Η αυλαία για το πρωτάθλημα του WRC για το 2020 ανοίγει αυτήν την εβδομάδα και το TotalRacing.gr σας παρουσιάσει πέντε λόγους για να το παρακολουθήσετε.
1) Tanak VS Neuville
Πλέον οι δύο από τους τρεις διεκδικητές του τίτλου θα βρίσκονται κάτω από την ίδια στέγη χρησιμοποιώντας το ίδιο αυτοκίνητο. Έτσι η μεταξύ τους μάχη αναμένεται να είναι αρκετά σκληρή, και σίγουρα θα κριθεί στις λεπτομέρειες. Κάτι άλλο που θα έχει ενδιαφέρον θα είναι ο τρόπος που θα καταφέρει να διαχειριστεί τους δύο μονομάχους ο επικεφαλής της ομάδας, Andrea Adamo.
2) Το νέο line-up της Toyota
Η Toyota για την φετινή σεζόν θα έχει τρεις νέους οδηγούς στην ομάδα της, με τους Sebastien Ogier και Elfyn Evans να είναι και πάλι teammates, και τον Kalle Rovanpera να τους πλαισιώνει. Ο Γάλλος έχει στα χέρια του το αυτοκίνητο που έδωσε τον τίτλο των οδηγών στον Tanak την περσινή χρονιά, και ξέρει ότι δεν θα μπορέσει να «κρυφτεί» πίσω από τα προβλήματα του Yaris WRC, όπως συνέβη στη Citroen. Ενδιαφέρον θα έχει και το πόσο σταθερός (αλλά και γρήγορος) θα είναι ο «μικρός» Rovanpera στην πρώτη του σεζόν στη μεγάλη κατηγορία.
3) Η «επιστροφή» του Lappi
Ο Φινλανδός μετά από μία κακή σεζόν με την Citroen, βρίσκεται στην M-Sport, σε ένα αμάξι που τα χαρακτηριστικά του θεωρητικά τον βολεύουν στον τρόπο με τον οποίο οδηγεί. Από το πρώτο test με το αυτοκίνητο στην άσφαλτο έδειξε να είναι γρήγορος, κάτι που μένει να αποδειχθεί και στις ειδικές διαδρομές.
4) Η αύξηση του ανταγωνισμού
Πλέον οι 3 διεκδικητές αλλά και όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί έχουν στα χεριά τους αυτοκίνητα που έχουν πάρει νίκες, και με τις διαφορές τους πλέον να είναι αρκετά μικρές. Αυτό αναμένεται να φέρει ακόμα πιο κλειστές μάχες τόσο στις μπροστά θέσεις όσο και στις πιο πίσω.
5) Οι αλλαγές και οι προσθήκες στο πρόγραμμα του 2020
Αρχικά, προβλεπόταν να γίνουν 14 ράλλι, αλλά με την ακύρωση του Rally Χιλής εξαιτίας των αναταραχών στην χώρα, θα έχουμε και την νέα σεζόν 13 αγώνες. Ωστόσο, έχουν γίνει εσωτερικές αλλαγές, όπως το Rally Γερμανίας, που θα διεξαχθεί τον Οκτώβριο, κάτι που θα το κάνει πιο ενδιαφέρον από άποψη καιρού. Επίσης επιστρέφουν τα Rally Σαφάρι, Νέας Ζηλανδίας και το Rally Ιαπωνίας. Οι ομάδες έχουν επισκεφθεί σχετικά πρόσφατα την Νέα Ζηλανδία και ξέρουν πώς να στήσουν τα αυτοκίνητά τους. Μάλιστα ο Lappi δήλωσε ότι ίσως χρησιμοποιήσει το set-up για το Rally Φινλανδίας. Αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα για τους υπόλοιπους δύο αγώνες, καθώς είναι αρκετά ιδιαίτεροι και οι ομάδες δεν μπορούν να δοκιμάσουν εκτός Ευρώπης.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify