Ogier – Το WRC καταντά «αστείο»

Ο οδηγός της Volkswagen Sebastien Ogier χαρακτήρισε την σειρά εκκίνησης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally «αστεία», αφού ήταν υποχρεωμένος να καθαρίζει την αγωνιστική γραμμή στο Rally της Αργεντινής.

Ο 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κριτικάρει αρκετό καιρό τους κανονισμούς που υποχρεώνουν τον πρώτο οδηγό της βαθμολογίας να εκκινεί πρώτος τις δύο πρώτες ημέρες του αγώνα, χάνοντας χρόνο στα στεγνά χωμάτινα Rally.

Στην Αργεντινή το Σάββατο έχασε 24 δευτερόλεπτα μόνο στην ειδική Los Gigantes, και η απογοήτευσή του γιγαντώθηκε εκείνο το απόγευμα, διαφωνώντας με τον πρωτοπόρο και νικητή του αγώνα δημόσια.

«Έχω βαρεθεί να μιλάω για αυτό,» δήλωσε ο Ogier στο Autosport.

«Θέλω να τελειώσω αυτό το Rally και να γυρίσω σπίτι να σκεφτώ κάτι άλλο»

«Τα Rally είναι αρκετά βαρετά για εμένα αυτή την στιγμή. Πήραμε καλούς βαθμούς, αλλά πού είναι το σπορ;»

«Ναι, μπορούμε να είμαστε πάλι οι πρωταθλητές, αλλά αξίζουμε παραπάνω από αυτό.»

«Είναι εντελώς άδικο και δεν είναι όπως θα έπρεπε το πρωτάθλημα για μένα να ξεκινάω το 80% του αγώνα πρώτος.»

«Το πρόβλημα είναι ότι είναι μόνο για μένα και είναι συνέχεια το ίδιο, αλλά η άποψη μου είναι η ίδια.»

«Για μένα, κάθε χρόνο, το πρωτάθλημα χρόνο με τον χρόνο γίνεται όλο και πιο ‘αστείο’.»

Ο manager του WRC Jarmo Mahonen δήλωσε ότι δεν θα υπάρξει αλλαγή στους κανονισμούς αυτή την σεζόν, αλλά η FIA θα αξιολογήσει τους κανονισμούς στο τέλος της χρονιάς.

«Θέλω να δω όλη την σεζόν· ήμασταν επιτυχημένοι; Τότε θα το δούμε,» δήλωσε ο Mahonen.

«Καταλαβαίνω πως νιώθει, καταλαβαίνω την αγανάκτηση του, αλλά πρέπει να δούμε όλη την εικόνα: να δούμε όλο το πρωτάθλημα.»

«Δεν χρειάζεται να δει όλη την εικόνα και καταλαβαίνω ότι πρέπει να είναι εγωιστής – είναι ένα χαρακτηριστικού του που τον κάνει τόσο επιτυχημένο.»

«Αλλά κανένας δεν μπορεί να πει ότι αυτό είναι κακό για το σπορ.»

«Δείτε την τελευταία μέρα στην Αργεντινή, είχαμε μία συναρπαστική Κυριακή – το χρειαζόμαστε αυτό.» 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

H Haas δεν θα σταθεί εμπόδιο στις μελλοντικές βλέψεις του Grosjean

Next Article

Button - Συνολική βελτίωση του μονοθεσίου, όχι μόνο του κινητήρα

Related Posts