O Gunther Steiner της Haas υποστηρίζει πως στις νέες ομάδες θα έπρεπε να δίνεται η δυνατότητα διεξαγωγής περισσότερων ημερών για δοκιμές, ώστε να διευκολυνθεί η είσοδός τους στην F1.
Παρά το γεγονός ότι η Αμερικανική ομάδα έχει εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις της μέχρι και σήμερα και το ότι ο Romain Grosjean βρίσκεται στην 8η θέση της κατάταξης, ο Steiner θεωρεί πως οι δυνατότητες για δοκιμές είναι πολύ περιορισμένες. Γι’ αυτό προτείνει να υπάρχουν επιπλέον δοκιμές για τις νέες ομάδες, καθώς θα βοηθήσει τις ομάδες στην είσοδό τους στο άθλημα και θα έκανε το grid περισσότερο ανταγωνιστικό.
«Ως νέα ομάδα, θα ήθελα την ευκαιρία για δοκιμές λίγες περισσότερες μέρες από τις άλλες ομάδες. Δώστε στις νέες ομάδες μια ελευθερία με τρεις ή περισσότερες μέρες δοκιμών για να γνωρίσουν το αυτοκίνητο καλύτερα, για να κάνουν την ομάδα να δουλεύει καλύτερα μαζί, για να αποφύγουν μικρά λάθη που μπορείς να κάνεις νωρίς και κάποιες φορές έχουν μεγάλες επιπτώσεις. Είναι μια σκέψη, αλλά γνωρίζοντας ό,τι ξέρω τώρα θα βοηθούσε να αποφύγουμε τα προβλήματα που είχαμε στην Κίνα».
Τα προβλήματα στην Κίνα δεν επέτρεψαν στην Haas να δείξει το πρόσωπο που έδειξε στα προηγούμενα GP, με τον Steiner να δηλώνει: «Έχει να κάνει περισσότερο με την ομάδα που δουλεύει μαζί και με το να μάθουμε καλύτερα το αυτοκίνητο από το να προσπαθούμε να εφεύρουμε κάτι καινούργιο. Αν έχετε ένα νέο κομμάτι εξοπλισμού, έχετε πολύ λίγο χρόνο μέσα στο Σαββατοκύριακο για να μαζέψεις την ομάδα και να κατανοήσεις τι να ψάξεις και να το βρεις πραγματικά. Δεν έχει να κάνει με το να πάμε πιο γρήγορα. Έχει σχέση με το να μην κάνουμε λάθη ώστε να μην πάμε πιο αργά. Γενικά θα ήταν ωραία να είχαμε μερικές επιπλέον μέρες δοκιμών».
Τέλος ο Steiner απέκλεισε την περίπτωση να λάβει μέρος η ομάδα του στις δοκιμές της Pirelli για τα ελαστικά του 2017.
«Δυστυχώς δεν έχουμε μονοθέσιο του 2015. Έχουμε μόνο το αυτοκίνητο του 2016, οπότε δεν μπορούμε να το κάνουμε. Όμως δεν είναι κάτι στο οποίο θα συμμετείχαμε γιατί προτιμούμε να συγκεντρωθούμε σε αυτό που έχουμε τώρα. Έχουμε ακόμη πολλά να μάθουμε για αυτό το μονοθέσιο».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify