O Sebastien Loeb ήταν ο πρωταγωνιστής της δεύτερης ημέρας του Rally Ακρόπολις, παίρνοντας το προβάδισμα στην τελευταία ειδική από τον εκπληκτικό Pierre-Louis Loubet. Ακολούθησαν οι Lappi-Neuville-Sordo, προβλήματα για Breen-Tanak-Rovanpera. Πρώτος Έλληνας ο Αθανασούλας.
H πρώτη κανονική ημέρα του Ράλι Ακρόπολις ξεκίνησε το πρωί της Παρασκευής, περιλαμβάνοντας συνολικά έξι διαφορετικές διαδρομές κι επτά περάσματα, που έδειχναν να δυσκολεύουν αρκετά τους οδηγούς του WRC. Πάντως, παρά την σκληρότητα του αγώνα και κάποια σκόρπια προβλήματα σε επιμέρους πληρώματα, στα πρώτα 110 χιλιόμετρα του αγώνα, όλα τα αυτοκίνητα της μεγάλης κατηγορίας συνεχίζουν κανονικά στον αγώνα.
Σε μία ακόμη vintage εμφάνιση, ο Sebastien Loeb ήταν επιβλητικός στο ξεκίνημα της ημέρας, παίρνοντας τις τρεις πρώτες ειδικές και παρά ένα μικρό λάθος του στην ειδική της Δάφνης και κάποια προβλήματα με τα φρένα του Puma, o θρύλος του WRC έκανε έναν απίστευτο χρόνο στους Βωξίτες, επιστρέφοντας έτσι στο service της Λαμίας μετά από μία πολύ κοπιαστική ημέρα με το προβάδισμα της γενικής.
Οι ζεστές συνθήκες, ήδη από το πρωί κι η ανάγκη για καθαρισμό της πίστας έριξε πολύ πίσω τους πρωτοπόρους της βαθμολογίας που καθάριζαν τις διαδρομές. Έτσι, βρήκε την ευκαιρία ο Pierre-Louis Loubet να κάνει την καλύτερη ημέρα της καριέρας του. Ο νεαρός Γάλλος οδηγός της M-Sport ήταν η πολύ μεγάλη έκπληξη της ημέρας, καθώς κέρδισε τις πρώτες δύο ειδικές του στο WRC και έχασε για μόλις 1,7 δευτερόλεπτα την πρωτιά από τον θρυλικό teammate του.
Εξαιτίας των μηδενικών εγκαταλείψεων και των ελάχιστων προβλημάτων στα πληρώματα του WRC, οι διαφορές στην κορυφή έμειναν αρκετά κλειστές, με τους Esapekka Lappi, Thierry Neuville και Dani Sordo να αποφεύγουν τα προβλήματα το πρωί και να γράφουν πολύ γρήγορους χρόνους στο τέλος της ημέρας. Έτσι, κατάφεραν άπαντες να βρίσκονται σε απόσταση βολής, λιγότερο από μισό λεπτό μακριά από την κορυφή.
Ο Ott Tanak δυσκολεύτηκε αρκετά το πρωί, όντας δεύτερος στον δρόμο κι έχοντας αρκετά προβλήματα με τη λειτουργία του υδραυλικού συστήματος. Παρόλα αυτά, ο Εσθονός βρήκε ρυθμό μετά τις ειδικές του Λουτρακίου και με έναν πολύ καλό χρόνο στους Βωξίτες, έκλεισε την ημέρα στην πέμπτη θέση, μπροστά από τον Gus Greensmith, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε τον κακό ρυθμό των Toyota και σκαρφάλωσε στην έκτη θέση.
Elfyn Evans και Kalle Rovanpera αντιμετώπισαν πολλές δυσκολίες στις ειδικές της Παρασκευής κι έμειναν μακριά από την κορυφή της κατάταξης, με τον Ουαλό να μένει έβδομος στο τέλος της ημέρας και τον Φινλανδό υποψήφιο πρωταθλητή να είναι ένα λεπτό μακριά, μόλις στην όγδοη θέση. Πίσω του βρέθηκε ο Takamoto Katsuta που δεν μπόρεσε να βρει ρυθμό σε κανένα σημείο της ημέρας κι ο Craig Breen που έχασε δύο λεπτά εξαιτίας ενός κλαταρίσματος στο δεύτερο πέρασμα της διαδρομής του Λουτρακίου.
Εκπληκτική εμφάνιση από τον Emil Lindholm στο WRC2, με τον νεαρό Φινλανδό να πετάει και να τερματίζει την ημέρα σχεδόν μισό λεπτό μπροστά από το επόμενο αυτοκίνητο Rally2, ενώ στον αγώνα επέστρεψε ο Andreas Mikkelsen με ποινή 10 λεπτών μετά τη χθεσινή του εγκατάλειψη από την υπερειδική.
Στα ελληνικά πληρώματα, ο Λάμπρος Αθανασούλας έχει ένα σαφέστατο προβάδισμα, με τον Κύπριο Αλέξανδρο Τσουλόφτα να εντυπωσιάζει με τα περάσματά του και να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής. Από τον αγώνα εγκατέλειψε το πλήρωμα της οικογένειας Στεφανή, καθώς στην τρίτη ειδική η ανάρτηση του i20 Rally2 έσπασε και τους ανάγκασε να επιστρέψουν πρόωρα στο service. Εκτός μάχης έμειναν κι οι Θέμης Χαλκιάς και Γιώργος Βασιλάκης, ενώ άτυχος στάθηκε κι ο Sami Pajari καθώς στην τρίτη ειδική έπαθε τρία(!) κλαταρίσματα και ξέμεινε από ελαστικά, αναγκαζόμενος να εγκαταλείψει.
Η τρίτη ημέρα του Ράλι Ακρόπολις ξεκινάει στις 08:33 το πρωί του Σαββάτου με το πρώτο πέρασμα από την ειδική του Πύργου.
Αναλυτικά η κατάταξη στο τέλος της πρώτης ημέρας:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify