Την διευκρίνηση πως δεν διαμαρτυρόταν για τις κινήσεις του Max Verstappen, αλλά στους αγωνοδίκες έκανε ο Kimi Raikkonen σχολιάζοντας τον αγώνα του
Οι Raikkonen και Verstappen είχαν μια πολύ σκληρή μάχη στους πρώτους γύρους του Grand Prix των ΗΠΑ με τον Φινλανδό να διαμαρτύρεται στο team radio ρωτώντας αν μπορεί και αυτός να αφήνει λιγότερο χώρο στον αντίπαλο του, δημιουργώντας την αίσθηση ότι οι κινήσεις του Verstappen ήταν πέρα από το γράμμα του κανονισμού.
Μετά τον αγώνα όμως, ο Raikkonen διευκρίνισε πως απευθυνόταν στους αγωνοδίκες όχι για τις κινήσεις του Verstappen, αλλά για να ξεκαθαρίσουν τους κανονισμούς που αφορούν στις μονομαχίες. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε:
“Απλώς ήθελα να ρωτήσω αν είναι ΟΚ, όταν είσαι δίπλα με ένα άλλο μονοθέσιο , αυτός προσπαθεί να κλείσει την εσωτερική γραμμή και σε στέλνει στην εξωτερική, και στην έξοδο της στροφής αν μπορείς να σπρώξεις τον άλλον στα κερμπ. Εάν αυτό επιτρέπεται είναι ΟΚ. Από την στιγμή που όλοι έχουν τους ίδιους κανόνες, δεν έχω κάποιο θέμα.”
“Υπάρχουν τόσοι πολλοί κανόνες στην F1, όπως αυτός που λέει ότι δεν πρέπει να αλλάζεις γραμμή όταν φρενάρεις και να αφήνεις ένα μήκος μονοθέσιου. Εάν αυτό ισχύει μόνο όταν φρενάρεις και όχι μέσα στην στροφή, είναι ΟΚ.”
“Δεν διαμαρτύρομαι πως έκανε κάτι λάθος, αλλά πρέπει να είναι έτσι κάθε φορά και όχι να υπάρχουν διαφορές. Όταν κάνεις το ίδιο σε κάποιον άλλον, δέχεσαι ποινή. Αυτό δεν είναι σωστό. Δεν διαμαρτύρομαι για αυτό που έγινε, αλλά πρέπει να είναι πιο ξεκάθαροι οι κανόνες για όλους, για να ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε. Νομίζω ακουμπήσαμε μια φορά, αλλά όχι πολύ, δεν υπήρχε θέμα, στο κάτω κάτω έτσι είναι οι αγώνες.”
Ο Raikkonen, επίσης, παραδέχτηκε ότι η έξοδος του που τελικά απέφερε την εγκατάλειψη του από υπερθέρμανση των φρένων, ήταν δικό του λάθος:
“Γλιστρούσε πολύ στον αγώνα και δεν είδα μια ποσότητα νερού στην έξοδο της στροφής και έχασα το πίσω μέρος. Προσπάθησα να στρίψω και είδα ότι θα ήταν ΟΚ αν χτυπούσα τον τοίχο με το πλάι, αλλά το μπροστά μέρος κόλλησε στις διαφημιστικές πινακίδες και προσπάθησα να στρίψω αρκετά ώστε να φύγει από τον εμπρος τροχό.”
“Είχα ένα διαλυμένο εμπρός ελαστικό, ίσως και ένα πίσω και έπρεπε να απομακρυνθεί ο αγωγός αέρα στο εμπρός δεξιά φρένο, κάτι που έφερε υπερθέρμανση και έπρεπε να σταματήσουμε.”
“Ήταν δικό μου λάθος, που ήταν κάτι δυστυχές καθώς είχαμε καλό ρυθμό. Το αυτοκίνητο δούλεψε πολύ καλά σε αυτές τις συνθήκες. Ακόμη και μετά το ατύχημα, ένιωθα καλά. Δεν ήταν ιδανικό το τέλος.”
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify