O Ott Tanak βρίσκεται ένα βήμα πριν την νίκη στο Rally Χιλής, με τον Sebastien Ogier και τον Sebastien Loeb να μάχονται για την δεύτερη θέση.
Οι επιλογές ελαστικών που έκαναν οι οδηγοί του WRC για το απογευματινό loop της δεύτερης ημέρας του Rally Χιλής, αφού οι οδηγοί της Toyota, Hyundai, M-Sport αλλά και ο Lappi επέλεξαν 5 σκληρά ελαστικά, με τον Ogier να επιλέγει 3 σκληρά και 2 μεσαία.
Ο Ott Tanak συνέχισε να διαχειρίζεται την διαφορά που είχε καταφέρει να χτίσει και οδηγούσε χωρίς να ρισκάρει, ωστόσο ήταν ο ταχύτερος στην μεγαλύτερη ειδική του loop.
Ο Sebastien Ogier μετά τις αλλαγές που έκανε στο service αλλά και την διαφορετική στρατηγική στα ελαστικά ήταν πιο γρήγορος σε σύγκριση με το πρωί, καταφέρνοντας να κερδίσει την πρώτη ειδική διαδρομή. Στην τελευταία ειδική ο Γάλλος έχασε αρκετό έδαφος από τον συμπατριώτη του εξαιτίας της βροχής, με την μεταξύ τους μάχη να μαίνεται για τις αυριανές ειδικές.
Ο Sebastien Loeb σημείωνε διαρκώς αρκετά γρήγορους χρόνους, μειώνοντας την διαφορά από τον Jari-Matti Latvala σε κάθε ειδική. Ο Φινλανδός πήρε πίσω τον χαμένο χρόνο από την πρώτη ειδική της ημέρας, με την διαφορά από τον Loeb θα αυξάνεται στα 13.6 πριν την πρώτη ειδική του απογεύματος. Ωστόσο, ο Γάλλος κατάφερε να την μειώσει στα 3.9 πριν την τελευταία ειδική. Ο Latvala δυσκολεύτηκε με το Yaris WRC καθώς έχανε πρόσφυση στον πίσω άξονα. Ο Latvala σταμάτησε στην τελευταία ειδική αφού πιθανότατα έχασε την υδραυλική πίεση στο αυτοκίνητο του. Την τελευταία ειδική της κέρδισε το Loeb.
Ο Elfyn Evans δεν κατάφερε να κινηθεί στον ρυθμό των μπροστά οδηγών που πιέζουν για το βάθρο, και πλέον βρίσκεται σε μία θέση που δεν μπορεί να πιέσει τους μπροστά αλλά ούτε να πιεστεί από τους πίσω.
Ο Teemu Suninen κατάφερε να ανοίξει την διαφορά του από τον συμπατριώτη του Esapekka Lappi, καταφέρνοντας να χτίσει μία μικρή διαφορά πριν την τελευταία ημέρα του αγώνα. Ο Φινλανδός της M-Sport είχε καλή αίσθηση και πίεσε στην πρώτη ειδική, ενώ στην επόμενη δυσκολεύτηκε με τις αλλαγές στην πρόσφυση, όπως και ο οδηγός της Citroen. Στην τελευταία ειδική ο Suninen έχασε αρκετό χρόνο από τον Lappi, με την μάχη να ξανα-ανοίγει.
Στην πρώτη ειδική ο Andreas Mikkelsen κέρδισε λίγο χρόνο από τον Lappi αλλά στις επόμενες ειδικές έχασε πάλι χρόνο. Στόχος του, και εντολή από την ομάδα, είναι να τερματίσει τον αγώνα και να βελτιώσει τον ρυθμό του χωρίς να ρισκάρει.
Την δεκάδα συμπληρώνουν οι Kalle Rovanpera και Mads Ostberg που προηγούνται στο WRC2Pro και ο Kris Meeke που μετά το πρόβλημα του Latvala μπήκε πιο νωρίς στην δεκάδα.
Ο Thierry Neuville και ο Nicolas Gilsoul είναι καλά στην υγεία τους μετά το τρομακτικό ατύχημα που είχαν. Ο Neuville χρειάστηκε να κάνει μερικά ράμματα στον αριστερό αστράγαλο του.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Πλήρωμα | Χρόνος/Διαφορά από τον προηγούμενο |
1 | O.Tanak/M.Jarveoja | 2:42:05.5 |
2 | S.Ogier/J.Ingrassia | +30.3 |
3 | S.Loeb/D.Elena | +5.1 |
4 | E.Evans/S.Martin | +30.9 |
5 | T.Suninen/M.Salminen | +1:56.7 |
6 | E.Lappi/J.Ferm | +10.3 |
7 | A.Mikkelsen/A.Jaeger | +30.1 |
8 | K.Rovanpera/J.Halltunen | +2:49.8 |
9 | M.Ostberg.T.Eriksen | +36.1 |
10 | K.Meeke/S.Marshall | +12.6 |
Διαβάστε το Rally Recce του Rally Χιλής εδώ.
Δείτε το πρόγραμμα και την τηλεοπτική κάλυψη του Rally Χιλής εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify