Η Porsche Penske πήρε την νίκη στο Qatar 1812 KM με το #6, ενώ το #5 ολοκλήρωσε το 1-3 για την Γερμανοαμερικανική ομάδα. Η Hertz Team Jota στην δεύτερη θέση κλείδωσε το βάθρο με Porsche, ενώ η Peugeot καταστράφηκε στον τελευταίο γύρο!
Η Porsche Penske είχε δείξει πολύ υψηλό ρυθμό σε όλες τις προηγούμενες διαδικασίες και επανέλαβε την επίδοση και μετά από 10 ώρες αγώνα. Το #6 πήρε την νίκη, παρά το ότι είχε μια σύγκρουση με μια Lexus LMGT3 και αναγκάστηκε να σταματήσει ξανά για να επιδιορθωθεί η πινακίδα με τον αριθμό του αυτοκινήτου. Το #5 σταδιακά ανέβηκε και κατάφερε να ανεβεί στο τρίτο σκαλί του βάθρου, ενώ η Hertz Team Jota γέμισε την τριάδα με Porsche 963, καταλαμβάνοντας μια πανάξια δεύτερη θέση.
Η δεύτερη θέση αυτή ήταν κατειλλημένη από το #93 της Peugeot, το οποίο όμως σταμάτησε την άκρη στον τελευταίο γύρο λόγω μηχανικού προβλήματος! Η Γαλλική ομάδα είχε ρυθμό στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, μια εικόνα αντιδιαμετρικά αντίθετη με την εικόνα της τις περασμένες δύο σεζόν από την εισαγωγή της στο πρωτάθλημα. Τελικά το #93 κατέλαβε την έβδομη θέση και το #94 την 17η.
Η Cadillac επανήλθε με την γνωστή της επίδοση, ακριβώς εκτός του βάθρου, αποφεύγοντας λάθη και αστοχίες, παρά τα διάσπαρτα τζαρτζαρίσματα με τα LMGT3. Η ιδιωτική ομάδα της Ferrari, AF Corse, πήρε την πέμπτη θέση όντας το ταχύτερο 499P Hypercar, με την εργοστασική ομάδα του Καλπάζοντος Αλόγου να αντιμετωπίζει δυσκολίες με τον ρυθμό, παρά το ότι το #51 είχε τρομερή εκκίνηση και μετά από τις πρώτες στροφές είχε την πρωτοπορία του αγώνα. Μηχανικές αστοχίες, ποινές και επαφές με άλλα αγωνιστικά μεταφράστηκαν στην 8η και 14η θέση για το #50 και το #51 αντίστοιχα.
Η δεκάδα συμπληρώθηκε από τα δύο Toyota στην έκτη και δέκατη θέση, ένα αποτέλεσμα που θα προβληματίσει τους μέχρι πρότινος κυρίαρχους του WEC, αφού τα GR010 Hybrid φαίνεται να υστερούν του ανταγωνισμού, όσο και αν αυτό φαίνεται απίστευτο. Η Alpine πήρε την ένατη θέση στο ντεμπούτο της στο πρωτάθλημα, με το #35.
Εκτός βαθμολογούμενων θέσεων βρέθηκαν Proton, η μοναδική ομάδα με αγωνιστικά Porsche η οποία δεν βαθμολογήθηκε, BMW και Lamborghini, ενώ η συμμετοχή της Isotta Fraschini δεν ολοκλήρωσε τον αγώνα λόγω αστοχίας.
Στην κατηγορία LMGT3, Manthey PureRxcing και Heart of Racing Team κονταροχτυπήθηκαν μέχρι το τέλος, αλλά τελικά η πρώτη πανηγύρισε την νίκη στο Κατάρ, ενώ την βάθρο συμπλήρωσε η D’Station Racing.
Επόμενος γύρος του WEC είναι οι 6 Hours of Imola, 19 με 21 Απριλίου.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify