Πέντε λόγοι για τους οποίους αξίζει να δει κανείς Formula E

Είσαι από αυτούς που θεωρούν πως, αν δεν κάνει ήχο το μοτόρι, το σπορ είναι μάπα; ΟΚ, αυτό το άρθρο απευθύνεται ΚΥΡΙΩΣ σε σένα, κι ας ζεις 100 χρόνια πίσω, άνθρωπε των σπηλαίων, διότι σήμερα θα σου πούμε πέντε λόγους για τους οποίους αξίζει να ανοίξεις YouTube και να δεις Formula E φέτος.

Νούμερο 1: Τα νέα μονοθέσια

Καταλαβαίνουμε, αγαπητέ αναγνώστη, πως το να ακούς ένα «βζζζζζν» από έναν ηλεκτροκινητήρα αντί για το κροτάλισμα ενός βενζινοκινητήρα είναι κάτι που σε ξενίζει ακόμη. Αλλά, δεν μπορείς να αρνηθείς πως τα Gen2 μονοθέσια της Formula E δεν είναι ό,τι πιο φουτουριστικό και sexy έχεις δει τα τελευταία χρόνια. Προσομοιάζει σε Batmobile, έχει νέες, πιο μεγάλης διάρκειας μπαταρίες (βγάζουν όλον τον αγώνα πλέον), αλλά και περισσότερη δύναμη, με την τελική ταχύτητα να φτάνει ακόμα και τα 280 χλμ/ώρα. Δε σε συναρπάζει ούτε αυτό; Περίμενε το νούμερο 2.

via GIPHY

Νούμερο 2: Τρέχουν Μπέμπες (κι όχι μόνο)

Αν δεν ζεις σε κάποιου είδους σπηλιά ή στα βάθη του Αμαζονίου σε μία πρωτόγονης μορφής φυλή, φίλε αναγνώστη, θα έχεις καταλάβει πως η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον (κι ως ένα βαθμό το παρόν) της αυτοκίνησης. Αυτό, πάλι καλά, το έχουν πάρει χαμπάρι και μεγάλα εργοστάσια, όπως η Audi και η Nissan. Πλέον, όμως, στη φάση μπαίνει ενεργά και η BMW, ενώ η Mercedes ήδη έκανε το πρώτο της βήμα, με την HWA να είναι προπομπός της δικής της συμμετοχής την επόμενη σεζόν. Δε σε χάλασε.

Νούμερο 3: Τρέχουν και καλοί οδηγοί πλέον

Ούτε εμάς, αγαπητέ αναγνώστη, μας άρεσε ο Jacques Villeneuve, ο Jarno Trulli και ο Stephane Sarrazin. Εννοείται ότι είναι όλοι παλαίμαχοι από τα 25 τους. Ωστόσο, από φέτος συμμετέχουν κι αξιόλογοι οδηγοί, με δυνατά παλμαρέ. Gary Paffett, Stoffel Vandoorne, Pascal Wehrlein, Felipe Massa έρχονται για να ανεβάσουν το επίπεδο του grid, μαζί με τους παραμένοντες Sebastien Buemi, Jean-Eric Vergne και Lucas di Grassi. ΟΚ, τρέχει ακόμα και ο Nelson Piquet Jr., τι να κάνουμε; «Επειδή είναι βλάκας;».

via GIPHY

Νούμερο 4: Οι πίστες

Αν γκρινιάζεις για τις πίστες σε δημόσιους δρόμους στην F1, σου έχω άσχημα νέα. Στη Formula E, όλες οι πίστες είναι έτσι. Καλό; Εννοείται! Κάθε στροφή είναι μία εν δυνάμει στούκα των άχρηστων του grid, το μήκος και πλάτος των νέων μονοθέσιων αφήνει ελάχιστα περιθώρια λάθους, και φυσικά, σε grid που έχει JEV και Sam Bird, το κακό δεν αργεί να γίνει.

*Σημειωτέον, στην Αντ Ντιριγιά, η πίστα έχει μήκος 2,2 χιλιομέτρων και διαθέτει 22 στροφές. Καταλαβαίνετε τι λέμε, κύριε;

Νούμερο 5: Δεν έχει τίποτα άλλο μέχρι τον Γενάρη και ξανά τον Μάρτη

Motorsport να είναι, εδώ που τα λέμε, κι ας είναι και ο Massa στις οθόνες μας. Μέχρι τις 24 Ιανουαρίου δεν έχει τίποτα άλλο, μέχρι τον Μάρτιο δεν έχει ούτε F1, ούτε MotoGP, οπότε η μεθαδόνη μας θα είναι η Formula E. ΑΠΟΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΟ.

 

Δες Formula E, γιατί το να σνομπάρεις κάτι που δεν έχεις δει καλά-καλά, είναι σαν να μην τρως φαΐ που δεν έχεις δοκιμάσει.

via GIPHY

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

TotalRacing Awards 2018: Ο καλύτερος οδηγός της χρονιάς (POLL)

Next Article

Ad Diriyah ePrix - Κατατακτήριες: da Costa στην pole

Related Posts