Ο Marc Marquez ισχυρίζεται ότι το μεγαλύτερο σώσιμο που έχει κάνει είναι αυτό στο Grand Prix του Brno το 2014 παρόλο τον επικό τρόπο που γλύτωσε στην πτώση στο FP2.
Ο αναβάτης της Honda είχε την στιγμή του στην 13η στροφή της πίστας, αλλά κατάφερε να αποφύγει την πτώση καθώς σήκωσε την μοτοσυκλέτα με τον αγκώνα και το γόνατο του.
Το σώσιμο ήταν παρόμοιο με αυτό που είχε κάνει πριν δύο χρόνια στην ίδια στροφή στο τεστ μετά τον αγώνα, ωστόσο οι κάμερες δεν είχαν προλάβει να το πιάσουν.
«Αυτό του 2014 είναι το μεγαλύτερο μου και πιο θεαματικό, αλλά υπάρχουν μόνο φωτογραφίες από αυτό, έτσι θα είμαι ειλικρινής, όταν το έσωσα αναρωτιόμουν αν ήταν επάνω μου οι κάμερες,» είπε χιουμοριστικά ο Marquez που τερμάτισε στην πρώτη θέση στο FP2.
«Αυτά συμβαίνουν όταν πιέζεις στο όριο. Έτσι έχασα το μπροστινό.
«Υπήρξε μία στιγμή που πίστεψα ότι θα πέσω, αλλά είμαι ένας αναβάτης που δεν τα αφήνει την μηχανή μέχρι την τελευταία στιγμή και κατάφερα να το σώσω με τον αγκώνα, που είχε αρχίσει να καίγεται καθώς έγινε τρύπα στην φόρμα.
«Συνέχισα να πιέζω με το γόνατο, και μόλις το έσωσα μπήκα στα pit να ηρεμήσω.»
Ο Marquez δήλωσε ότι η γωνία που είχε στο σώσιμο ήταν 67.5 μοίρες, πιο μικρή από αυτή του 2014.
«Μου είπαν ότι η γωνία μου ήταν 67.5 μοίρες. Το 2014 ήταν 68.3 και όλο μου το σώμα ήταν κάτω από την μηχανή. Ήταν εντελώς διαφορετικά. Υπάρχει εικόνα πάνω από την μοτοσυκλέτα που φαίνεται ότι η μηχανή έχει πέσει στο έδαφος αλλά κατάφερα να το σώσω.
«Πως; Δεν ξέρω. Πάντα λέω ότι είναι τύχη, αλλά έχουν γίνει αρκετά τέτοια. Αλλά ελπίζω στον αγώνα να μην χρειαστεί να κάνω τέτοιο σώσιμο.»
Ο Ισπανός παραδέχθηκε ότι είναι χαρούμενος με την πρόοδο που έγινε μετά το δύσκολο FP1.
«Το πρωί δεν ήμουν καθόλου άνετα με τα ηλεκτρονικά. Δεν είχαμε καλή βάση, έτσι αλλάξαμε μερικά πράγματα στα ηλεκτρονικά.
«Επίσης βελτιώσαμε το set-up, αλλά χρειάζεται να βελτιωθούμε κι άλλο. Δεν είμαστε πολύ πίσω.»
Ακολουθήστε μας στο Instagram και στο Τwitter
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify