Η FIA οριστικοποίησε τους κανονισμούς για την επόμενη γενιά των WRCars, τα οποία θα είναι υβριδικά με μπαταρία 100kW.
Όπως είχε ανακοινωθεί νωρίτερα μέσα στην χρονιά την παροχή του υβριδικού συστήματος θα έχει η εταιρία Compact Dynamics. Το υβριδικό αυτό σύστημα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο μέσα στις ειδικές διαδρομές όσο και στις απλές.
Στόχος της FIA, πέρα από τον υβριδισμό, ήταν να αυξήσει και την ασφάλεια, έτσι η νέα γενιά αυτοκινήτων θα έχει αυξημένη στο roll cage πίσω από το πλήρωμα για να αυξηθεί η ακαμψία του αυτοκινήτου σε περίπτωση ντελαπαρίσματος. Επίσης θα αυξηθούν τα υλικά που τοποθετούνται στο roll cage στα σημεία που είναι οι πόρτες.
Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ψήφισε και άλλες αλλαγές: οι διαθέσιμοι κινητήρες ανά αυτοκίνητο θα μειωθούν στους δύο από τους τρεις, και θα αφαιρεθεί η βαλβίδα fresh air στο anti-lag.
Επίσης ανακοινώθηκε ότι και η κατηγορία Rally2 (R5) θα είναι υβριδική από το 2023, με τα αυτοκίνητα να έχουν μία μπαταρία 48V, η οποία θα δίνει περίπου 10 επιπλέον ίππους.
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify