O Lewis Ηamilton δήλωσε πως είχε ρίξει τη ισχύ του κινητήρα του, μόλις από τον δεύτερο γύρο του GP της Γερμανίας.
Ο Hamilton έχει φτάσει ήδη το μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό νέων μερών σε δυο από τα έξι κομμάτια του κινητήρα. Ο Βρετανός, στο Hockenheim, φρόντισε ώστε να μην καταπονήσει ιδιαίτερα τον κινητήρα του, καθώς είχε μειώσει την ισχύ του από νωρίς στον αγώνα.
«Μείωσα την ισχύ του κινητήρα μου σχεδόν από τον δεύτερο – τρίτο γύρο, νομίζω τότε ήταν. Από πολύ νωρίς την είχα μειώσει και όταν μου είπαν “It’s hammer time” μπορούσα να την αυξήσω και πάλι και να φτιάξω τη διαφορά που χρειαζόμουν».
«Στο τέλος προσπαθούσα να κάνω αυτόν τον κινητήρα να φτάσει όσο πιο μακριά γίνεται και όταν μειώνεις την ισχύ του είναι πιο ήπιο για τον κινητήρα, αντί να χρησιμοποιείς όλους τους ίππους. Απλώς κρατάς κάποιους στην άκρη και ήλπιζα να επεκτείνω τη ζωή του».
«Απλώς δεν ξέρεις πότε θα χαλάσει, κανείς μας δεν ξέρει. Απλώς ήθελα να του συμπεριφερθώ όσο πιο καλά μπορούσα και αυτό έκανα».
Ο Βρετανός οδηγός υποστήριξε πως το γεγονός ότι ο Ricciardo μείωσε τη διαφορά του από τα 11 στα έξι δευτερόλεπτα, δεν είναι λόγος ανησυχίας, αφού ήλεγχε πλήρως τη διαφορά.
«Ήμουν 11 δευτερόλεπτα μπροστά και απλώς ήμουν ευγενικός με τα ελαστικά μου. Έπεσε στα 5, κάπου τόσο και σκέφτηκα “ ΟΚ, πιθανώς πρέπει να επανέρθω τώρα”, πράγμα που έκανα».
«Δεν θυμάμαι αν αύξησα την ισχύ του κινητήρα μου μετά από αυτό, αλλά ένιωσα σε πλήρη έλεγχο σε όλο τον αγώνα, ευτυχώς, πράγμα που δεν είναι πάντα το σενάριο στο οποίο βρίσκεσαι».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify