«Για να είμαι ειλικρινής, είμαι χαρούμενος που βρέχει, γιατί σήμερα το απόγευμα ένιωσα σχεδόν άμεσα πολύ καλά οδηγώντας τη μηχανή, και μέχρι να τελειώσουμε, ήμασταν στην έβδομη θέση.»
Ο καιρός παρέμεινε βροχερός στο ξεκίνημα της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών. Παρά την βελτίωση των συνθηκών μετά το μέσο της διαδικασίας, ο συνδυασμός των χαμηλών θερμοκρασιών και του νερού που υπήρχε στην πίστα, έκαναν την ζωή δύσκολη για τους αναβάτες που χρησιμοποιούσαν μηχανές της Yamaha.
«Ήμουν αρκετά ικανοποιημένος, και μετά, μόλις στέγνωσε – μπορείτε να κάνετε αυτή την ερώτηση σε όλους τους αναβάτες της Yamaha – είναι σαν να οδηγείς μία μηχανή που είναι εντελώς διαφορετική απ’ότι ήταν νωρίτερα. Η μηχανή δεν θα στρίψει, δεν θα βρεί πρόσφυση, γενικά η μηχανή δεν είναι τόσο καλή [οδηγικά]. Όλα τα ελαττώματα που μπορεί να έχει σε αυτού του είδους κατάσταση είναι εκεί.»
Υπό την βροχή, ο Quartararo σημείωνε ανταγωνιστικούς χρόνους, αλλά στο τέλος των δοκιμαστικών, και αφού είχε στεγνώσει η πίστα, ο ίδιος βρέθηκε στην 16η θέση, 1.7 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο Jack Miller της Ducati.
«Δίνω το μάξιμουμ για να προσπαθήσω να είμαι στους πρώτους δέκα, αυτός ήταν ο στόχος, αλλά μόλις σταματήσαμε και βάλαμε το μεσαίο εμπρός ελαστικό, ένιωσα ότι ήρθε η ώρα να το κάνω, [με το να βάλω ένα] νέο μαλακό πίσω ελαστικό, αλλά τα πήγαινα πολύ άσχημα.»
«Δεν είχα καθόλου πρόσφυση, ήμασταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο αργοί από τον προηγούμενο γύρο, σε μία πίστα που ήταν πιο στεγνή από πρίν.»
O Quartararo όμως πιστεύει πως το πρόβλημα μόνο τον ίδιο,
«Βασικά, πολλοί αναβάτες που δεν ήταν σούπερ [γρήγοροι] στο εντελώς στεγνό, κάνουν ένα τεράστιο βήμα στις μεικτές συνθήκες, οπότε πρέπει να καταλάβουμε γιατί είμαστε τόσο αργοί σε τέτοιες καταστάσεις. Αλλά δεν είμαι ο μόνος που το λέει αυτό, όλες οι Yamaha δυσκολεύονται κι υστερούν σε αυτές τις συνθήκες. Επομένως, υπάρχει κάτι που πρέπει να βρούμε και να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify