Paul Hembery: Στις λεπτομέρειες κρίνεται η επιτυχία

O Hembery εξηγεί τον τρόπο λειτουργίας των ελαστικών Pirelli για το 2012
O Hembery εξηγεί τον τρόπο λειτουργίας των ελαστικών Pirelli για το 2012

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli εξηγεί πως τα νέα ελαστικά της F1 συντελούν στη βελτίωση του θεάματος. Μετά από δυο αγώνες αρκετοί είναι αυτοί που έχουν επικεντρώσει στον τρόπο λειτουργείας των ελαστικών. Η Pirelli κατασκεύασε τα φετινά ελαστικά με γνώμονα την απαίτηση για περισσότερο απρόβλεπτους αγώνες. Σε ερωτήσεις που ακολούθησαν ο Paul Hembery απάντησε:

Eρώτηση: -Σε τι βοηθάει το πιο τετράγωνο σχήμα των ελαστικών;

Απάντηση: «Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στο σχήμα, απλώς οι «ώμοι» τους έχουν πιο έντονη γωνία. Λόγω της απαγόρευσης ροής καυσαερίων μέσω του διαχύτη (blown difussers) μειώθηκε η αεροδυναμική απόδοση του πίσω μέρους και προσπαθούμε να αντισταθμίσουμε αυτόν τον παράγοντα προσφέροντας περισσότερη πρόσφυση. Το πιο τετράγωνο σχήμα λοιπόν προσφέρει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής, μεταφορά φορτίσεων και ομοιόμορφη κατανομή της θερμότητας σε όλο το πέλμα. Η μέγιστη τιμή θερμοκρασίας παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και εν τέλει το ελαστικό δεν παραμορφώνεται σε μεγάλο βαθμό, διατηρώντας μέρος της απόδοσης του.»

Ερώτηση: -Πώς θα αποφύγετε τη συνεχή χρήση της μαλακής γόμας;

Απάντηση: «Καταρχάς, δεν προσφέρουμε τη μαλακή γόμα σε όλους του αγώνες. Στη Μαλαισία για παράδειγμα, δεν ήταν διαθέσιμη. Φέτος έχουμε μειώσει τη διαφορά αποδοτικότητας αναμεσα στις γόμες. Πέρυσι, η διαφορά μέσης-μαλακής ήταν στο 1,5 sec. Φέτος, οι πιο σκληρές γόμες έχουν σημαντικά μεγαλύτερη διάρκεια ζωής ώστε να έχει νόημα να προσπαθούν οι ομάδες για pit stop λιγότερο.»

Ερώτηση: -Ποιο είναι το μείγμα αερίων που χρησιμοποιείται στα ελαστικά σας;

Απάντηση: «Χρησιμοποιούμε αέρα από τον οποίο αφαιρείται η υγρασία. Αυτό γίνεται για να έχει σταθερή συμπεριφορά στις μεταβολές θερμοκρασίας το ελαστικό. Οποιοδήποτε άλλο αέριο απαγορεύεται, όπως π.χ. το διοεξείδιο του άνθρακα (CO2).»

Ερώτηση: -Τι είναι το RTS;

Απάντηση: «Το Racing Tyre System είναι ένα καινούριο σύστημα ενσωματωμένο σε έναν φορητό υπολογιστή. Ακολουθούμε το ελαστικό και καταγράφουμε μέσα από αυτό δεδομένα από τη στιγμή που βγαίνει από το εργοστάσιο μέχρι και την πίστα. Ερευνούμε θερμοκρασία, απόδοση, ρυθμός φθοράς και μεταβολή συμπεριφόρας. Όλα αυτά καταγράφονται και αποστέλλονται στον κεντρικό μας server στο Μιλάνο. Αυτά τα δεδομένα ενισχύονται με αυτά που θα μας δώσουν οι ομάδες σχετικά με το set-up τους, την τηλεμετρία και τους γύρους τους. Με αυτόν τον τρόπο πραγματοποιούμε ενδελεχή ανάλυση, την οποία τη διαθέτουμε στις ομάδες. Η FOM λαμβάνει από εμάς τον τύπο του ελαστικού και η πληροφορία διατίθεται στα γραφικά της τηλεοπτικής μετάδοσης.»

Η παραπάνω συνέντευξη δόθηκε από τον Paul Hembery στον Τάκη Πουρναράκη.

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Η ταχύτητα του Sordo στην Πορτογαλία ευχαρίστησε το αφεντικό της Prodrive

Next Article

O Whitmarsh στοχεύει σε επιτυχία στην Κίνα.

Related Posts