Με τον Jean Todt να ανοίγει την πόρτα σε ενδεχόμενη επαναφορά του ανεφοδιασμού κατά τη διάρκεια των αγώνων, η Claire Williams βρίσκεται εναντίον του καθώς πιστεύει ότι θα δημιουργήσει αρνητικό κλίμα γύρω απ’ το brand της F1 λόγω της υπερκατανάλωσης καυσίμου.
Με την Formula 1 να δείχνει αποφασισμένη να δελεάσει όσους έχουν απομακρυνθεί από το άθλημα ώστε να ξαναρχίσουν να το παρακολουθούν, οι ιθύνοντες έχουν προτείνει διάφορους τρόπους που θα καταστήσουν πιο συναρπαστικά τα απογεύματα της Κυριακής. Παρ’ όλο, λοιπόν που το ζήτημα των ανεφοδιασμών δεν προχώρησε πέρυσι, ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt το ξαναθέτει επί τάπητος: «Θα ασχοληθούμε εκ νέου με το ζήτημα της επαναφοράς ή μη των ανεφοδιασμών.».
Παρ’ όλα αυτά η 2η στην ιεραρχία της Williams τονίζει πως κάτι τέτοιο ενδέχεται να βλάψει το brand της Formula 1. Σε δηλώσεις της, μάλιστα, στην έκθεση Autosport International το Σάββατο, ανέφερε: «Οι κατασκευαστές έχουν μόλις επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια στις νέες, υβριδικές μονάδες ισχύος. Σχετίζονται περισσότερο με τους κινητήρες των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους καθώς και με τις συζητήσεις περί εξοικονόμησης ενέργειας που λαμβάνουν χώρα στις κοινωνίες. Η επαναφορά των ανεφοδιασμών άρα η σπατάλη καυσίμου από πλευράς F1 αντιβαίνει πλήρως απέναντι σ’ αυτά τα μηνύματα επομένως είμαι αρνητική σε κάτι τέτοιο.».
Δεν είναι, μάλιστα, η μόνη από πλευράς Williams που έχει αυτή την άποψη διότι ο υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος Pat Symonds διαφωνεί με τις φωνές που θεωρούν πως οι ανεφοδιασμοί θα κάνουν το άθλημα πιο συναρπαστικό διότι σύμφωνα με τον ίδιο, οι ομάδες θα υποχρεούνται να πραγματοποιούν pit-stops μετά από έναν προκαθορισμένο αριθμό γύρων που θα εξαρτάται από την ποσότητα του καυσίμου που θα έχει το μονοθέσιο: «Οι ανεφοδιασμοί αφαιρούν απ’ το αγώνισμα το θέμα και την αβεβαιότητα που το χαρακτηρίζει. Πιστεύω ότι θα οδηγηθούμε σε μια ντετερμινιστική προσέγγιση του αγώνα ενώ τώρα είμαστε σε θέση να πραγματοποιούμε κινήσεις τακτικής παρά την όποια στρατηγική έχουμε χαράξει προηγουμένως. Με άλλα λόγια κανονίζουμε τα pit-stops μας ανάλογα με τη φθορά των ελαστικών που ίσως να μην είναι αυτή που είχαμε προβλέψει καθώς και ανάλογα με τη στρατηγική των αντιπάλων μας. Με τους ανεφοδιασμούς τα περιθώρια για τέτοιους τακτικούς ελιγμούς στενεύουν. Αν έχεις καύσιμο αρκετό για να φτάσεις στους 24 γύρους, τότε πρέπει να μπεις στα pits στον 24ο. Δε μπορείς να προχωρήσεις πέρα απ’ αυτό και αν μπεις νωρίτερα η ποινή είναι πολύ μεγάλη. Αυτά θα συμβαίνουν εάν σταματάς όταν στην πραγματικότητα δεν το θέλεις. Εάν, μάλιστα, πάμε μερικά χρόνια πίσω όταν είχαμε ακόμα τους ανεφοδιασμούς, θα δούμε ότι με την κατάργησή τους οι αγώνες έγιναν πολύ καλύτεροι. Για το λόγο αυτό πιστεύω πως θα είναι ένα βήμα προς τα πίσω η επαναφορά τους.».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify