Αντιμέτωπος με ποινή δέκα θέσεων θα βρεθεί ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος οδηγών Max Verstappen στο GP Βελγίου καθώς αναμένεται να γίνουν αλλαγές σε μέρη του κινητήρα της RB20.
Ο μαγικός κόσμος της Formula 1 θα ταξιδέψει στην πίστα του Spa στο Βέλγιο, για τον 14ο γύρο του φετινού πρωταθλήματος και τελευταίο πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα. Την περασμένη Κυριακή (21/7) ο Oscar Piastri πανηγύρισε την παρθενική του νίκη στο Hungaroring, με τον Lando Norris να ολοκληρώνει το 1-2 για την McLaren, με την βρετανική ομάδα να το πετυχαίνει για πρώτη φορά μετά το GP Ιταλίας το 2021 (Ricciardo-Norris).
Αντίθετα ήταν ένας επεισοδιακός αγώνας για τον Max Verstappen, ο οποίος έμεινε στην πέμπτη θέση, έχοντας προβλήματα με την συμπεριφορά του μονοθεσίου του και την αδυναμία της Red Bull στην στρατηγική, ενώ η ατυχία του κορυφώθηκε με την σύγκρουση που είχε με τον Lewis Hamilton λίγους γύρους πριν το τέλος του αγώνα.
Ο Verstappen πριν καν αρχίσει το αγωνιστικό τριήμερο στο Βέλγιο έχει ήδη ένα βουνό να ανέβει. Μέχρι τώρα έχει χρησιμοποιήσει τέσσερις κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE), καθώς και τα αντίστοιχα MGU-H και MGU-K, δύο ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου και μια αποθήκη ενέργειας. Η μόνη αναβάθμιση που πραγματοποιήθηκε στην RB20 ενόψει του Βελγίου ήταν η αλλαγή του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Συνέπεια των παραπάνω είναι να επιβληθεί ποινή δέκα θέσεων στον Ολλανδό, κάτι που σημαίνει πως σε περίπτωση που κατακτήσει την pole position στις κατατακτήριες του Σαββάτου θα εκκινήσει από την ενδέκατη θέση. Σε ανάλογη θέση είχε βρεθεί και το 2022 όταν είχε εκκινήσει από την 14η θέση λόγω πολλαπλών μετατροπών σε διάφορα μέρη του μονοθεσίου του. Παρόλα αυτά έχει ήδη προβάδισμα 76 βαθμών στην βαθμολογία κάτι που του επιτρέπει να χάσει βαθμούς ακόμα κι αν κάποιος άλλος δει πρώτος την καρό σημαία στον αγώνα της Κυριακής.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify