Ο Ott Tanak δίνει για ακόμα έναν αγώνα τον ρυθμό, όντας ο ταχύτερος, με τον Elfyn Evans να βρίσκεται κοντά του, στην δεύτερη θέση, και τον Dani Sordo στην τρίτη.
Οι οδηγοί της Citroen, ο Mikkelsen, o Sordo, o Evans, o Block και ο Suninen επέλεξαν 5 σκληρά ελαστικά για το πρωινό loop της δεύτερης ημέρας του Rally Ισπανίας. Οι Neuville και Latvala επέλεξαν 4 σκληρά και 1 μεσαίο. Οι Ogier και Tanak 3 μεσαία και 2 σκληρά και ο Lappi 4 σκληρά και 2 μεσαία.
Ο Tanak δίνει τον ρυθμό για ακόμα έναν αγώνα φέτος, όντας αρκετά πιο γρήγορος από τους άλλους δύο διεκδικητές του τίτλου.
Ο Elfyn Evans ξεκίνησε αρκετά δυνατά τον αγώνα του, σημειώνοντας ανταγωνιστικούς χρόνους, μένοντας κοντά στον Tanak.
Ο Dani Sordo συμπληρώνει το βάθρο στον αγώνα της πατρίδας του, αλλά ελπίζει να βελτιώσει το i20 Coupe WRC για το απογευματινό loop.
Ο Andreas Mikkelsen βρίσκεται στην 4η θέση, και δείχνει πιο ανταγωνιστικός από τους προηγούμενους αγώνες. Μάλιστα σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία ειδική.
Στην 5η θέση είναι ο Sebastien Ogier, που δεν μπόρεσε να κάνει την διαφορά στην μικτή ειδική όπως έκανε τα προηγούμενα χρόνια.
Ο Sebastien Loeb έκανε ένα μέτριο ξεκίνημα, αλλά σημείωσε τον 3ο καλύτερο χρόνο στην 4η ειδική, παρά το ότι είχε την αίσθηση ότι δεν οδηγούσε γρήγορα.
Ο Craig Breen δεν ήταν τόσο γρήγορος στις δύο πρώτες ειδικές, ενώ έχασε κι άλλο χρόνο στην τελευταία, αφού είχε τετακέ, και άργησαν να πάρει μπρος ξανά ο κινητήρας του C3 WRC.
Ο Thierry Neuville ξεκίνησε σημειώνοντας καλούς χρόνους στις δύο πρώτες ειδικές, αφού εκκινούσε πρώτος, αλλά στην τελευταία, και μεγαλύτερη του loop έχασε χρόνο, αφού είχε τετακέ.
Ο Esapekka Lappi αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του από την πρώτη ειδική, αφού μπλόκαραν ακόμα και όταν δεν τα πίεζε, με αποτέλεσμα να έχει έξοδο στην πρώτη ειδική, χάνοντας περίπου 13 δευτερόλεπτα.
Ο Jari-Matti Latvala δυσκολεύτηκε λίγο στην πρώτη, μικρή, ειδική, αλλά στην επόμενη σημείωσε έναν εξαιρετικό χρόνο και ανέβηκε στην κατάταξη. Στην τελευταία ειδική ήταν κατά 12 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον Tanak, αλλά είχε κλατάρισμα πίσω αριστερά, και έχασε αρκετό χρόνο. Στο τέλος της ειδική ο Φινλανδός ήταν έξαλλος, καθώς όπως δήλωσε θα μπορούσε να κερδίσει τον αγώνα αν δεν είχε αυτό το κλατάρισμα.
Ο Teemu Suninen δεν είχε τον ρυθμό που ήθελε στις δύο πρώτες ειδικές, χάνοντας αρκετό χρόνο, ενώ στην τελευταία έχασε περίπου 40 δευτερόλεπτα. Αναγκάστηκε να οδηγεί πιο αργά, αφού δεν μπορούσε να κρατήσει το Fiesta WRC μέσα στην καθαρή γραμμή.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Πλήρωμα | Χρόνος/Διαφορά από το προηγούμενο |
1 | Ott Tanak/Martin jarveoja | 49:38.8 |
2 | Elfyn Evans/Daniel Barritt | +11.7 |
3 | Dani Sordo/Carlos Del Barrio | +7.5 |
4 | Andreas Mikkelsen/Anders Jaeger | +4.0 |
5 | Sebastien Ogier/Julien Ingrassia | +1.2 |
6 | Sebastien Loeb/Daniel Elena | +3.1 |
7 | Craig Breen/Scott Martin | +3.9 |
8 | Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul | +6.4 |
9 | Esapekka Lappi/Janne Ferm | +4.1 |
10 | Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila | +3.4 |
11 | Teemu Suninen/Mikko Markkula | +34.2 |
Δείτε το πρόγραμμα του αγώνα εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify