Rally Guanajuato Mexico 2012|Γιατί ποτέ δεν είναι πολλές οι νίκες για τον Loeb| Review

Στο παρελθόν ανήκει το ράλι του Μεξικό που διεξήχθη το τριήμερο που μας πέρασε. Όλοι περίμεναν αυτόν τον αγώνα για να δούμε πώς θα ανταπεξέλθουν τα πληρώματα στον πρώτο αγώνα σε χωμάτινη επιφάνεια. Ας δούμε την εξέλιξη του ράλι από την αρχή.

Ο P.Solberg ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς τον αγώνα καθώς κέρδισε την qualifying stage, επιλέγοντας την σειρά εκκίνησής του στο πρώτο σκέλος του αγώνα, αλλά και την πρώτη εδ στους δρόμους της Leon. Ο Ken Block είχε την στιγμή του μόλις στην δεύτερη στροφή της πρώτης εδ. Μπήκε σαφώς γρηγορότερα σε αυτήν την κλειστή δεξιά, θυμίζοντας κάτι από gymkhana, και πλήγωσε ελαφρά το αριστερό μέρος του Fiesta. Tο πρώτο σκέλος  του ράλι αποτελούνταν από 11 εδ των συνολικά 147 αγωνιστικών χμ εκ’ των οποίων οι δύο ήταν υπερειδικές. Πρώτη εδ ήταν η El Cubilete, αρκετά γνωστή στα πληρώματα αφού συγκαταλέγεται στο πρόγραμμα του ράλι από το 2004 που βρίσκεται στο καλεντάρι του ΠΠΡ. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2003 χτύπησε το πίσω δεξί μέρος του fiesta, μετά από μια επιπόλαια κίνηση του σε μια πατημένη δεξιά, στο ασφάλτινο τμήμα της ειδικής. Με αποτέλεσμα να χάσει 55 δεύτερα εξ’ αιτίας ενός κλαταρίσματος και να βγει εκτός διεκδίκησης της νίκης από νωρίς. Στις επόμενες δύο εδ τα πληρώματα της Citroen με τον Latvala είχαν την μάχη τους για την πρωτιά μέχρι που στην πολύ στενή  εδ 5 ο Latvala είχε σπασμένη ανάρτηση χάνοντας ενάμησι λεπτό. Ομοίως ο Block είχε ένα ατύχημα που του κόστισε κοντά στα 5 λεπτά, ενώ ο Ostberg που είχε και αυτός μια δυνατή επαφή με τα βράχια μετά από μια γλιστερή δεξιά, δεν έπαθε κάποιο μηχανικό πρόβλημα. Μετά από όλα αυτά τα συμβάντα του πρώτου loop, Loeb και Ηirvonen έμειναν μόνοι τους 40 δεύτερα μπροστά από τον Ostberg. Το δεύτερο loop εποτελούνταν από τις ίδιες 4 εδ του πρώτου. Στην επανάληψη της El Cubilete ο Loeb ανάκτησε την πρωτοπορία από τον Hirvonen ενώ τις εντυπώσεις έκλεψε ο Latvala που ήταν 7 δεύτερα ταχύτερος του Γάλλου. Στην συνέχεια ο Latvala συνέχισε τους καλούς του χρόνους περνώντας τους Novikov και Tanak και πλησιάζοντας τον Mads Ostberg επιδιώκοντας μια θέση στο βάθρο, ενώ στις πρώτες θέσεις ο Loeb άνοιγε σταδιακά την διαφορά του από τον ομόσταβλό του. Η εδ 9 που ήταν η Ortega 2 ακυρώθηκε και τα πληρώματα κατευθύνθηκαν στις 2 υπερειδικές όπου δεν άλλαξε τίποτα στην κατάταξη.

Το δεύτερο σκέλος του ράλι περιελάμβανε 6 εδ και μια υπερειδική. Πρώτη διαδρομή της ημέρας ήταν η Ibarrilla άλλη μια κλασική ειδική του ράλι στην οποία ο Latvala συνέχισε με την ταχύτητα της Παρασκευής περνώντας στην Τρίτη θέση γενικής και ο Hirvonen «έκλεψε» 2,5 δευτερόλεπτα από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Loeb μειώνοντας την διαφορά τους στα 8 δεύτερα. Όμως στην επόμενη εδ,την Otates των 41,88χμ ο Αλσατός «έδωσε απαντήσεις» ρίχνοντας 9,5 δεύτερα στον Φιλανδό, αποκτώντας μια διαφορά ασφαλείας των 18,5 δευτερολέπτων. Ακολούθησε το δεύτερο loop και η επανάληψη των δύο πρωινών ειδικών. Στην Ibarrilla 2 η ατυχία ξαναχτύπησε την πόρτα της ford και συγκεκριμένα τον Latvala. Σε μια πατημένη αριστερή ο Φιλανδός έκανε μια από τις αγαπημένες του μπούκες χτυπώντας σε μια φυτεμένη πέτρα πάνω στην αγωνιστική γραμμή. Είχαν προηγηθεί αρκετά περάσματα με αποτέλεσμα αυτή η πέτρα να έχει βγει στην επιφάνεια. Παράλληλα ο ομόσταβλός του, P.Solberg πίεζε αρκετά για να περάσει τον συμπατριώτη του Mads Ostberg παίρνοντάς του 14 δεύτερα στην συγκεκριμένη εδ, προσπερνώντας τον στην γενική. Στην επανάληψη της Otates o Chris Atkinson με συνοδηγό τον Stephane Prevot (πρώην συνοδηγό του Duvall) έσπασε την μπροστά δεξιά ανάρτηση ου fiesta και τέθηκε εκτός μάχης από έναν αγώνα που δεν τα είχε πάει και πολύ καλα. Επίσης ο Latvala πέρασε στην γενική τον Solberg. Επόμενη εδ ήταν η Comanjilla με το χαρακτηριστικό μεγάλο άλμα που συγκεντρώνει εκατοντάδες κόσμου (πολλοί θα το θυμάστε από την περσινή power stage) όπου ο Latvala σημείωσε πάλι τον καλύτερο χρόνο. Ακολούθησαν δύο υπερειδικές με την κατάταξη να μένει ως έχει: Loeb, Hirvonen, Latvala, Solberg, Ostberg.

Το τρίτο και καταλυτικό σκέλος περιελάμβανε την Comanjilla 2 (όμοια του δεύτερου σκέλους), μια υπερειδική, την ατελείωτη Guanajuatito των 54,3χμ, την Derramadero των 10χμ και την power stage. Οι διαφορές ήταν μεγάλες και κανείς δεν περίμενε κάποια αλλαγή στην κατάταξη. Στις πρώτες δύο ειδικές τα πράγματα εξελίχθησαν ομαλά αλλά στην τρίτη ειδική της ημέρας ο Latvala ξαναείχε την στιγμή του χάνοντας 7,5 λεπτά και συνεπώς μια θέση στο βάθρο. Τα υπόλοιπα πληρώματα κινήθηκαν συγκρατημένα προφυλάσσοντας τα ελαστικά των αυτοκινήτων για την power stage. Για την ιστορία η 22η και η 23η εδ κερδήθηκαν από τους Hirvonen και Loeb αντίστοιχα. Η μάχη δόθηκε στην power stage των 5,4χμ όπου ο Solberg εμφανίστηκε πιο αποφασισμένος από όλους κερδίζοντας τον μπόνους των τριών βαθμών. Δεύτερος βγήκε ο Loeb και τρίτος o Ostberg οι οποίοι καρπώθηκαν 2 και 1 βαθμους αντίστοιχα.

Με την νίκη του αυτή ο Loeb αύξησε ακόμα περισσότερο την διαφορά του από τον δεύτερο M.Hirvonen και ακόμα περισσότερο από τον Latvala ο οποίος θα χρειαστεί ένα μεγάλο come back αλλά και μέτριες αποδόσεις από τα citroen ώστε να ξαναμπεί σε τροχιά τίτλου. O Solberg με ακόμα ένα βάθρο παραμένει κοντά στους πρωτοπόρους της βαθμολογίας έτοιμος να εκμεταλλευτεί στο έπακρο οποιαδήποτε ευκαιρία του παρουσιαστεί. Επόμενος αγώνας είναι αυτος της Πορτογαλίας στις 29 Μαρτίου και ενδέχεται να είναι ο πιο κρίσιμος για τα Ford καθώς αν θέλουν να είναι σε τροχιά τίτλου οδηγών και κατασκευαστών πρέπει να πάρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

 

ΡΑΛΙ ΜΕΞΙΚΟ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

1.S. LOEB                 4:15:32.7
2.M. HIRVONEN     +42.4
3.P. SOLBERG         +2:11.4
4.M. OSTBERG       +4:51.5
5.O. TANAK             +5:02.6
6.N. AL-ATTIYAH    +6:41.4
7.A. ARAUJO           +12:46.9
8.S. OGIER               +14:57.8

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

  1. Loeb           66
  2. Hirvonen   50
  3. P.Solberg   47
  4. Ostberg      28
  5. Latvala       26
  6. Novikov     21
  7. Sordo         18
  8. Tanak         14
  9. Delencour  8
  10. Al Attiyah   8

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

  1.    Citroen WRT             108
  2.    Ford WRT                  70
  3.    M-Sport Ford WRT  38
  4.    MINI WRT                 26
  5.    Qatar WRT                16
  6.    Adapta WRT             12
  7.    Citroen junior WRT  6

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Δεν μπορεί να περιμένει άλλο ο Schumacher!

Next Article

Χαμόγελα στην Monster World Rally Team

Related Posts