H Alpine βρίσκεται στο στάδιο εύρεσης του οδηγού που θα πλαισιώσει τον Esteban Ocon, από την επόμενη σεζόν, με όλα τα ενδεχόμενα να είναι ανοιχτά, καθώς εξετάζονται πολλές και διαφορετικές επιλογές.
Με τον Fernando Alonso να αποχωρεί για την Aston Martin και τον Οscar Piastri να επιλέγει την αγκαλιά της McLaren, η Γαλλική ομάδα έμεινε ουσιαστικά εκτεθειμένη, ως προς την έτερη θέση στα γκαράζ της. Παρά το γεγονός ότι οι φήμες ήθελαν την Alpine να σπάει το συμβόλαιο του Pierre Gasly με την Αlpha Tauri, ώστε να τον εντάξει στο δυναμικό της, φαίνεται ότι οι πιθανότητες για κάτι τέτοιο μειώνονται όσο περνάει ο καιρός και δεν ξεκαθαρίζει το τοπίο στην ομάδα της Faenza.
Σύμφωνα με τα όσα προκύπτουν από το ρεπορτάζ, οι επιλογές που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο τραπέζι για την ομάδα που έχει ως βάση της το Enstone είναι οι Nyck De Vries, Mick Schumacher και ο Jack Doohan.
Ο Ολλανδός τράβηξε όλα τα βλέμματα στο Ιταλικό GP, με την εντυπωσιακή του εμφάνιση και τους βαθμούς στο ντεμπούτο του στην F1, o Schumacher αναζητά τον επόμενο σταθμό της καριέρας του μιας και όλα δείχνουν πως θα βρεθεί εκτός Haas για το 2023, ενώ ο Doohan είναι μέλος της ακαδημίας της ομάδας και πιθανότατα το επόμενο ταλέντο με προοπτική στο σπορ.
Το racingnews365.com αναφέρει ότι στο κενό που έχει προκύψει στο πρόγραμμα, έως τον αγώνα της Σιγκαπούρης, η Alpine θα διοργανώσει ιδιωτικό τεστ στο Hungaroring, στο οποίο θα λάβουν μέρος οι τρεις οδηγοί που προαναφέρθηκαν, καθώς και ο πολυσυζητημένος Colton Herta, με τον Αμερικανό να συγκεντρώνει τις λιγότερες πιθανότητες σε σύγκριση με τους υπόλοιπους. Στο τεστ οι συμμετέχοντες θα οδηγήσουν το περσινό μονοθέσιο της ομάδας, την A521.
Οι φήμες που ήθελαν τον Sebastian Vettel να αποτελεί και εκείνος μέρος του γκρουπ των οδηγών που θα μεταβούν στην Ουγγαρία, καταρρίφθηκαν σε σύντομο χρονικό διάστημα, καθώς ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επιμένει στην αποχώρηση του από την F1 μετά το πέρας του 2022.
Ο CEO της Alpine, Laurent Rossi, έδωσε πάντως το μήκος κύματος στο οποίο βρίσκονται οι υπεύθυνοι της ομάδας καθώς επεσήμανε ότι θα ήταν προτιμότερος ένας οδηγός με εμπειρία, αντί κάποιου πρωτοεμφανιζόμενου δίχως εμπειρία. Με τα λόγια του ουσιαστικά φωτογραφίζει τον Jack Doohan, ωστόσο με όσα έχουν συμβεί φέτος στις τάξεις της Γαλλικής ομάδας, κανένας δεν μπορεί να είναι σίγουρος για τα όσα θα συμβούν από εδώ και πέρα. Πέραν τούτου ο Rossi μίλησε με κολακευτικά λόγια για την εξέλιξη του Αυστραλού στις μικρές κατηγορίες.
Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Laurent Rossi:
«Πρέπει να βρούμε έναν οδηγό που θα έχει την δυνατότητα να σκοράρει πολλούς βαθμούς άμεσα. Αυτό βασικά μας οδηγεί προς έναν πιο έμπειρο οδηγό, που συγχρόνως θα μπορεί να εξελιχθεί μαζί με την ομάδα. Αυτά είναι τα κριτήρια μας την δεδομένη χρονική στιγμή. Ο Otmar [Sfafnauer] είναι ο επικεφαλής αυτής της διαδικασίας, αυτός που βλέπει τους υποψήφιους, συζητάει μαζί τους, aξιολογώντας τις επιλογές ίσως και μέσα από κάποια τεστ.
«Εικάζω ότι είναι μια διαδικασία που θα διαρκέσει κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα, θέλουμε να κάνουμε την σωστή επιλογή, δεν βιαζόμαστε. Ο Jack[Doohan] σίγουρα είναι στις επιλογές μας, έχει πολύ καλή αίσθηση του χρόνου, διότι αυτή τη στιγμή αποδίδει πολύ καλά. Για να είμαι ειλικρινής γνωρίζαμε ότι ήταν πολύ γρήγορος, όμως έχει ωριμάσει κιόλας. Αυτό φαίνεται τόσο εντός, όσο και εκτός πίστας. Οι συζητήσεις που έχουμε κάνει μαζί του, ήταν εντυπωσιακές. Nομίζω ότι κάτι μας έκανε κλικ.
«Ανεξάρτητα από την αξία του όμως, θεωρούμε ότι το καλύτερο μονοπάτι για έναν νέο οδηγό είναι να βρεθεί πιθανόν σε μια ομάδα, όπου ενδεχομένως υπάρχει λιγότερη πίεση για να αποδώσεις. Θα προτιμούσα να σπάσει την πρώτη του αεροτομή κάπου αλλού, να βρει τα όρια του σε ένα άλλο μονοθέσιο, καθώς το βήμα από την F2 στην F1 είναι πολύ μεγάλο.
«Αυτό ακριβώς συμβαίνει παντού. Γι’ αυτόν τον λόγο οι Russell και Leclerc παρά το ταλέντο και τις περγαμηνές τους, χρειάστηκε να τελειοποιήσουν τις ικανότητες τους σε ένα μονοθέσιο πολύ πιο γρήγορο από εκείνο της F2, για ένα-δύο χρόνια, πριν κάνουν το μεγάλο βήμα. Αυτό είναι το πλάνο μας και για τον Jack. Aυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν βρίσκεται ανάμεσα στις επιλογές μας, διότι είναι σε μεγάλη φόρμα αγωνιστικά, τον εξετάζουμε.
«Και πάλι προσπαθούμε να κρατήσουμε κατά νου τα βασικά μας κριτήρια, τα οποία έχουν να κάνουν με την ικανότητα να μπορεί κάποιος οδηγός να μαζέψει βαθμούς άμεσα και να μας βοηθήσει να βελτιωνόμαστε και να εξελίσσουμε το μονοθέσιο μας. Άρα χρειαζόμαστε κάποιον να έχει την δυνατότητα να μας δείξει τον δρόμο, στο πλάι του Esteban. Δεν μπορούμε να εξελίξουμε ένα μονοθέσιο μόνο με την μία πλευρά του γκαράζ.»
Ακούστε το 23ο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν του Undercut, με ανάλυση και συζήτηση όσων έγιναν στο Ιταλικό GP, στην Monza.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify