Το 1000ο Grand Prix στην ιστορία της Formula 1 ξεκινά αύριο, και μετά από δύο αγώνες όπου συνέβησαν τα πάντα, έχουμε συγκεκριμένες προσδοκίες από τον τρίτο της χρονιάς…
Περιμένουμε…:
1. Τη Mercedes να έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα
Παραδοσιακά, η Mercedes είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική στην Κίνα. Εκεί πήρε την πρώτη της pole και νίκη με τον Nico Rosberg το 2012, και από το 2014 και μετά, κέρδιζε κάθε χρονιά, πλην του 2018, όπου κέρδισε ο Daniel Ricciardo. Τα χαρακτηριστικά της πίστας της Σαγκάης ευνοούν εκείνα του μονοθέσιου των πρωταθλητών, που με το μεγάλο μεταξόνιό του μπορεί να περνά πολύ πιο γρήγορα και σταθερά τις γρήγορες καμπές του δεύτερου sector, αν και πλέον μοιάζουν να μη διαθέτουν τον καλύτερο κινητήρα. Αυτό το επίτευγμα φαίνεται να το έχει πλέον η Ferrari, που θα είναι πολύ κοντά στους Γερμανούς, και ίσως η μάχη για την pole και για τη νίκη να κριθεί στην ατομική προσπάθεια των οδηγών, όχι στη δυναμική των αυτοκινήτων.
2. Τη Red Bull πολύ πιο ανταγωνιστική
Στο Μπαχρέιν, τα προβλήματα με το σετάπ και την οδηγησιμότητα της RB15 κράτησαν τον Verstappen και τον Gasly (ειδικά τον τελευταίο) μακριά από ένα καλό αποτέλεσμα. Η αλήθεια είναι πως στη Red Bull ακόμα ψάχνουν την «χρυσή τομή» με το μονοθέσιό τους, περισσότερο από τους άμεσους ανταγωνιστές τους, όμως στην Κίνα πάντοτε είναι σε θέση να κάνουν το κάτι παραπάνω, με πιο χαρακτηριστικό το περυσινό αποτέλεσμα εκεί. Το βάθρο μπορεί να είναι ρεαλιστικός στόχος, αυτό είναι σίγουρο.
3. Τη Renault να παλεύει με τη McLaren για την 4η θέση
Όσα προβλήματα κι αν έχει με το σετάπ του ο Ricciardo, η R.S.19 είναι ένα καλό μονοθέσιο, με πολύ σωστή βάση και με ξεκάθαρη κατεύθυνση. Το Μπαχρέιν θα μπορούσε να δει τους Γάλλους να φεύγουν με 14 βαθμούς, αλλά έφυγαν χωρίς κανέναν, και αυτό το έλυσαν εισάγοντας μία νέα MGU-K στα κινητήρια σύνολά τους για το Κινεζικό GP.
Με αυτό ως δεδομένο, τόσο εκείνοι, όσο και οι πελάτες τους, η McLaren, αναμένεται να είναι ψηλά στο midfield στη Σαγκάη. Σε μία πίστα με αρκετά κοινά με εκείνη του Σακχίρ, το Woking μπορεί να δείξει ξανά ότι φέτος είναι μία από τις καλύτερες ομάδες στο μέσον του grid, πάνω κι από τις Alfa Romeo και Haas που έμοιαζαν τα φαβορί πριν δύο εβδομάδες.
4. Τη Haas στους βαθμούς
Η αμερικάνικη ομάδα ξεκίνησε ενθαρρυντικά τη χρονιά στη Μελβούρνη, όμως το Μπαχρέιν απεδείχθη καταστροφικό και για τους δύο οδηγούς της. Το ζήτημα με το drag τους άφησε εκτός βαθμών, όμως για την Κίνα, εισήγαγαν ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο, με ανανεωμένη εμπρός πτέρυγα, ώστε να λύσουν αυτό το πρόβλημα. Αυτό, σε συνδυασμό με τον ισχυρό κινητήρα της Ferrari, δύναται να φέρει τη VF-19 αρκετά ψηλά στην κατάταξη του αγώνα.
5. Τον Kimi Raikkonen να παίρνει από το πουθενά βαθμούς
Στην «δεύτερη καριέρα» του, ο Kimi Raikkonen μας έχει συνηθίσει στο να παίρνει αποτελέσματα, ενώ δεν το περιμένει κανείς. Αυτό μοιάζει να κάνει μέχρι στιγμής και με την Alfa Romeo, και στην Κίνα έχει τα εχέγγυα να πράξει το ίδιο – έστω και αν έρθει μόλις 10ος.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify