Ο Pierre Gasly ανανέωσε πρόσφατα το συμβόλαιό του με την Alpine μέχρι τουλάχιστον το 2028. Ωστόσο, η θέση του team-mate του Γάλλου παραμένει κενή, με την ομάδα από το Enstone να εργάζεται εντατικά πάνω σε αυτό το ζήτημα.
Μια από τις δυσάρεστες εκπλήξεις του φετινού πρωταθλήματος της F1 ήταν αναμφίβολα η Alpine. Ο πολύπειρος Pierre Gasly, είναι εκείνος που συγκέντρωσε και τους είκοσι πόντους της γαλλικής ομάδας, με το νούμερο δύο στην ομάδα να αλλάζει ήδη μια φορά. Στην δεύτερη A525 έκατσε αρχικά ο Jack Doohan. Μια σωρεία λαθών και κακών αποτελεσμάτων όμως, έφεραν τον Franco Colapinto στην πρώτη γραμμή, αφότου λίγους μήνες νωρίτερα είχε υπογράψει ως αναπληρωματικός οδηγός.
Ήδη εδώ και αρκετό καιρό, ο Flavio Briatore και όλο το επιτελείο του δουλεύουν πυρετωδώς για το 2026, έτος το οποίο η F1 θα αποχαιρετήσει την ground effect εποχή και θα μπει σε μια καινούρια, με την αλλαγή των κανονισμών. Δύο από τους στόχους της ομάδας από το Enstone, ήταν οι Valtteri Bottas και Sergio Perez οι οποίοι το προηγούμενο διάστημα ήταν σε επαφές με την Alpine. Αμφότεροι κατέληξαν στην νεοσύστατη Cadillac και θα αποτελέσουν το δίδυμο για τους νεοφώτιστους.
Ο επικεφαλής της ομάδας, ζήτησε την άποψη του Pierre Gasly αναφορικά με το ζήτημα της αναζήτησης του πιλότου, που θα κλειδώσει το δίδυμο για τη νέα σεζόν. “Μου ζητήθηκε να εκφράσω την άποψή μου. Είναι περισσότερο θέμα ανοιχτών συζητήσεων με την ομάδα”, ανέφερε μεταξύ άλλων και πρόσθεσε στην συνέχεια: “Με τον Flavio (Briatore) έχουμε μια ειλικρινή και ανοιχτή σχέση και τίποτα δεν μένει κρυφό. Εκτός αυτού, είναι ευθύς και ντόμπρος σε ότι λέει στα ΜΜΕ”.
“Όπως άλλωστε είπα, χρειάζεσαι τον γρηγορότερο οδηγό, ο οποίος να είναι αποτελεσματικός όσον αφορά το feedback που θα δίνει για το μονοθέσιο και να βοηθήσει στην στρατηγική. Όταν παλεύεις με πάνω από δύο, μπορείς να το απολαύσεις λίγο περισσότερο”.
Ποιος θα μπορούσε όμως να πλαισιώσει τον Gasly στο νέο πρωτάθλημα;
Jack Doohan
Η φυγή του Esteban Ocon για λογαριασμό της Haas με άμεση ισχύ, άφησε την θέση στην Alpine κενή. Ο Αυστραλός rookie, πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στον ακροτελεύτιο αγώνα για το πρωτάθλημα του 2024 στο Άμπου Ντάμπι. Λίγο αργότερα υπέγραψε συμβόλαιο για τη σεζόν του 2025, αποχωρώντας μετά από έξι αγώνες, με το GP του Μαϊάμι να είναι και το τελευταίο του για να έρθει στην θέση του ο Franco Colapinto.
Στον (σύντομο) βίο του στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο Doohan είχε ως καλύτερο αποτέλεσμα την ενδέκατη θέση στις κατατακτήριες του Μπαχρέιν και την 13η, δύο GP νωρίτερα στην Κίνα. Μέχρι σήμερα βρίσκεται ακόμα στην Alpine, ως αναπληρωματικός οδηγός και μέχρι την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, είναι άγνωστο ακόμη αν τελικώς θα του δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία.
Franco Colapinto
Μπήκε στη ζωή μας το δεύτερο εξάμηνο του 2024, αντικαθιστώντας τον Logan Sargeant στην Williams. Ο 22χρονος Αργεντινός εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του στους εννιά αγώνες που αγωνίστηκε με την γαλάζια φόρμα, μετρώντας δύο παρουσίες στην βαθμολογούμενη δεκάδα. Όπως ήταν φυσικό, έγινε μήλον της έριδος για ομάδες όπως η Red Bull, με την Alpine να είναι τελικά αυτή που απέσπασε την υπογραφή του, αρχικά ως αναπληρωματικός.
Τα κακά αποτελέσματα του Jack Doohan όμως, τον έφεραν και πάλι στον προσκήνιο, αφού ήταν εκείνος που τον αντικατέστησε. Μέχρι τώρα, δεν κατάφερε να μπει στους βαθμούς, έχοντας ως highlight της σεζόν, την ενδέκατη θέση στο Zandvoort και τον αξιοσημείωτο ρυθμό που είχε επιδείξει τότε. Επιπλέον, μετρά τέσσερις εμφανίσεις στο Q2, χωρίς ωστόσο να μπει σε καμία από αυτές στην τελική δεκάδα.
Paul Aron
Πλην των δύο προαναφερθέντων οδηγών, μια άλλη λύση θα μπορούσε να ήταν ο Paul Aron. Ο Εσθονός, βρίσκεται στο Enstone από τον περασμένο Νοέμβριο, έχοντας προηγουμένως αποτελέσει μέλος του προγραμμάτος της Mercedes από το 2019 μέχρι το 2023. Το βάπτισμα του πυρός στην F1, το πήρε φέτος συμμετέχοντας τόσο με την Alpine κατά κύριο λόγο όσο και με τη Sauber σε Βρετανία και Ουγγαρία σε αρκετά FP1 μέσα στη σεζόν. Τερμάτισε τρίτος στο πρωτάθλημα της F2 πίσω από τους Isack Hadjar και Gabriel Bortoleto. To προηγούμενο διάστημα, πραγματοποίησε δοκιμές σε προηγούμενα μονοθέσια της Alpine.
Mick Schumacher
Έχει αποχωρήσει (από τα της F1 τουλάχιστον) το 2022 όταν και αποτέλεσε παρελθόν από την Haas, στο μονοθέσιο της οποίας έκατσε για δύο χρονιές. Ο γιος του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Michael, αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής στην κατηγορία Hypercar για λογαριασμό της Alpine. Το όνομά του, έχει ακουστεί ουκ ολίγες φορές σε σενάρια για πιθανή επιστροφή του, δίχως ωστόσο κάποιο από αυτά να γίνει πραγματικότητα. Προς το παρόν, δεν βρίσκεται στα υπόψιν του Flavio Briatore. Ή μήπως όχι τελικά;
Yuki Tsunoda
Μαζί με τους George Russell και Kimi Antonelli είναι από τους πιλότους που δεν έχουν ακόμα σίγουρη θέση στο grid της F1 για το 2026. Από το 2021, όταν και έκανε το ντεμπούτο του, ήταν υπό την σκέπη της Red Bull, αρχικά με την Alpha Tauri (νυν Racing Bulls, 2021-Κινεζικό GP 2025) και εν συνεχεία στην πρώτη ομάδα αντικαθιστώντας τον Liam Lawson. Σύμμαχος σε πιθανό deal με την Alpine, είναι το γεγονός ότι γνωρίζει τον Pierre Gasly από την κοινή τους θητεία. Ενισχυτικό ρόλο την όποια συμφωνία μπορεί να παίξει το γεγονός να απομακρυνθεί από τους “Ταύρους”, χάρην του Isack Hadjar, σε περίπτωση πιθανού προβιβασμού του Γαλλοαλγερινού στην RB.
Άλλος οδηγός από την F2
Η λίστα από το πρωτάθλημα της F2, είναι τεράστια. Δύο οδηγοί που θα μπορούσαν να πλαισιώσουν τον Pierre Gasly, είναι ο Alex Dunne και ο Leonardo Fornaroli. Ο πρώτος έχει αρχίσει να κάνει ήδη τα πρώτα του βήματα με τη McLaren, ενώ υπάρχουν φήμες πως μπορεί να ξεκινήσει δοκιμές προηγούμενων μονοθεσίων της Alpine και ο δεύτερος, είναι πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα οδηγών με την Invicta και προς το παρόν δεν συνδέεται με καμία ομάδα της F1.
Προς το παρόν, δεν έχουν υπάρξει επίσημες ανακοινώσεις όσον αφορά τον team-mate του 29χρονου Γάλλου. Οι προετοιμασίες όμως είναι εντατικές, καθώς στόχος της Alpine, είναι να επιστρέψει στην κορυφή έχοντας ως σύμμαχο την Mercedes, η οποία θα της παρέχει μονάδες ισχύος από το 2026, διαδεχόμενη την Renault που θα αποχωρήσει το επόμενο διάστημα από τα δρώμενα της F1.
Πηγή: L’Equipe
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify