Η νέα αγωνιστική χρονιά ξεκινά σε μερικές μέρες, και το TotalRacing.gr πέντε λόγους να δείτε Formula 1 και το 2020.
1. Η μάχη Mercedes-Red Bull
Στις χειμερινές δοκιμές φάνηκε πως το δίπολο για τη φετινή σεζόν θα είναι Mercedes εναντίον Red Bull. Περιμένουμε αυτή την αψιμαχία ανάμεσα στις δύο ομάδες που κυριάρχησαν την περασμένη δεκαετία όσο τίποτα, για ευνόητους λόγους.
Το Hamilton vs Verstappen είναι μία από τις πιο ενδιαφέρουσες κόντρες, και ακόμα δεν έχει ξεδιπλωθεί στην ολότητά της, όντας περιορισμένη εν πολλοίς σε μεμονωμένους αγώνες τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Αλλά, το δείγμα γραφής που μας έχει δώσει είναι αρκετό για να μας προδιαθέτει θετικά για μία πιθανή μάχη με φόντο τον τίτλο του πρωταθλητή.
Εφόσον αυτές οι δύο ομάδες χωρίζονται πράγματι από μερικά δεύτερα του δευτερολέπτου, το 2020 μπορεί να είναι η πρώτη πραγματική ευκαιρία να αμφισβητηθεί από μία δυνατή, σοβαρή, συνεπή ομάδα η παντοκρατορία της Mercedes.
2. Η κόντρα Vettel-Leclerc
Το δίδυμο της Ferrari παρέμεινε απαράλλακτο για το 2020 -ως αναμενόταν- κι αυτό δύναται να δημιουργήσει νέες τριβές ανάμεσα στο παλιό και το νέο εντός των τειχών.
Ο Sebastian Vettel διανύει την τελευταία χρονιά του τωρινού συμβολαίου του με τη Scuderia, και θα παλέψει για να αποδείξει ότι αξίζει να πάρει μία «παράταση», στην προσπάθεια του να κατακτήσει το πρωτάθλημα με τους Ιταλούς.
Ο Charles Leclerc βρίσκεται σε μία τελείως διαφορετική φάση στην καριέρα του, όντας φέρελπις και ταλαντούχος, με εξασφαλισμένο το μέλλον του στο Μαρανέλο ως και το 2024.
Με τον 4κις πρωταθλητή να ξεκινά τη σεζόν θέλοντας να δείξει ξανά την αξία του μετά από δύο κακές για τον ίδιο χρονιές, και τον νεαρό Μονεγάσκο να θέλει να συνεχίσει από εκεί που έμεινε πέρυσι, η μετωπική σύγκρουση μάλλον μοιάζει αναπόφευκτη.
Σε αυτό δε φαίνεται να συνηγορεί και η κακή διαχείριση του Mattia Binotto, επικεφαλής της ομάδας, ο οποίος θέλησε να δώσει το στίγμα πως θα υπάρχει ίση μεταχείριση απέναντι στους δύο οδηγούς, εις μάτην, αφού αμέσως μετά δήλωσε πως τα team orders θα παραμείνουν η πάγια τακτική της Ferrari.
3. Η τελευταία ευκαιρία της Renault να πείσει τον Ricciardo
Η πρώτη χρονιά του Daniel Ricciardo με τη Renault ήταν -το λιγότερο- απογοητευτική. Ο Αυστραλός απείχε πολύ από το βάθρο, που αποτελούσε και τον ρεαλιστικό στόχο της ομάδας του, ενώ παράλληλα χάθηκε και η μάχη για τα πρωτεία στο midfield.
Το συμβόλαιο του λήγει με το τέλος της φετινής σεζόν, που σημαίνει ότι η RS20 θα πρέπει να είναι ένα σαφώς βελτιωμένο μονοθέσιο σε σχέση με πέρυσι και να επιτύχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα για να πειστεί να ανανεώσει με την ομάδα του Enstone.
Και οι… Σειρήνες τον καλούν στο Μαρανέλο. Αν ο Vettel κριθεί ανίκανος να συνεχίσει στα κόκκινα, ο πρώτος υποψήφιος για την θέση του θα είναι ο Ricciardo.
4. Η Racing Point με την… ροζ W10
Αν η Mercedes μονοπώλησε την πρώτη εβδομάδα δοκιμών με το DAS σύστημά της, η Racing Point είναι ακόμη ‘talk of the town’ με το πόσο μοιάζουν σχεδιαστικά οι W10 και RP20.
Η στενή συνεργασία της ομάδας του Silverstone με τους πρωταθλητές είναι γνωστή, σίγουρα, όμως ελάχιστοι θα περίμεναν να δουν μία αντιγραφή του περυσινού μονοθέσιου των Γερμανών, απλά σε ροζ χρωματισμό.
Το γεγονός ότι η RP αγοράζει πολλά μέρη από τη Mercedes, καθώς και το ότι μοιράζονταν την ίδια αεροδυναμική σύραγγα καθ’όλη τη διάρκεια της περυσινής χρονιάς, ευνόησε τις συνθήκες και έδειξε τον δρόμο στον Andy Green (τεχνικό επικεφαλής της ομάδας), που επέλεξε να ακολουθήσει πιστά το σχεδιαστικό στιλ του μονοθέσιου που κυριάρχησε το 2019.
Αυτό αποτελεί φόβητρο για τις υπόλοιπες ομάδες του midfield, που θεωρούν ότι οι Perez και Stroll θα οδηγούν το τέταρτο καλύτερο μονοθέσιο, τουλάχιστον στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος.
Θα έχει ενδιαφέρον να δει κανείς αν όντως η Racing Point κέρδισε κάτι από την τολμηρή επιλογή που έκανε.
5. Η εικόνα της Williams
Χειρότερα από το 2019 δεν θα μπορούσαν να πάνε τα πράγματα για τη Williams.
Οι δοκιμές κύλησαν σχετικά ομαλά για την ουραγό του πρωταθλήματος, παρά τις 3 αλλαγές κινητήρα που αναγκάστηκε να κάνει.
Ο George Russell φρονεί πως και πάλι θα είναι τελευταία ομάδα, αλλά με σαφώς μικρότερη διαφορά από το υπόλοιπο midfield, πιέζοντας πιο συχνά για την πρόκριση στο Q2 και την είσοδο στη δεκάδα.
Η Formula 1 ξεκινά σε 5 μέρες, και εμείς θα είμαστε εδώ για να καλύψουμε κάθε λεπτό.
Καλή αγωνιστική χρονιά!
Δείτε επίσης:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify