Rally Κεντρικής Ευρώπης – 1η Μέρα: Με το δεξί στην Τσεχία ο Ogier

2024 FIA World Rally Championship / Round 12 / Central European Rally 2024 / 17th – 20th October 2024 // Worldwide Copyright: Toyota GAZOO Racing WRT

O Sebastien Ogier έδειξε από νωρίς τις προθέσεις του και προηγείται στην γενική κατάταξη μετά το τέλος της πρώτης μέρας του Rally Κεντρικής Ευρώπης. Το top 3 συμπληρώνουν τα δύο Hyundai των Thierry Neuville και Andreas Mikkelsen. Δράματα με το καλημέρα για Rossel στο WRC2.

 

Από την Τσεχία ξεκίνησε όπως και το 2023 η δεύτερη έκδοση του Rally Κεντρικής Ευρώπης. Το πρόγραμμα της Πέμπτης (17/10) εκτός από το Shakedown και την πανηγυρική τελετή εκκίνησης, περιείχε και δύο ειδικές διαδρομές, εκ των οποίων η μία ήταν η υπερειδική “Velka Chuchle” η οποία διεξήχθη σε ιππόδρομο. Μετά το regroup στο Klavtovy, η πρώτη ημέρα του προτελευταίου Rally της χρονιάς ολοκληρώθηκε στην ομώνυμη ειδική υπό το φως των προβολέων, μήκους 11,78 χιλιομέτρων, με τα πρώτα 800 μέτρα να μένουν ίδια με πέρσι. 

 

Η εναρκτήρια ειδική, κατέληξε στα χέρια του Sebastien Ogier, ο οποίος σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο (1:49.3), με τους Takamoto Katsuta (+0.6) και Andreas Mikkelsen να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα. Με το καλημέρα του τριεθνούς αγώνα είχαμε και τα πρώτα ευτράπελα. Ο Thierry Neuville χτύπησε ελαφρώς το εμπρός αριστερό κομμάτι του Hyundai i20 N Rally1 Hybrid σε ένα βαρέλι, με αποτέλεσμα να ξεκολλήσει ένα μέρος του αυτοκινήτου.  

 

Μεγάλος νικητής στην SS2 αναδείχθηκε ο Thierry Neuville, βάζοντας στο σακούλι ακόμα μια κερδισμένη ειδική διαδρομή με ένα καθαρό πέρασμα από την Klavtovy. Πρωτοπόρος μετά το πέρας της πρώτης ημέρας του CER είναι ο Sebastien Ogier, με διαφορά εννέα δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Βέλγο, που κατετάγη δεύτερος. Στην πρώτη τριάδα βρέθηκε ακόμα ένας οδηγός της Hyundai Shell Mobis, o Andreas Mikkelsen, με τον Νορβηγό να απέχει 1,7 δευτερόλεπτα από την κορυφή και οκτώ δέκατα από τον δεύτερο Neuville. 

 

Την τέταρτη και την πέμπτη θέση κατέλαβαν οι Takamoto Katsuta και Ott Tanak. Ο Εσθονός χρειάζεται να σκοράρει περισσότερους πόντους από τον ομόσταυλό του προκειμένου να δοθεί παράταση στην στέψη του πρωταθλητή. Από την άλλη ο Ιάπωνας οδηγός της Toyota έμεινε ικανοποιημένος με το στήσιμο του GR Yaris Rally1 Hybrid και δεν πίεσε περισσότερο, έχοντας το μυαλό του στην επόμενη μέρα.  Οι Adrien Fourmaux και Elfyn Evans θα πάνε στο Service στο Karpfham με την έκτη και έβδομη  θέση στα χέρια τους. Ο Ουαλός θεωρητικά βρίσκεται ακόμα εντός διεκδίκησης, ωστόσο πρέπει να συμβούν τρελά πράγματα προκειμένου οι ελπίδες του να ζωντανέψουν. 

 

Κύριο μέλημα για τους Sami Pajari και Gregoire Munster ήταν ένας τερματισμός χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Το τέλος της πρώτης ημέρας του Rally Κεντρικής Ευρώπης βρίσκει τον Φινλανδό και τον Λουξεμβουργιανό να ολοκληρώνουν την κατάταξη των Rally1 αυτοκινήτων, αφού ο Ιορδάνης Σερδερίδης κινήθηκε σε δικό του ρυθμό, με αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας. 

 

Δεκάδα την οποία ολοκλήρωσε ο Oliver Solberg, όντας επικεφαλής στο WRC2, με τους Nikolay Gryazin και τον τοπικό ήρωα Filip Mares να απαρτίζουν το top3 στην μεσαία κατηγορία. Ο Yohan Rossel έχει να ανέβει ένα βουνό από πολύ νωρίς, καθώς στην δεύτερη ειδική είχε ατύχημα, με αποτέλεσμα ο πίσω αριστερός τροχός να βγει από την θέση του και ταυτόχρονα να υποστεί κλατάρισμα σε ένα πολύ κομβικό σημείο. Έτσι ο Γάλλος οδηγός της DG Sport χάνει προς το παρόν την μεγάλη ευκαιρία να προσπεράσει τον Solberg, αφού ο οδηγός της Toksport δεν έχει εγγραφεί για βαθμούς. 

 

Ο μαγικός κόσμος του WRC θα παραμείνει στην Τσεχία, για την πρώτη πλήρη ημέρα του δωδέκατου γύρου της σεζόν η οποία θα αρχίσει την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει έξι ειδικές συνολικού μήκους 110,64 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Η αρχή θα γίνει με το δεύτερο πέρασμα από την Klatovy στις 09:02 το πρωί ώρα Ελλάδας. 

 

Η κατάταξη μετά το τέλος της πρώτης μέρας

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article
Πρόγραμμα WRC, Rally Κεντρικής Ευρώπης

WRC – Rally Κεντρικής Ευρώπης: Πρόγραμμα & τηλεοπτική κάλυψη

Next Article
βαθμός ταχύτερου γύρου 2025, F1

Τέλος στον βαθμό ταχύτερου γύρου από το 2025

Related Posts