Οι ομάδες έχουν αποτανθεί στη FIA για περαιτέρω διευκρινίσεις σχετικά με τη νομιμότητα της μονάδας ισχύος της Ferrari.
Η Scuderia διαθέτει τον καλύτερο κινητήρα της φετινής σεζόν με διαφορά. Σε κάθε πίστα που έχει υψηλές απαιτήσεις σε τελική ταχύτητα, η ιταλική ομάδα έχει πάρει τη νίκη ή τη διεκδίκησε. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως πήρε τις νίκες σε Σπα και Μόντσα, ενώ από το θερινό διάλειμμα και μετά, έχει πάρει την pole position σε κάθε αγώνα.
Σε αυτό συνεπικούρησε και η αναβάθμιση που έφερε στη Σιγκαπούρη, η οποία την βοήθησε στο να καλύψει το χαμένο έδαφος στον τομέα της αεροδυναμικής.
Αυτό που έχει προκαλέσει την αντίδραση των υπόλοιπων ομάδων, όμως, είναι η απόδοση της μονάδας ισχύος της Ferrari, και σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του motorsport.com, το ζήτημα έχει φτάσει στη FIA, αν και η ίδια τονίζει πως δεν έχει λάβει κανένα επίσημο παράπονο ή καταγγελία επ’ αυτού.
Βέβαια, τα πράγματα περιπλέκονται όσον αφορά την καταγγελία εις βάρος των Ιταλών, αφού αυτή θα πρέπει να γίνει κατά τη διάρκεια ενός Grand Prix. Και με τον χαμό του Charlie Whiting τον περασμένο Μάρτιο, η FIA δεν έχει τον ρόλο του αυτεπάγγελτου «επόπτη» πάνω στα τεχνικά ζητήματα των μονοθέσιων, οπότε χρειάζεται την αρωγή των ομάδων για την εξέταση πιθανών παραβιάσεων των κανονισμών.
Υπάρχουν, όμως, δύο θεωρίες για το πώς έχει βρει η Scuderia τόσο χρόνο από την PU της.
Η μία θέλει τους Ιταλούς να εκμεταλλεύονται το λάδι από το ψυγείο (intercooler). Οι κανονισμοί επιτρέπουν τη χρήση λαδιού στο συγκεκριμένο κομμάτι του κινητήρα, αλλά δεν επιτρέπουν τη χρήση του για καύση μέσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, κάτι που πιθανολογείται πως πράττει η Ferrari. Χρησιμοποιεί, δηλαδή, το λάδι ως επιπλέον καύσιμο, θυμίζοντας τις πρακτικές της Mercedes το 2017 και το 2018.
Η άλλη θεωρία αφορά τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, και συγκεκριμένα το πώς ανακτά ενέργεια η μονάδα ισχύος, κάτι που αποτέλεσε «μήλον της Έριδος» και στις αρχές του 2018, με την Ομοσπονδία να εξετάζει τον κινητήρα και να μη βρίσκει παρανομίες στη διάταξη ή τη λειτουργία των μπαταριών.
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify