Στο πρώτο ePrix στους δρόμους του Παρισιού, ο Lucas di Grassi πήρε τη νίκη. Δεύτερος ήρθε ο Jean-Eric Vergne και τρίτος ο Sebastien Buemi.
Οι συνθήκες ήταν ιδιαίτερες, καθώς το κρύο παρέμενε στην πρωτεύουσα της Γαλλίας, με τους οδηγούς να πρέπει να φέρουν στη σωστή θερμοκρασία τα ελαστικά.
Στην εκκίνηση, ο di Grassi πήρε την πρωτιά, κάνοντας εκπληκτική εκκίνηση, αφήνοντας δεύτερο τον Vergne και τρίτο τον Bird, που δεν ξεκίνησε όπως θα ήθελε. Από τους κερδισμένους της εκκίνησης ήταν και ο Buemi, που πήρε μία θέση, ενώ στους χαμένους συγκαταλέγεται και ο Sarrazin, που έπεσε μία θέση.
Στους πρώτους γύρους, η μάχη για την δεύτερη θέση είχε πάρει φωτιά ανάμεσα στους δύο οδηγούς της DS Virgin, ενώ ο di Grassi είχε ανοίξει αρκετά τη διαφορά, όντας μόνος πρώτος.
Τη μονοτονία ήρθε να σπάσει ο Loic Duval, ο οποίος εγκατέλειψε στον 6ο γύρο, την ίδια στιγμή που ο Frijns προσπερνούσε θεαματικά τον da Costa. Η κίτρινη σημαία κυμάτισε σε όλη την πίστα ένα γύρο μετά, κάτι που περιόρισε όλους τους οδηγούς στην ίδια ταχύτητα, μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο.
Μόλις κυμάτισε η πράσινη σημαία, ο Ma συνέχισε τον πολύ καλό αγώνα που έκανε, προσπερνώντας την de Silvestro για την 14η θέση, μόλις στον πρώτο του αγώνα στο θεσμό. Ο Buemi πίεσε και πήρε την 6 θέση από τον Turvey. Παράλληλα, ανακοινώθηκε πως το FanBoost είχαν κερδίσει οι Buemi, Vergne και Duval.
Ο da Costa συνέχιζε να πιέζει για την 8η θέση, παίρνοντας συνεχώς ρίσκα κολλημένος πίσω από τον Oliver Turvey, με τον Πορτογάλο να τον προσπερνά στον 16ο γύρο.
Εκείνη τη στιγμή, ο Buemi προσπερνούσε τον Sarrazin για την 5η θέση, ενώ ο Piquet βρέθηκε τελευταίος, όταν φάνηκε να αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα στον 17ο γύρο. Ο Βραζιλιάνος μπήκε στα pits για αλλαγή μονοθέσιου, και συνέχισε κανονικά στον αγώνα.
Στον 22ο γύρο, ο Heidfeld προσπέρασε την de Silvestro, ενώ ο Bird προσπάθησε να περάσει τον Vergne, με τον Βρετανό να ζητά από την ομάδα να τον αφήσει να περάσει, ώστε να πιέσει για τη νίκη. Η μάχη ήταν αρκετά σκληρή, αλλά είχε έρθει η ώρα των pitstops.
Μετά τις αλλαγές των μονοθέσιων, η κατάταξη δεν είχε αλλάξει στο ελάχιστο, με τις δύο DS Virgin να συνεχίζουν από εκεί που έμειναν.
Την διαμάχη των Bird-JEV εκμεταλλεύτηκε ο Buemi, ο οποίος έκλεινε τη διαφορά και πλησίαζε, πραγματοποιώντας τον ταχύτερο γύρο.
Στον 33ο γύρο, ο Piquet έχασε τα φρένα για την πρώτη στροφή και προκάλεσε πρόσκαιρα την κίτρινη σημαία.
Στον 34ο γύρο, ο Buemi χρησιμοποίησε το FanBoost για να περάσει τον Bird, χωρίς επιτυχία.
Τελικά, στον 40ο γύρο, ο Bird δεν άντεξε την πίεση, έχασε τα φρένα, έδωσε τη 2η θέση στον Buemi και ο ίδιος έπεσε 6ος.
Ένα γύρο μετά, ο Ma έχασε τον έλεγχο και χτύπησε στις μπαριέρες, με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να κάνει την εμφάνισή του στην πίστα.
Τελικά, η καρό σημαία έπεσε με το SC στην πίστα.
Αναλυτικά η κατάταξη:
[vtftable ] {f1}Θέση;;;{f1}Οδηγός;nn;
1;;;L. di Grassi;nn;
2;;;J. E. Vergne;nn;
3;;;S. Buemi;nn;
4;;;N. Prost;nn;
5;;;S. Sarrazin;nn;
6;;;S. Bird;nn;
7;;;R. Frijns;nn;
8;;;A. Felix da Costa;nn;
9;;;B. Senna;nn;
10;;;D. Abt;nn;
11;;;J. D’ Ambrosio;nn;
12;;;N. Heidfeld;nn;
13;;;O. Turvey;nn;
14;;;M. Conway;nn;
15;;;S. De Silvestro;nn;
16;;;N. Piquet;nn;
17;;;Q. H. Ma;nn;
18;;;L. Duval;nn;
[/vtftable]
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify