Η νέα μονάδα ισχύος της Honda φαίνεται πως θα είναι πολύ πιο ισχυρή, αλλά παραμένει αναξιόπιστη, σύμφωνα με τον Marco Canseco, ανταποκριτής της ισπανικής εφημερίδας Marca.
Η McLaren-Honda είχε πέρυσι έναν επαναστατικό σχεδιασμό στο πίσω μέρος της MP4-30, με το λεγόμενο ‘size-zero’, καθώς ήταν πολύ στενό. Αυτό ήταν εφικτό, μιας και το turbo είχε τοποθετηθεί μέσα στο V που κάνουν οι 6 κίλυνδροι.
Σύμφωνα με το περιοδικό Motor Sport, το turbo της Honda είναι μεγαλύτερο φέτος, με τον Yasuhisa Arai να επιβεβαιώνει πως «θα είναι σχεδόν στο ίδιο μέγεθος» με αυτό της Mercedes. Ωστόσο, ο size-zero σχεδιασμός θα παραμείνει.
Γράφοντας για την Marca, ο Censeco τόνισε πως τα πρώτα στατικά test που έκανε η Honda στον κινητήρα της μετά τη συναρμολογήση του σασί έδειξαν πως ο νέος κινητήρας είναι πιο δυνατός, αλλά «το turbo συνέχεια χαλάει».
Και «όπως φάινεται υπάρχουν ακόμα προβλήματα υπερθέρμανσης, παρά το γεγονός ότι το turbo δουλεύει σε λίγο στροφές ανά λεπτό, 100.000 σε αντίθεση με τις 120.000 που δούλευε πέρυσι,» πρόσθεσε ο Censeco.
Τέλος, αναφέρεται πως την πρώτη μέρα των δοκιμών, στο τιμόνι της MP4-31 θα βρίσκεται ο Fernando Alonso.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify