Ο επικεφαλής της Honda F1, Yusuke Hasegawa, παραδέχτηκε πως το μεγαλύτερο πρόβλημα των Ιαπώνων είναι η διαφορά από τα δεδομένα του δυναμόμετρου στα αποτελέσματα στην πίστα.
Τα προβλήματα αξιοπιστίας κι απόδοσης που ταλανίζουν τη McLaren-Honda και φέτος έχουν οδηγήσει σε παράπονα από την πλευρά της βρετανικής ομάδας.
Σε αυτά τα σχόλια επιχείρησε με δηλώσεις του να απαντήσει ο Hasegawa, ο οποίος αποκάλυψε τη μεγαλύτερη αδυναμία της Honda:
«Δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε τις ιδανικές συνθήκες στο δυναμόμετρο. Πρέπει να δημιουργήσουμε τις συνθήκες της πίστας στο δυναμόμετρο. Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτουργεί [το δυναμόμετρο] είναι διαφορετικές, οπότε πρέπει να καταλάβουμε τι κάνει τη διαφορά στην αξιοπιστία.
«Πέρυσι, ήμασταν σε θέση να ελέγξουμε την αξιοπιστία του κινητήρα στο δυναμόμετρο, επομένως τώρα πρέπει να καταλάβουμε γιατί υπάρχει διαφορά από το δυναμόμετρο στην πίστα – δεν είναι εύκολο. Πρέπει να βελτιώσουμε την ακρίβειά μας.»
Μετά από ακόμα μία εγκατάλειψη για τη McLaren, κι αυτή τη φορά στον αγώνα του Καναδά ενώ ο Fernando Alonso βρισκόταν κοντά στον πρώτο βαθμό για την ομάδα του φέτος, ο Hasegawa αποκάλυψε ότι έχουν έναν τρόπο να αποτρέψουν τα DNF στο τέλος των αγώνων, αλλά δεν τον παρουσίασαν στο Μόντρεαλ για να αποφύγουν την ποινή.
Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Έχουμε ένα μέρος που μπορεί να το αποτρέψει αυτό, αλλά δεν το χρησιμοποιήσαμε στον Καναδά γιατί θα παίρναμε ποινή.
«Αν είμαστε σίγουροι για αυτό, ίσως επιλέξουμε κάποιες πίστες για να το χρησιμοποιήσουμε. Δεν θέλουμε να εγκαταλείψουμε και να πάρουμε και ποινή.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify