Μετά από 17 χρόνια και την νίκη του Mika Hakkinen στο Spa, o Φινλανδός προέβη σε αποκαλύψεις για το τι ειπώθηκε μετά την μάχη του με τον Michael Schumacher.
Το Βελγικό Grand Prix του 2000 είναι από εκείνα που θα μείνουν για πάντα χαραγμένα στις μνήμες όλων των φιλάθλων. Ο Mika Hakkinen πραγματοποίησε μία πολύ δύσκολη προσπέραση κι έκλεψε έτσι την νίκη από τον Michael Schumacher, λίγη ώρα πριν όμως ο Γερμανός τον είχε απωθήσει εκτός πίστας.
«Ήταν φυσικό να πάω να του μιλήσω μετά τον αγώνα,» δήλωσε ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής. «Του είπα πως δεν μπορεί να σπρώχνεις κάποιον εκτός πίστας όταν αυτός πηγαίνει με 300 χλμ/ώρα. Αυτή είναι μία κατάσταση ζωής και θανάτου, είναι κοινή λογική.
«Γύρισε το κεφάλι του και με κοίταξε. ‘Τι έκανα λάθος;’, του είπα. Δεν είπε ‘συγγνώμη, ήμουν πολύ επιθετικός’. Ήταν απλά το στυλ οδήγησής του.»
Ένα στυλ οδήγησης που όπως αποκάλυψε ο Φιλανδός δεν μπορούσε να αποδεχτεί:
«Αν ήταν μία αργή στροφή και προσπαθείς απλά να κρατήσεις την θέση σου πιέζοντας στα όρια του επιτρεπτού, θα μπορούσα να το δεχτώ γιατί κι εγώ χρησιμοποιώ κάποια τεχνάσματα στην πίστα. Αλλά τα 300 χλμ είναι πολύ γρήγορα. Αν με τέτοια ταχύτητα συνεχίσεις στο γρασίδι, είναι πιθανό επειδή αλλάζει το έδαφος το υψόμετρο να απογειωθείς. Εδώ στέκομαι.
«Ήταν όμως μία σκληρή μάχη. Και οι δύο τερματίσαμε χωρίς να συμβεί τίποτα. Είμαι σίγουρος πως αν ήταν κάποιος άλλος ενάντια στον Michael, θα είχε πετάξει.»
Παρόλα αυτά ο Schumacher πάντα αποτελούσε έναν αντίπαλο, τον οποίο ο Mika Hakkinen σεβόταν απόλυτα:
«Ο Michael διαχειριζόταν το μονοθέσιο εξαιρετικά. Έδινε τα πάντα πάνω σε τεχνικά θέματα και στην ομαδική δουλειά. Υπήρχαν πολλά στοιχεία που σεβόμουν απεριόριστα. Ήταν ανένδοτος, δεν τα παρατούσε ποτέ, ότι κι αν γινόταν. Ήξερε πως ο αγώνας τελείωνε με το πέσιμο της καρό σημαίας, ποτέ νωρίτερα. Το σεβόμουν αυτό. Πάντα οδηγούσε στα όρια, τα έδινα όλα, τα φρένα έπαιρναν φωτιά.
«Όταν ανταγωνιζόμουν με τον Michael πολλές φορές χρησιμοποιούσε ακραίες αμυντικές τακτικές. Κατά την διάρκεια των τελευταίων γύρων έκανε απίστευτες ενέργειες. Αλλά στα μισά του αγώνα έμεινε με ένα μικρό κενό ανάμεσα στα ελαστικά του. Με λίγους γύρους να απομένουν, μία μικρή επαφή δεν σήμαινε τίποτα για αυτόν.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify