O Whiting προαναγγέλλει αλλαγές στις στροφές 1 και 2 της πίστας του Μεξικού

O Charlie Whiting υποστήριξε πως η FIA θα εξετάσει την πιθανότητα να υπάρξουν αλλαγές στις στροφές 1 και 2 του Autodromo Hermanos Rodriguez, μετά τις ενστάσεις για τις παραβάσεις οδηγών στο συγκεκριμένο σημείο.

Οι Lewis Hamilton και Max Vestappen παρέκαμψαν την αλληλουχία των στροφών 1 και 2 στην πίστα της πόλης του Μεξικό, με τον Βρετανό να γλιτώνει από την επιβολή κάποιας ποινής και τον Ολλανδό να χάνει το βάθρο, εξαιτίας ποινής 5 δευτερολέπτων.

Την Πέμπτη, ο Whiting δήλωσε πως η FIA εξετάζει αλλαγές στο εν λόγω σύμπλεγμα στροφών, για να αποφύγει τέτοια περιστατικά στο μέλλον.

«Νομίζω πως το κάναμε σε έναν αριθμό από πίστες, όπου έχεις μια κατάσταση παρόμοια με εκείνη που είχαμε στο Μεξικό. Το δεύτερο σικέιν στη Monza, το τελευταίο σικέιν στο Μόντρεαλ, η στροφή 2 στο Sochi.

«Αναπτύξαμε συστήματα, με τα οποία οι οδηγοί πρέπει να ακολουθήσουν ένα συγκεκριμένο δρόμο πίσω προς την πίστα και έτσι είναι αυτόματα πιο αργοί.

«Αυτό δεν ήταν πρόβλημα πέρυσι στο Μεξικό, απλώς επειδή το γρασίδι ήταν πιο φρέσκο και ήταν πιο βρεγμένο και πιο δύσκολο να το διασχίσεις. Φέτος ήταν εμφανώς εύκολο να το διασχίσεις και έτσι έγινε πρόβλημα.

«Είναι πολύ εύκολο να το διορθώσουμε αυτό και να κάνουμε μια παρόμοια διάταξη για την επιστροφή στην πίστα, πράγμα που θα σημαίνει ότι οι οδηγοί θα επιστρέφουν πιο αργά και δεν θα υπάρχει καμιά συζήτηση αν κέρδισαν πλεονέκτημα ή όχι».

Ακόμη ο Whiting επέμεινε πως η μη απόδοση ποινής προς τον Hamilton ήταν σωστή, καθώς δεν κέρδισε κάποιο μόνιμο πλεονέκτημα.

«Θεωρώ πως πρωτίστως, η θεμελιώδης διαφορά μεταξύ των δυο ήταν ότι, στην περίπτωση του Lewis, δεν θεωρήσαμε πως κέρδισε ένα μόνιμο πλεονέκτημα, ενώ στην περίπτωση του Max, εκείνος το κέρδισε».

«Ο Hamilton κερδίζει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην πίστα, όμως αμέσως το επιδτρέφει, μπορούμε να δούμε στην ευθεία μειώνει το γκάζι του στο 80% για να δώσει πίσω το πλεονέκτημά του, ενώ μετά από ένα λεπτό βγαίνει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και αυτό το πλεονέκτημα εξαφανίζεται τελείως, έτσι οι αγωνοδίκες δεν είδαν ένα μόνιμο πλεονέκτημα».

«Στην περίπτωση του Max και του Seb, αν ο Max είχε κάνει το ίδιο μεταξύ των στροφών 3 ως 5 θα έχανε σίγουρα μια θέση, καθώς οι αγωνοδίκες ένιωσαν πως κέρδισε ένα μόνιμο πλεονέκτημα. Αυτή είναι η θεμελιώδης διαφορά μεταξύ των δυο».

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP Βαλένθια - FP2 - Lorenzo ξανά στο νήμα

Next Article

Οι αγωνοδίκες θα εξετάσουν τα νέα στοιχεία για το συμβάν με τον Vettel

Related Posts