Όταν έρχεται η υπόθεση ‘crashgate’, ο μόνος πρωταγωνιστής που δεν ξανά έφτιαξε την καριέρα του στην F1 είναι ο Nelson Piquet jr.
Από τότε που έγινε γνωστό το σκάνδαλο του ατυχήματος της Σιγκαπούρης, ο Pat Simonds γύρισε στο Pit Wall με την Williams βοηθώντας την Αγγλική ομάδα να αναγεννηθεί.
Και ο Flavio Briatore φημολογείται συχνά με επιστροφή σε επιφανή θέση στην F1.
Λοιπόν τι ήταν διαφορετικό για τον Βραζιλιάνο Piquet, τώρα 29 χρονών και πρώτος πρωταθλητής της Formula E ;
«Η διαφορά είναι ότι δεν έμεινα εκεί(στην F1),» είπε στην Universo’s Grande Premio. «Η διαφορά είναι ότι αμέσως έφυγα από εκεί, πήγα στις Η.Π.Α.»
«Την επόμενη χρονιά, αν ήθελα να αγωνιστώ με την Toro Rosso θα μπορούσα, αλλά προτίμησα να την τρέξω,»πρόσθεσε Piquet.
Επίσης ανέφερε ότι η υπόθεση του ‘crashgate’ γιγαντώθηκε από τα media χωρίς όριο.
«Ήταν κάτι που μου επέβαλαν να το κάνω αλλά οι δημοσιογράφοι το μετέτρεψαν σε κάτι τεράστιο.»
«Δεν ξέρω τον λόγο για αυτό, ενώ έχω κερδίσει πρωταθλήματα, έχω νικήσει στα Nascar, ήμουν πρώτος στο Rallycross στην πρώτη χρόνια μου. Οι άνθρωποι με μικρό μυαλό μιλάνε ακόμα για αυτό, φυσικά, αλλά τώρα που έχω επιτύχει είναι επειδή τα αυτοκίνητα είναι ισάξια, οι πίστες είναι καινούργιες για όλους, και οι συνθήκες ίδιες για όλους.»
«Όταν με βάζεις σε τέτοιες συνθήκες, δεν έχω κανένα ενδοιασμό. Στην F1, ήταν προφανώς λίγο διαφορετικά επειδή ήμουν με τον Alonso και δεν έχω λόγια να περιγράψω πόσο καλός είναι. Και ήμουν κάτω από πίεση.»
Τώρα, λέει είναι τα χρήματα που αποτρέπουν οδηγούς σαν και αυτόν να μεταπηδήσουν από την κορυφή μιας κατηγορία στην κορυφή του motor sport.
«Αν είχα μία επιταγή 5 με 10 εκατομμυρίων δολαρίων στην τσέπη μου, η πόρτα θα ήταν διάπλατα ανοιχτή,» είπε ο Piquet. «Στις μέρες μας, δεν μετράει ποιος είσαι, για να μπεις στην F1, θα πρέπει να πας με αυτή την επιταγή.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify