Ρεπορτάζ του ιταλικού Motorsport αναφέρει πως η Ferrari εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να εισάγει από τώρα τον κινητήρα του 2020 στο μονοθέσιο του Charles Leclerc.
Με βάση τα δεδομένα της Ιταλικής ομάδας, ο Spec 2 κινητήρας, τον οποίον χρησιμοποίησε αναγκαστικά στις ΗΠΑ ο Μονεγάσκος, έχει φτάσει στα όρια της φθοράς του και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί περαιτέρω σε συνθήκες αγώνα, παρά μόνο σε κάποιο από τα FP, με κάποιο «ήπιο» mapping.
Έτσι, οι επιλογές της Ferrari είναι είτε ο επισκευασμένος Spec 3 κινητήρας, είτε ένας καινούργιος, Spec 4 κινητήρας, ο οποίος θα ακολουθεί το concept του 2020.
Ο Spec 3 είχε εμφανίσει διαρροές λαδιού στο FP3 του ίδιου Grand Prix, αλλά δεν έχει υποστεί ζημιά σε σημείο που να μην μπορεί να επισκευαστεί και έτσι παραμένει μια ρεαλιστική λύση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί επομένως στην Βραζιλία και το Άμπου Ντάμπι, με τον νεαρό οδηγό της Ferrari να μην δέχεται ποινές.
Η επιλογή του Spec 4 κινητήρα θα είναι πιο «σίγουρη», αλλά θα επιφέρει και μια ποινή 10 θέσεων στον Leclerc για τον αγώνα της Βραζιλίας. Η Ferrari θα είναι σε θέση επίσης να δοκιμάσει τον νέο κινητήρα αυτόν εν όψει 2020, σε αντιπροσωπευτικές συνθήκες.
Πάντως με την πίστα του Interlagos να επιβάλει μεγάλη πίεση στις μονάδες ισχύος των μονοθεσίων, αλλά και τις… ιδιαίτερες δηλώσεις του Max Verstappen πριν μερικές ημέρες, το ρεπορτάζ του Motorsport Italy εικάζει ότι κατά πάσα πιθανότητα η Ferrari θα καταλήξει στον Spec 4 κινητήρα, θέλοντας να διασφαλίσει την τρίτη θέση του Leclerc στην βαθμολογία των οδηγών, αλλά και να λάβει δεδομένα από την μονάδα ισχύος για το 2020.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify