Τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στο σύστημα πίεσης καυσίμου και στις 2 Mercedes στην αρχή του Q3 στις κατατακτήριες δοκιμές του GP του Μονακό οφείλονται στις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν στο πριγκιπάτο.
Τα πρώτα λεπτά του Q3 είδαν τα μονοθέσια της Mercedes να μην μπορούν να βγουν στην πίστα με κοινό πρόβλημα στο σύστημα πίεσης καυσίμου, στερώντας και στους 2 σημαντικό χρόνο στην προσπάθεια τους να κατακτήσουν την pole position.
Μάλιστα ο Lewis Hamilton ήταν πεπεισμένος πως στην περίπτωση που το πρόβλημα δεν εμφανιζόταν, τότε θα μπορούσε να κατακτήσει την pole position, καθώς η Mercedes του Βρετανού σταμάτησε στα pits κι ο χαμένος χρόνος δεν επέτρεψε στον Βρετανό να κάνει δύο προσπάθειες.
Μετά το πέρας των κατατακτηρίων, οι άνθρωποι της Mercedesπροχώρησαν σε έρευνα η οποία έδειξε ότι η θερμοκρασία και στα δύο μονοθέσια ήταν υψηλότερη από το κανονικό, κάτι που σήμαινε ότι το καύσιμο ήταν αρκετά πιο θερμό απ’ότι μπορούσε να αντέξει το σύστημα πίεσης καυσίμου.
Για το θέμα μίλησε το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, ο οποίος δήλωσε: “Μοιάζει να είναι συνέπεια των θερμοκρασιών του καυσίμου, που προκάλεσε πρόβλημα με την πίεση του, κάτι που έγινε και στα δύο μονοθέσια. Δυστυχώς, το μονοθέσιο του Lewis είχε ήδη βγει από τα γκαράζ κι ως αποτέλεσμα χρειάστηκε αρκετή ώρα για να σταθεροποιηθεί. Αλλά τουλάχιστον έχουμε εντοπίσει το πρόβλημα κι έχουμε τη λύση για αυτό. Τουλάχιστον αυτές τις πληροφορίες έχουμε μέχρι τώρα.
“Ο γύρος εδώ είναι αρκετά μικρός, οπότε ειδικά όταν είμαστε πιεσμένοι από πλευράς χρόνου, η διαδικασία είναι διαφορετική κι αυτή ήταν η κύρια αιτία. Είναι κάτι που έχει να κάνει με το γεγονός ότι το μονοθέσιο επιστρέφει στα pits αρκετά ζεστό κι αυτό επηρεάζει όλο το σύστημα. Δεν θα έπρεπε να συμβεί και κανονικά δεν συμβαίνει.”
Το πρόβλημα των Mercedes στο Μονακό είναι ένα ακόμη για τα ασημί βέλη τη φετινή χρονιά, με τον Hamilton να έχει ήδη 2 αστοχίες με το MGU-H. O Wolff πιστεύει πως η συχνότητα αυτών των συμβάντων είχε να κάνει με το γεγονός ότι στη γερμανική ομάδα πιέζουν στο όριο, μετά τον αυξημένο ανταγωνισμό από Red Bull και Ferrari.
O Αυστριακός μάλιστα ρωτήθηκε κατά πόσον τα προβλήματα αυτά αποτέλεσαν έκπληξη για τον ίδιο, με τον ίδιο να απαντάει: “Φυσικά ναι, ειδικά αν σκεφτεί κανείς τον αριθμό των χιλιομέτρων που βγάλαμε στις χειμερινές δοκιμές χωρίς να αντιμετωπίσουμε κανένα πρόβλημα.
“Προφανώς και πιέζουμε στο όριο κι έχουμε φτάσει και το μονοθέσιο στα όριά του, τόσο στο σύστημα, όσο και στον κινητήρα. Είναι κάτι που συμβαίνει πάντως όταν πιέζεις τόσο, ώστε να φτάνεις στο όριο. Αλλά πρέπει να τα επιδιορθώσουμε όλα, με ηρεμία και σχεδιασμένη προσπάθεια, ώστε να ανακαλύπτουμε τις αιτίες για όλα αυτά. Έχει αρχίσει να γίνεται αρκετά εκνευριστικό.”
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify