Το ντόμινο των μεταγραφών αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες στο MotoGP, με τις Yamaha, Honda και KTM να βρίσκονται σε συζητήσεις για το grid του 2024.
Σε πολλές κατευθύνσεις κινούνται οι ομάδες του MotoGP κατά τη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων της καλοκαιρινής διακοπής προκειμένου να καλύψουν τις θέσεις των αναβατών για το επερχόμενο πρωτάθλημα του 2024. Εκτός από την Ducati που αναμένεται να κρατήσει απαράλλαχτες τις τρεις από τις τέσσερις ομάδες και μόνο τον Fabio Di Giannantonio να είναι υπ’ατμόν στην Gresini, στις υπόλοιπες εταιρείες επικρατεί αναβρασμός.
Με το συμβόλαιο του Franco Morbidelli να εκπνέει, η θέση του Ιταλού αναβάτη θεωρείται αβέβαιη, με τον ίδιο να στοχεύει στην κενή θέση της Gresini, εφόσον δεν ανανεώσει το εργοστασιακό συμβόλαιό του με την Yamaha. Η ιαπωνική εταιρεία βρίσκεται πάντως σε προχωρημένες συζητήσεις με τον Alex Rins, ο οποίος έχει έντονες αντιπαραθέσεις με το επιτελείο της Honda, ειδικά μετά τον πολύ σοβαρό του τραυματισμό στο πόδι.
Ο Rins, ο οποίος θα απουσιάσει και από την επιστροφή του MotoGP το τριήμερο 3-5 Αυγούστου στο Silverstone, βρίσκεται ακόμη σε έντονη αποθεραπεία, ενώ στον γάμο του που έγινε στη διακοπή, παρεβρέθηκε όντας σε καροτσάκι, μην μπορώντας να περπατήσει. Όλα αυτά έχουν εκνευρίσει αρκετά τον Ισπανό, ο οποίος έχει πάρει τη μοναδική νίκη, αλλά και το μοναδικό βάθρο της Honda στη σεζόν.
Εφόσον η μετακίνηση του Rins στη Yamaha υλοποιηθεί, στην Honda έχουν ήδη εντοπίσει τον αντικαταστάτη του. Ο Iker Lecuona, ο οποίος θα ανεβεί ούτως ή άλλως στη σέλα της LCR στην Μεγάλη Βρετανία, αναμένεται να επιστρέψει στο MotoGP, με την ιαπωνική εταιρεία, ενώ θα περιμένει τις αποφάσεις του Marc Marquez για να δει εάν αυτή η επιστροφή θα είναι στην ομάδα του Lucio Cecchinelo ή ακόμη και στην εργοστασιακή Repsol Honda.
Στην ΚΤΜ παρακολουθούν διακριτικά την περίπτωση του Marc Marquez, καθώς σε πιθανή αποδέσμευσή του, θα έχουν τον πρώτο λόγο, δεδομένης και της εμπορικής συνεργασίας του Ισπανού με την Red Bull, στην οποία ανήκει μεγάλο ποσοστό των μετοχών της αυστριακής εταιρείας.
Ο πονοκέφαλος των ανθρώπων της KTM οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν ήδη τέσσερα συμβόλαια σε ισχύ για το 2024 (Jack Miller, Brad Binder, Pol Espargaro κι Augusto Fernandez), ενώ αναμένεται ένας από αυτούς να κάνει στην άκρη για τον ερχομό του Pedro Acosta στη μεγάλη κατηγορία. Ο Ισπανός αποτελεί το κόσμημα των μικρότερων κατηγοριών και η παρουσία του στο πρωτάθλημα του 2024 θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη.
Έχοντας λάβει αρνητική απάντηση από την Dorna στα σχέδια για εισαγωγή δεύτερης δορυφορικής ομάδας, με την επωνυμία της Husqvarna, τουλάχιστον για το επόμενο πρωτάθλημα, στην ΚΤΜ προσανατολίζονται ακόμη και στην ενοικίαση της RNF από την Aprilia για μία χρονιά(!), ή στον δανεισμό του Acosta στην LCR Honda με την προϋπόθεση ότι ο Marquez θα υπογράψει με τους αυστριακούς το επόμενο του συμβόλαιο.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify