Rally Φινλανδίας – Shakedown: 1-2 για την Citroen

Rally Finland Shakedown 2018

Οι οδηγοί της Citroen ξεκίνησαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το Rally Φινλανδίας, αφού ήταν οι ταχύτεροι στο σημερινό Shakedown.

Σήμερα ξεκίνησε και πάλι η δράση στο WRC μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα των 6 εβδομάδων, με το Shakedown του Rally Φινλανδίας, όπου οι Mads Ostberg και Craig Breen έκανα το 1-2 για την ομάδα της Citroen.

Ο Ιρλανδός συμμετείχε πριν δύο βδομάδες στο Rally Εσθονίας, το οποίο φέτος δεν προσμετρούσε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ώστε να είναι όσο καλύτερα προετοιμασμένος για το Rally Φινλανδίας. Επίσης η Citroen, όπως και όλες οι ομάδες έφερε αναβαθμίσεις εκμεταλλευόμενος το joker που έχουν στο μέσο της σεζόν, με τους Γάλλους να παρουσιάζουν αναβαθμίσεις στον κινητήρα αλλά και στην γεωμετρία της ανάρτησης.

Πίσω από τα δύο C3 WRC βρέθηκαν τα Toyota Yaris WRC των Jari-Matti Latvala και Ott Tanak. Ο Εσθονός συμμετείχε κι αυτός στο Rally Εσθονίας με το Yaris WRC, κερδίζοντας μάλιστα τον αγώνα. Τα Yaris WRC φέρουν αναβαθμίσεις στον κινητήρα τους, ο οποίος παράγει την δύναμη και την ροπή σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών, κάνοντας το αυτοκίνητο πιο ευκολοδήγητο.

Στην 5η θέση ακολούθησε ο Teemu Suninen, παρόλο που οδηγεί το Fiesta WRC χωρίς το νέο αεροδυναμικό πακέτο, το οποίο έχει μόνο ο Sebastien Ogier γι’αυτόν τον αγώνα. Ο Φινλανδός ήταν αρκετά πιο γρήγορος από τους δύο teammate του σήμερα, και στοχεύει έναν τερματισμό στο βάθρο, που δεν κατάφερε να κατακτήσει πέρσι.

Στις επόμενες τρεις θέσεις ακολούθησαν τα Hyundai i20 Coupe WRC των Thierry Neuville, Andreas Mikkelsen και Hayden Paddon. Η Κορεάτες έφεραν ένα νέο κεντρικό διαφορικό, το οποίο θα βοηθήσει στο πρόβλημα με την υποστροφή που είχαν όλοι οι οδηγοί της, κυρίως στους ασφάλτινους αγώνες.  O Paddon συμπλήρωσε την τριάδα των παγκοσμίων οδηγών που αγωνίστηκαν στο Rally Εσθονίας, όπου τερμάτισε στην δεύτερη θέση μπροστά από τον Craig Breen.

Μόλις τον 9ο χρόνο σημείωσε ο πρωταθλητής Sebastien Ogier, παρά το νέο αεροδυναμικό πακέτο που «φορούσε» το Fiesta του. Τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με την Ford Perfomance στην αεροδυναμική σήραγγα στις Η.Π.Α. Αυτό το νέο πακέτο δεν έχει πολλές αλλαγές στο εμπρός μέρος αλλά στο πίσω, όπου υπάρχει μία νέα αεροτομή, νέος και μεγαλύτερος διαχύτης αλλά και πιο μεγάλους πλαϊνούς αεραγωγούς, που θυμίζουν κάτι από Yaris WRC. Η M-Sport δεν πρόλαβε να κατασκευάσει τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα και για τους Elfyn Evans και Teemu Suninen, που θα τα έχουν στους επόμενους αγώνες.

Την δεκάδα συμπλήρωσε ο Esapekka Lappi, που κέρδισε τον περσινό αγώνα. Στην 11η θέση βρέθηκε ο Elfyn Evans.

Αναλυτικά οι χρόνοι:

Θέση Πλήρωμα Χρόνος 1 Χρόνος 2 Χρόνος 3 Χρόνος 4 Χρόνος 5
1 Mads Ostberg/Torstein Eriksen 1:59.0 1:56.2 1:54.8
2 Craig Breen/Scott Martin 2:00.5 1:56.2 1:55.6 1:55.9 1:55.4
3 Jari-Matti Latvala/Miika Anttila 2:00.9 1:56.2 1:55.9
4 Ott Tanak/Martin Jarveoja 2:04.6 1:56.0 1:56.6 1:56.3
5 Teemu Suninen/Mikko Markkula 2:01.1 1:58.1 1:56.6 1:58.4 1:56.9
6 Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul 2:02.8 1:58.9 1:56.6 1:56.8
7 Andreas Mikkelsen/Anders Jaeger 2:01.2 1:57.8 1:56.7
8 Hayden Paddon/Sebastian Marshall 2:00.5 1:56.8 1:56.9
9 Sebastien Ogier/Julien Ingrassia 2:02.1 1:58.7 1:57.2 1:57.2
10 Esapekka Lappi/Janne Ferm 2:01.9 1:57.7 1:57.3 1:57.4
11 Elfyn Evans/Daniel Barritt 2:02.1 1:58.2 1:57.8 1:58.0

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Το πρόγραμμα του Rally Φινλανδίας

Next Article

Μετακίνηση του Key από την Toro Rosso στη McLaren

Related Posts