Πήρε εξηγήσεις για το ζήτημα με τη ροή καυσίμου η Red Bull

AUSTIN, TEXAS – NOVEMBER 02: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Aston Martin Red Bull Racing RB15 during qualifying for the F1 Grand Prix of USA at Circuit of The Americas on November 02, 2019 in Austin, Texas. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // AP-222MK2F9W2111 // Usage for editorial use only //

Η Red Bull ζήτησε επίσημα μια διευκρίνηση από τη FIA σχετικά με ένα πιθανό «παραθυράκι» των κανονισμών, μέσω του οποίου η ίδια θεωρεί ότι μπορεί να ξεπεραστεί το όριο της ροής καυσίμου.

Η διευκρίνηση ζητήθηκε μετά από τα πρόσφατα «καχύποπτα» σχόλια από κάποια άτομα του grid σχετικά με την επίδοση του φετινού κινητήρα της Ferrari.

Αυτή είναι η συνηθισμένη τακτική των ομάδων όταν υποπτεύονται κάποια άλλη ομάδα για κάποια παρανομία.

Έτσι, η FIA απαντά δημόσια και ξεκαθαρίζει τα όποια διφορούμενα σημεία των κανονισμών σε όλες της ομάδες. Ο motorsport advisor της Red Bull μάλιστα, Helmut Marko, δήλωσε ανοικτά ότι η ομάδα είχε απορίες σχετικά με το τι έκανε η Ferrari και πως έφτασε σε αυτό το επίπεδο υπεροχής με τον κινητήρα της.

Η διευκρίνηση είχε να κάνει συγκεκριμένα με την καταγραφή του ρυθμού με τον οποίο εισέρχεται καύσιμο στον κινητήρα. Ο αρχιμηχανικός της Red Bull, Paul Monaghan, περιέγραψε από ό,τι φαίνεται τρία υποθετικά συστήματα με τα οποία η μονάδα ισχύος θα μπορούσε να καταγράφει επιτρεπτά επίπεδα ροής σε συγκεκριμένα χρονικά σημεία, επιτρέποντας όμως μεγαλύτερα ροή καυσίμου ανάμεσα σε αυτά, ανεβάζοντας σημαντικά την ισχύ εξόδου της μονάδας.

Ο Νικόλας Τομπάζης, επικεφαλής τεχνικών θεμάτων για τη FIA, ήταν αυτός που απάντησε εκ μέρους της επιτροπής στο αίτημα αυτό της Red Bull, επιβεβαιώνοντας ότι αυτά τα συστήματα θα ήταν παράνομα, ενώ αναφέρθηκε και στα άρθρα 5.10.3 και 5.10.5 του Κανονισμού.

Ο Mattia Binotto δήλωσε πάντως ότι βρίσκει καλοδεχούμενες τις διευκρινήσεις της FIA, ώστε να ξεκαθαριστεί πως ο κινητήρας της Ιταλικής ομάδας είναι νόμιμος.

Οι ομάδες μπορούν να ζητήσουν διευκρινήσεις και για άλλα μέρη του μονοθεσίου, πάλι μέσω της ίδιας διαδικασίας.

Πηγή: autosport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP ΗΠΑ: Κατά 2,5 δευτερόλεπτα ταχύτερη η McLaren σε σχέση με το 2018!

Next Article

GP Μαλαισίας - Αγώνας: Άνετη επικράτηση Vinales

Related Posts