O επικεφαλής της Renault Sport, Cyril Abiteboul, επιβεβαίωσε ότι οι ομάδες που χρησιμοποιούν κινητήρες της Γαλλικής εταιρίας θα έχουν στη διάθεση τους περισσότερη ισχύ ενόψει του GP της Κίνας.
Παρά το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά συστήματα που έθεσε τον Daniel Ricciardo εκτός αγώνα στο Μπαχρέιν, ο Γάλλος υποστήριξε πως τα επίπεδα αξιοπιστίας που επιθυμούσε η Renault έχουν επιβεβαιωθεί και οι ομάδες πλέον θα μπορούν να αξιοποιήσουν μεγαλύτερο μέρος των δυνατοτήτων του κινητήρα.
«Κάνουμε αυτό που είχαμε πει πως θα γίνει. Βασικά θέλαμε να επιβεβαιώσουμε την αξιοπιστία, πράγμα που κάναμε μέχρι τώρα. Είχαμε ένα περιστατικό με τον Ricciardo, όμως η αιτία είναι άγνωστη την ώρα που μιλάμε.
«Είτε ήταν σχετική με το σασί είτε με τον κινητήρα, είμαστε ακόμη αβέβαιοι σχετικά με την κύρια αιτία. Ήταν ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά, που προφανώς επηρέασε την “αποθήκη” ενέργειας.
«Πέρα από αυτό, σχετικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και το ERS, είναι εντάξει. Προφανώς πιέζουμε αρκετά όσον αφορά τη χρήση και τη λειτουργία του κινητήρα. Έχει αρχίσει να έχει κάποια επίδραση, ειδικά σε πίστες όπως αυτή, που έχει μια ιδιαίτερη ευαισθησία στη διαχείριση της ενέργειας».
Ο Abiteboul πρόσθεσε πως όλες οι ομάδες έχουν κινητήρες που λειτουργούν στα ίδια επίπεδα απόδοσης.
«Απολύτως, πάντα ήταν στη φιλοσοφία μας να το κάνουμε αυτό, πριν από κάθε κανονισμό και επιπλέον πλέον έχουμε τον κανονισμό, οπότε δεν υπάρχει καμία επιλογή. Και ήμασταν πάντα ξεκάθαροι σχετικά με αυτό».
Επόμενος στόχος της Γαλλικής εταιρίας είναι η αναβαθμίσεις των κινητήριων μονάδων, με σημαντικότερη από αυτές την εξέλιξη της MGU-H.
«Όσον αφορά τα δομικά μέρη αν μείνουμε στον σχεδιασμό μας, προγραμματίζονται για την δεύτερη κινητήρια μονάδα, που δεν θα έρθει για λίγο ακόμα. Προσωρινά είναι περισσότερο στο κομμάτι της ανάκτησης ενέργειας.
«Θα έχουμε μερικά περισσότερα πράγματα που θα έρθουν από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης κι επίσης με το καύσιμο λίγο αργότερα, αναλόγως τις ομάδας, καθώς δεν χρησιμοποιούμε όλοι το ίδιο καύσιμο προφανώς».
Τέλος ο Γάλλος τόνισε πως στις κατατακτήριες του Μπαχρέιν δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα με την κινητήρια μονάδα του Verstappen, κατά την αστοχία του Ολλανδού στις κατατακτήριες.
«Ο κινητήρας έκανε ακριβώς αυτό που του ζητήθηκε από το γκάζι, ήταν ξεκάθαρο. Είναι ντετερμινιστικό, αιτία κι αποτέλεσμα, όταν πιέζει το γκάζι, κάτι συμβαίνει στον κινητήρα. Ο κινητήρας αντέδρασε ακριβώς με τον τρόπο που έπρεπε να αντιδράσει».
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify