Prost – Δύσκολο να διατηρήσει το κίνητρό της η Renault

20 MAGNUSSEN Kevin (dnk) Renault action during the 2016 Formula One World Championship, Grand Prix of Europe in Azerbaijan from June 16 to 19 in Baku – Photo Sebastiaan Rozendaal / DPPI

H Renault αντιμετωπίζει την δυσκολία να διατηρήσει τα κίνητρά της την φετινή χρονιά και να ξεκινήσει το 2017 από μία καλύτερη θέση, σύμφωνα με τον Alain Prost.

Οι Γάλλοι εξαγόρασαν την Lotus στα τέλη του περασμένου έτους, η καθυστέρηση της συμφωνίας όμως είχε ως αποτέλεσμα την μη βελτίωση του φετινού της μονοθεσίου.

Kevin Magnussen και Jolyon Palmer ήταν οι πιο αργοί στις κατατακτήριες του Μπακού, έχοντας ως τώρα στο πρωτάθλημα μόλις έξι βαθμούς, κάτι που τους δίνει την ένατη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών μέχρι στιγμής.

«Είναι πολύ δύσκολα και ίσως πιο δύσκολα απ’ότι νόμιζαν επειδή καθυστέρησαν να εξαγοράσουν την Lotus.» δήλωσε ο Alain Prost ο οποίος είναι πρεσβευτής της Renault.

«Περίμενα η απόδοσή τους να είναι ελαφρώς καλύτερη. Το πρόβλημα δεν είναι αυτό που μπορείτε να δείτε σήμερα, το πρόβλημα είναι να προσπαθήσετε να καταλάβετε τι δεν πάει καλά από σήμερα μέχρι το τέλος της χρονιάς.»

«Πρέπει να κρατήσεις τους ανθρώπους σου χαρούμενους και με κίνητρο μέχρι το τέλος της χρονιάς, για να δημιουργήσουν αυτοί το καλύτερο δυνατό μονοθέσιο για το 2017. Αν είναι τρία ή τέσσερα δέκατα ταχύτεροι από ότι είναι τώρα, τότε δεν θα υπάρξει και μεγάλη διαφορά.»

«Δεν είναι πολύ ωραίο αλλά πρέπει να αποδεχτείς πως μερικές φορές το πρόγραμμα που θέτεις δεν πάει όσο καλά θα ήθελες»

Ο Prost τόνισε επίσης πως η χαμηλή θέση της Renault στο πρωτάθλημα κάνει δύσκολο για τους ίδιους να πάρουν την απόφαση για το πότε πρέπει να στραφούν στο 2017.

«Θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο του 2016 ή θα στραφούμε σε αυτό του 2017; Είναι μία δύσκολη απόφαση που πρέπει να παρθεί. Όταν είσαι τόσο χαμηλά τίποτα δεν είναι εύκολο. Είναι ευκολότερο όταν είσαι στην μέση την βαθμολογίας περίπου.»

Ο Γάλλος πρώην πιλότος της F1, παραδέχτηκε πως θα είναι λόγο επίπονο για την Renault όταν στην διαδικασία ανοικοδόμησής της προσθέσει νέο δυναμικό.

«Όταν ήμουν στην Ligier ξεκινήσαμε με 65 άτομα προσωπικά και μετά φθάσαμε στα 200. Και όταν πας από τα 65 στα 200 είναι λίγο δύσκολο να γίνει η δουλειά σωστά καθώς έρχονται συνέχεια νέοι άνθρωποι. Υπάρχει η παλιά και η νέα γενιά όπου πάντα θα δίνει μάχη.»

«Αναγκαστικά θα πάρει λίγο χρόνο.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Μεγαλύτερη απειλή για τη Mercedes η Williams, σύμφωνα με τον Rosberg

Next Article

Στόχος η Williams για τη Force India

Related Posts