Τον κώδωνα του κινδύνου έκρουσε ο αλυτάρχης της Formula 1, Michael Masi, τονίζοντας ότι τυχόν αντιαθλητικές συμπεριφορές από τους μονομάχους του τίτλου μπορεί να επιφέρουν ακόμη κι αποκλεισμό από το πρωτάθλημα.
Με την ένταση να είναι στα ύψη ενόψει του μεγάλου τελικού της Formula 1 στο GP του Άμπου Ντάμπι, οι δύο μονομάχοι του τίτλου, Max Verstappen και Lewis Hamilton, θα ξεκινήσουν ισόβαθμοι την τελευταία φετινή τους μάχη στην προσπάθεια να κατακτήσουν τον παγκόσμιο τίτλο.
Οι διαρκείς κόντρες των δύο αντιπάλων σε όλη τη διάρκεια της φετινής σεζόν έχουν κλέψει την παράσταση κι έχουν βάλει σε πολεμικό κλίμα αμφότερες τις πλευρές με αποκορύφωμα τα όσα έγιναν στον προηγούμενο αγώνα του πρωταθλήματος, στη Σαουδική Αραβία. Έτσι, ο αλυτάρχης του πρωταθλήματος, Michael Masi θέλησε να υπενθυμίσει στα αντίστοιχα στρατόπεδα ότι η μάχη θα πρέπει να κριθεί καθαρά μέσα στην πίστα, ενώ σε αντίθετη περίπτωση θα υπάρξουν ποινές ακόμη κι αφαίρεσης βαθμών, που θα κρίνουν οριστικά το πρωτάθλημα.
Πιο συγκεκριμένα, στις καθιερωμένες οδηγίες από τον αλυτάρχη, που εκδίδονται πριν από την έναρξη κάθε αγωνιστικού τριημέρο, ο Masi υπενθύμισε στις ομάδες και στους οδηγούς τους, ότι σε περίπτωση που προβούν σε ενέργειες αντίθετες με τους κανονισμούς κι επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα του πρωταθλήματος, με βάση το άρθρο 12.2.1.l του αγωνιστικού κώδικα, θα υπάρξουν ξεχωριστές ποινές.
Αυτές θα είναι αρκετά βαριές, εφόσον επιβεβαιωθούν από τους αγωνοδίκες, καθώς είναι πιθανή η ποινή αφαίρεσης βαθμών ή ακόμη και του αποκλεισμού από το πρωτάθλημα σε περίπτωση που ξεπεραστούν τα αγωνιστικά κι ηθικά όρια των αγώνων.
Υπενθυμίζεται πως η ποινή του αποκλεισμού δεν είναι πρωτοφανής στα χρονικά της Formula 1, καθώς ο Michael Schumacher είχε αποκλειστεί από το πρωτάθλημα του 1997 μετά την επιτηδευμένη σύγκρουσή του με τον Jacques Villeneuve στον τελικό αγώνα που έγινε στην πίστα της Χερέθ.
Σε κάθε περίπτωση, γίνεται σαφές πως η παγκόσμια ομοσπονδία επιθυμεί να αποφύγει οποιαδήποτε ηθελημένη σύγκρουση από τις δύο πλευρές που μπορεί να καθορίσει το πρωτάθλημα των οδηγών αλλά και των κατασκευαστών, που είναι ακόμη ανοιχτά.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify