Οι δύο πολυπρωταθλητές του WRC έδωσαν μία σπουδαία μάχη την τελευταία ημέρα του Rally Ισπανία, με τον να είναι ο Sebastien Loeb νικητής. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Elfyn Evans.
Για το πρώτο πέρασμα των τελευταίων ειδικών του Rally Ισπανίας οι οδηγοί της Hyundai, της M-Sport, o Lappi, o Breen και ο Al Qassimi, επέλεξαν 5 μαλακά ελαστικά. ο Tanak 3 μαλακά και 2 σκληρά, ο Latvala 4 μαλακά και 1 σκληρό και ο Loeb 5 σκληρά.
Για το δεύτερο πέρασμα των ειδικών οι επιλογές ήταν: Hyundai, MSport, Latvala, Breen: 4 σκληρά και 1 μαλακό, Loeb, Tanak: 5 σκληρά, Lappi: 3 σκληρά και 2 μαλακά, Al Qassimi: 4 μαλακά.
Ο Loeb έκανε την πιο σωστή επιλογή για το πρώτο loop και ήταν ο ταχύτερος όλων, ανεβαίνοντας στην πρώτη θέση, αφήνοντας πίσω του τους Latvala και Ogier. Στην πρώτη ειδική του δεύτερου loop ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε ένα τετακέ και έχασε περίπου 9 δευτερόλεπτα, με τον Ogier να τον πλησιάζει στα 3.6 δευτερόλεπτα πριν την PowerStage.
Μεγάλη μάχη για την τρίτη θέση του βάθρου έδωσαν οι Thierry Neuville, Elfyn Evans και Dani Sordo, οι οποίοι άλλαζαν συνεχώς θέσεις μεταξύ τους. Όλοι ήταν απογοητευμένοι με την λάθος επιλογή ελαστικών το πρωί, αλλά συνέχισαν να πιέζουν μέχρι το τέλος. Πριν την powerstage ο Neuville ήταν τρίτος, έχοντας τον Elfyn Evans τα 2 δευτερόλεπτα πίσω του, και τον Dani Sordo μόλις στα 6 δέκατα πίσω από τον Ουαλό. Στην powerstage o Βέλγος έκοψε κάθε στροφή που μπορούσε, με αποτέλεσμα να χτυπήσει μία πέτρα και να σπάσει την πίσω δεξιά ζάντα, χάνοντας την τρίτη θέση.
Μεγάλος άτυχος της ημέρας ο Jari-Matti Latvala, που έχασε την πρωτοπορία από τον Loeb, αλλά η καταστροφή ήρθε στην 17η ειδική. Ο Φινλανδός χτύπησε σε μία μπαριέρα με τον εμπρός αριστερά τροχό του Yaris WRC, με αποτέλεσμα να κλατάρει το ελαστικό του, και να χάσει αρκετά δευτερόλεπτα.
Ο Φινλανδός κινήθηκε αργά στην powerstage, ώστε να καταφέρει να ανέβει ακόμα μία θέση ο Ott Tanak που δίνει μάχη για τον τίτλο των οδηγών αλλά μείωσε τόσο τον ρυθμό του, που τον πέρασε και ο Esapekka Lappi.
Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Craig Breen και Andreas Mikkelsen. Ο Νορβηγός στο δεύτερο πέρασμα των ειδικών ήταν αρκετά πιο γρήγορος, αφού χρησιμοποίησε το set-up που είχε βρει στις δοκιμές.
Ο Teemu Suninen τερμάτισε στην 11η θέση.
Η κατάταξη της PowerStage:
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Πλήρωμα | Χρόνος/Διαφορά από το προηγούμενο |
1 | Sebastien Loeb/Daniel Elena | 3:12:08.0 |
2 | Sebastien Ogier/Julien Ingrassia | +2.9 |
3 | Elfyn Evans/Daniel Barritt | +13.6 |
5 | Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul | +0.5 |
6 | Dani Sordo/Carlos Del Barrio | +1.6 |
6 | Ott Tanak/Martin Jarveoja | +45.3 |
7 | Esapekka Lappi/Janne Ferm | +12.7 |
8 | Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila | +9.8 |
9 | Craig Breen/Scott Martin | +40.4 |
10 | Andreas Mikkelsen/Anders Jaeger | +41.2 |
11 | Teemu Suninen/Mikko Markkula | +1:03.8 |
Δείτε όλα όσα έγιναν στο Rally Ισπανίας εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify