν εξαιρετικός σήμερα, πολύ κοντά στους πρωτοπόρους, οπότε αύριο θα έχουμε την ευκαιρία να επιστρέψουμε στους βαθμούς.
«Όμως τώρα, στον προτελευταίο αγώνα, απλώς θέλω να πάω στο Άμπου Ντάμπι και να τεστάρω το πράσινο αυτοκίνητο. Αυτός είναι ο βασικός μου στόχος. Είναι ένας ακόμη αγώνας και μετά τελειώσαμε, επιτέλους. Έχω βρεθεί πολύ κοντά στον τοίχο σε αρκετές περιπτώσεις, στην Τζέντα και στη Βουδαπέστη, απ’όσο θυμάμαι.
«Φαίνεται πως όταν ξεκινάμε ή όταν βρισκόμαστε κοντά στην πίστα υπάρχει μία, ας πούμε, μαχητικότητα στην άμυνα. Έτσι είναι δεν μπορούμε να κάνουμε, έχει ξαναγίνει με τον Perez ή ακόμη και με τον Verstappen εδώ, όταν ήταν σε θέση να πάρει πίσω τον γύρο του.
«Μένει όμως μόνο ένας αγώνας, η επόμενη χρονιά θα είναι διαφορετική. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πούμε το οτιδήποτε. Θα έχει έναν διαφορετικό teammate κι η διοίκηση θα έχει έναν διαφορετικό οδηγό, οπότε όλα θα είναι διαφορετικά. Αυτό για μένα είναι ΟΚ, ελπίζω να είναι το ίδιο και για την ομάδα στο μέλλον.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify