Ο κόσμος του rally δεν έχει μείνει ανεπηρέαστος από την κρίση του COVID-19, με αποτέλεσμα να τίθενται προς συζήτηση ξανά, οι επικείμενες αλλαγές στους κανονισμούς για το 2022.
Συγκεκριμένα, οι δυο πιο πρόσφατοι πρωταθλητές Sebastien Ogier και Ott Tanak εξέφρασαν τις απόψεις τους για το ζήτημα, μιας και είναι αβέβαιο το κατά πόσο οι ομάδες θα μπορέσουν εν τέλει να ανταπεξέλθουν στα αυξανόμενα κόστη των υβριδικών κινητήρων που προβλέπεται να χρησιμοποιηθούν. Παράλληλα τονίζεται ότι υπάρχουν και άλλοι τομείς του σπορ που χρειάζονται επανεξέταση.
Αναλυτικά ο Γάλλος 6 φορές πρωταθλητής δήλωσε: «Αυτή η κρίση που ζούμε είναι η δυσκολότερη από οποιαδήποτε άλλη εδώ και τόσα πολλά χρόνια. Σίγουρα πολλές παράμετροι διαφοροποιούνται τώρα, επομένως θα ήταν έξυπνο να συζητήσουμε από την αρχή και να ξανασκεφτούμε τις επικείμενες αλλαγές, όταν θα γνωρίζουμε καλύτερα τις συνέπειες αυτής της κρίσης.
«Βέβαια, δεν ανυπομονώ τόσο για την αλλαγή των κανονισμών του 2022, διότι δεν θα βρίσκομαι καν εδώ, όμως το να γίνουν φθηνότερα τα αγωνιστικά, θα ήταν ένα από τα πρώτα βήματα. Κατ’ εμένα το σημαντικότερο είναι ότι τα αυτοκίνητα πρέπει να δείχνουν ανταγωνιστικά. Εάν ρωτήσεις τον κάθε οδηγό, θα ζητήσει το καλύτερο αυτοκίνητο, εντούτοις στο τέλος της ημέρας η αλήθεια είναι ότι εφόσον υπάρχουν αρκετοί οδηγοί και παρεμφερή οχήματα, πάντα θα υφίσταται μια ενδιαφέρουσα μάχη για να παρακολουθήσει κανείς.
«Σίγουρα την δεδομένη στιγμή όλοι μας απολαμβάνουμε να οδηγούμε πολύ γρήγορα αυτοκίνητα που δείχνουν και είναι εντυπωσιακά, ωστόσο ως έναν βαθμό θα βρεθούμε σε μια κατάσταση όπου ίσως χρειαστεί να θυσιάσουμε την απόδοση εάν έχει να κάνει με την σωτηρία του σπορ. Πρέπει να κοιτάξουμε το σχεδιάγραμμα του πρωταθλήματος και να το κάνουμε πιο συμπαγές χρονικά αν χρειαστεί. Συζητάμε αυτή την ιδέα καιρό τώρα και ίσως το να έχουμε δύο ανταγωνιστικές μέρες δράσης να είναι το καλύτερο σενάριο, σε συνδυασμό με την μείωση του διαθέσιμου χρόνου για τις ομάδες».
Στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκονται και οι δηλώσεις του περσινού παγκόσμιου πρωταθλητή Οtt Tanak που δεν πρόλαβε να προσαρμοστεί πλήρως στην Hyundai ελέω της διακοπής που προέκυψε. Ο Εσθονός επισημαίνει: «Όπως είπε ο Seb, δεν έχει να κάνει μόνο με τα αυτοκίνητα, τους κανονισμούς, το κόστος της συμμετοχής του αυτοκινήτου, είναι πολλά πράγματα ακόμα.
«Έχει να κάνει με την καθοδήγηση της ομάδας στους αγώνες, τον τρόπο που εκτυλίσσεται ο αγώνας και την διαχείρηση του, όλα αυτά μπορούν να γίνουν πιο αποτελεσματικά. Θεωρώ ότι στις μέρες μας το κοινό είναι τόσο ανυπόμονο για την κάθε αλλαγή που πρόκειται να συμβεί, και όταν τελικά γίνεται τα πράγματα ξεφεύγουν εκτός ορίων πολύ σύντομα και η κατάσταση γίνεται βαρετή. Η διαδικασία του πρωταθλήματος παραμένει ίδια εδώ και καιρό. Υπάρχουν τόσα πολλά που μπορούν να γίνουν καλύτερα».
Πηγή : dirtfish.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify