Rally Ακρόπολις – 2η Μέρα: Άντεξε στην πρωτιά ο Neuville

Neuville Ακρόπολις
2023 FIA World Rally Championship Round 10, Acropolis Rally 07-10 September 2023 Thierry Neuville, Martijn Wydaeghe, Hyundai i20 N Rally1 Hybrid Photographer: Dufour Fabien Worldwide copyright: Hyundai Motorsport GmbH

O Thierry Neuville ήταν ο ταχύτερος στη δεύτερη μέρα του Rally Ακρόπολις, αποκτώντας ένα ελάχιστο προβάδισμα στο ταξίδι επιστροφής του WRC στη Λαμία. Ακολούθησαν Ogier, Rovanpera, ξανά προβλήματα για M-Sport. Ακυρώθηκε λόγω θεατών το δεύτερο πέρασμα από το Λουτράκι.

Η πλήρης αγωνιστική δράση ξεκίνησε το πρωί της Παρασκευής με τις πρώτες χωμάτινες ειδικές του φετινού Rally Ακρόπολις, με τα πληρώματα να καλούνται να συμπληρώσουν 88 χιλιόμετρα σε πέντε συνολικά ειδικές. Από το πρόγραμμα αφαιρέθηκαν περίπου 15 χιλιόμετρα, τα οποία βγήκαν από τα δύο περάσματα της διαδρομής του Λουτρακίου, για λόγους ασφαλείας.

Για τους ίδιους λόγους, καθώς πολλοί θεατές βρίσκονταν σε επικίνδυνα σημεία, ακυρώθηκε μετά τα περάσματα των πρώτων οκτώ αυτοκινήτων, το δεύτερο πέρασμα του Λουτρακίου με τους ιθύνοντες του αγώνα να αναγκάζονται να προβούν σε αυτή την απόφαση με τις άσχημες εικόνες να κάνουν φυσικά τον γύρο του κόσμου.

Στα χιλιόμετρα που κύλησαν ομαλότερα, ο Thierry Neuville κατάφερε να πάρει μία μικρή διαφορά μόλις 2,8 δευτερολέπτων στην κορυφή του αγώνα, κατορθώνοντας να κερδίσει με διαφορά την πρώτη ειδική της ημέρας, να εκμεταλλευτεί τη σειρά εκκίνησής του και να διαχειριστεί τα ελαστικά του, για να κλείσει την ημέρα με την πρωτοπορία στην κατάταξη.

Ελάχιστα πίσω του ο Sebastien Ogier, που μπορεί να μην είχε την ταχύτητα του Βέλγου αντιπάλου του στο ξεκίνημα, αλλά είχε σταθερό ρυθμό και βρίσκεται ξεκάθαρα στη διεκδίκηση της νίκης, έχοντας κάνει τον καλύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα του Λουτρακίου, ενώ στο τελείωμα της Ελάτειας μείωσε κατά πολύ τη διαφορά από την κορυφή.

Τρίτος ο Kalle Rovanpera, που παρότι δυσκολεύτηκε στις πιο στεγνές ειδικές, καθώς χρειάστηκε να καθαρίζει τον δρόμο, κατάφερε να βρει πολύ χρόνο στα Πίσια, που έγιναν με αρκετό νερό και λάσπη στο οδόστρωμα και να διατηρηθεί στις θέσεις της κορυφής, έχοντας ακόμη μια απόσταση που του επιτρέπει με καλύτερη θεωρητικά σειρά εκκίνησης να επιτεθεί αύριο στη συνέχεια του αγώνα.

Έπειτα, η κατάταξη είναι πολύ αμφίρροπη, με τον Elfyn Evans να ανακάμπτει μετά το κακό ξεκίνημα και να ανεβαίνει στην τέταρτη θέση και να μειώνει σημαντικά τη διαφορά του από τον Rovanpera στην Ελάτεια, σε μία πολύ σημαντική μάχη που αφορά και την πρώτη θέση στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Τα Hyundai των Esapekka Lappi και Dani Sordo αντιμετώπισαν έντονα προβλήματα στην Ελάτεια, με τον Ισπανό να έχει και μία μικρή έξοδο χωρίς περαιτέρω συνέπειες. Ο Takamoto Katsuta ήταν απλά διεκπεραιωτικός στα περάσματά του, μην έχοντας κάνει δοκιμές ενόψει του αγώνα και απλώς ακολουθεί στην έβδομη θέση.

Ακόμη ένα πολύ άσχημο ξεκίνημα σε φετινό αγώνα για την M-Sport με τον Pierre-Louis Loubet να εγκαταλείπει πριν καν μπει στην πρώτη ειδική της ημέρας και τον Ott Tanak να αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα στη ζώνη αλλαγής ελαστικών λίγη ώρα αργότερα. Παρόλα αυτά ο Εσθονός απέδειξε την ταχύτητα του ίδιου και του αυτοκινήτου του με δύο συνεχόμενους ταχύτερους χρόνους στη Λιβαδειά και την Ελάτεια. Παρόλα αυτά, είναι πάνω από τρία λεπτά πίσω από την κορυφή μετά την ποινή που δέχθηκε, καθώς καθυστέρησε κατά 22 λεπτά να μπει στην επόμενη ειδική.

Η μάχη για την κατηγορία του WRC2 είναι έντονη, με τον Nikolay Gryazin να έχει το πλεονέκτημα μπροστά από τους Adrien Fourmaux, Yohan Rossel και Sami Pajari που ακολουθούν. Μεγάλος άτυχος ο Andreas Mikkelsen, με τρία(!) κλαταρίσματα σε ισάριθμες ειδικές στο ξεκίνημα του αγώνα.

Στα ελληνικά πληρώματα, ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας εγκατέλειψε με μηχανικό πρόβλημα κατά τη διάρκεια της ειδικής στη Λιβαδειά, δίνοντας έτσι την τυπική πρώτη θέση στον Λάμπρο Αθανασσούλα.

Η συνέχεια του Rally των Θεών γίνεται στις 07:08 το πρωί του Σαββάτου με το πρώτο πέρασμα από την ειδική της Παύλιανης.

Αναλυτικά η κατάταξη στο τέλος της πρώτης ημέρας:

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP Σαν Μαρίνο - Δοκιμές: Στο τέλος μπροστά ο Bezzecchi

Next Article

6 Hours of Fuji - FP1&2: Αλληλουχία 1-2 από Ferrari και Toyota

Related Posts