Η Pirelli σκοπεύει να δώσει στις ομάδες να δοκιμάσουν ένα πρωτότυπο ελαστικό που ίσως και να επιλεγεί για την επιστροφή της F1 στο Zandvoort.
Το Zandvoort θα διαθέτει πια κλίση σε δύο στροφές, στην 3η και την 13η. Στόχος αυτής της αλλαγής στη χάραξη της διαδρομής είναι να δοθούν περισσότερες ευκαιρίες για προσπέρασμα, σε μία ομολογουμένως στενή πίστα.
Η κλίση αυτή θα φτάνει τις 18 μοίρες, διπλάσια από εκείνη στο οβάλ της Ινδιανάπολης, που το 2005 έγινε η αφορμή για την αποχώρηση της Michelin από το σπορ 2 χρόνια μετά.
Αυτό θα επηρεάσει άμεσα τη ζωή και την αντοχή των ελαστικών, και η Pirelli το γνωρίζει καλά.
Για αυτόν τον λόγο, κατασκεύασε μία πρωτότυπη γόμα με διαφορετική σύσταση, που θα μπορεί να τρέξει σε υψηλότερες πιέσεις.
Ο επικεφαλής της εταιρείας για αγώνες αυτοκινήτου, Mario Isola, αποκάλυψε πως θέλουν να δοκιμάσουν αυτό το νέο ελαστικό στο δεύτερο τεστ της Βαρκελώνης, την προσεχή εβδομάδα (26-28/2):
«Αυτό το πρωτότυπο ελαστικό έχει σχεδιαστεί λίγο διαφορετικά, γιατί ακόμα αναλύουμε τα δεδομένα από την πίστα του Zandvoort. Αναλύσαμε τα δεδομένα από την κλίση της στροφής και στόχος είναι να χρησιμοποιήσουμε αυτά τα ελαστικά με λίγο πιο υψηλές πιέσεις.
«Επομένως, για να προετοιμαστούμε και για να μάθουμε τι συμβαίνει με αυτά, σκεφτόμαστε να τα δοκιμάσουμε εδώ [στη Βαρκελώνη].»
Πηγή: racefans.net
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify