Ο πρόεδρος της πίστας της Ίμολα, Uberto Selvatico Estense αποκάλυψε πως έχει ζητήσει την αρωγή του ACI ώστε να αντικατασταθεί το Κινεζικό Grand Prix με ένα στο Σαν Μαρίνο.
Το Autodromo Enzo e Dino Ferrari, όπως είναι η επίσημη ονομασία της πίστας, φιλοξένησε τελευταία φορά αγώνα F1 το 2006.
Έκτοτε, η πίστα βρέθηκε πολύ κοντά στο να γίνει εκείνη το «σπίτι» του Ιταλικού Grand Prix, μέχρι που βρέθηκε λύση με τη Μόντσα και η Ομοσπονδία Αυτοκινήτου της Ιταλίας προτίμησε ο αγώνας να παραμείνει εκεί.
Το σιρκουί διαθέτει την Grade 1 βαθμολόγηση από τη FIA, πράγμα που την καθιστά ικανή να διοργανώσει αγώνα Formula 1, κι αυτό θέλει να εκμεταλλευτεί ο Uberto Selvatico Estense, ο οποίος κατέθεσε ήδη αίτημα στη διοίκηση του σπορ στην Ιταλία (ACI) ώστε το Σαν Μαρίνο να πάρει την θέση της Κίνας στο καλεντάρι:
«Θα είναι πολύ δύσκολο να το οργανώσουμε, αλλά η πίστα είναι έτοιμη. Μπορούμε να κινηθούμε γρήγορα και να διοργανώσουμε το Grand Prix, όπως έχουμε κάνει και στο παρελθόν. Δεν θα είμαστε στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, σίγουρα. Αλλά αν χρειαστεί, θα τα καταφέρουμε.
«Έχουμε την ομολογκασιόν για αγώνα F1. Τα pits είναι ΟΚ. Νομίζω πως μας λείπουν ορισμένα μέρη από τις εγκαταστάσεις φιλοξενίας, αλλά μπορούμε να το κανονίσουμε αυτό πολύ γρήγορα, αν χρειαστεί.»
Για να συνεχίσει:
«Είναι λίγο σαν μία κάπως απίθανη αποστολή, αλλά γιατί όχι; Όλα είναι εφικτά, αν το θέλει η Liberty. Είμαι ονειροπόλος! Πάντα ήλπιζα ότι θα ερχόταν αυτή η ευκαιρία. Αλλά είναι πολύ δύσκολο, αυτό είναι αλήθεια.»
Φυσικά, οι ιθύνοντες του σπορ έχουν τονίσει πλειστάκις πως προτεραιότητά τους είναι να βρουν μία νέα ημερομηνία για τον αγώνα στη Σαγκάη, που έχει αναβληθεί εξαιτίας της επιδημίας του κορονοΐου. Αν δεν μπορέσει να μεταφερθεί εκείνος ο αγώνας, το πιθανότερο είναι η φετινή σεζόν να έχει 21, κι όχι 22 Grand Prix, που θα αποτελούσε και αριθμό-ρεκόρ.
Κι έπειτα, υπάρχει και το οικονομικό: η οργάνωση του αγώνα θα πρέπει να καταβάλει ένα ποσό της τάξης των 20-22 εκ. ευρώ στην F1 για να μπορέσει να μπει σε διαπραγματεύσεις για τη διεξαγωγή του:
«Σίγουρα, δεν θα μπορέσουμε να πληρώσουμε τα ποσά που έχουν δώσει οι άλλοι. Αλλά έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο με το GP2 στο παρελθόν, όταν ο διοργανωτής του πρωταθλήματος είχε ζητήσει τη βοήθειά μας. Τελικά, καταλήξαμε σε μία συμφωνία και μπόρεσε να γίνει ο αγώνα.
«Όταν μίλησα στον κ. Sticchi Damiani [σ.σ. πρόεδρος Ομοσπονδία Αυτοκινήτου της Ιταλίας], μου είπε πως δεν είναι μόνο ζήτημα χρόνου, αλλά και χρημάτων.
«Αλλά βρισκόμαστε σε μία ευνοϊκή πολιτική κατάσταση. Έχουμε νέο πρόεδρο στην περιοχή, στη Ρέτζιο Εμίλια [σ.σ. ο Giorgio Zanni]. Και μιλάμε για ένα πολύ σημαντικό αθλητικό γεγονός. Επομένως, πιστεύω πως όλοι θα βάλουν τα δυνατά τους, αν και δεν ξέρω αν αυτό θα είναι αρκετό.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify