Κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες οι οποίες έφεραν και αρκετά συμβάντα ξεκίνησε η πρώτη κανονική ημέρα του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης, που βρίσκει τον Kalle Rovanpera στην πρωτοπορία, και τους Thierry Neuville και Elfyn Evans να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα.
Ο Φινλανδός πρωταθλητής εκμεταλλεύτηκε την θέση εκκίνησης που είχε και σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες αλλά και ταχύτητα που είχε, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στις τρεις πρωινές ειδικές διαδρομές. Στο απογευματινό σκέλος κέρδισε ακόμα μια ειδική διαδρομή.
Το τέλος της Παρασκευής τον βρίσκει με ένα προβάδισμα 36,4 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Thierry Neuville.
Μια δύσκολη ημέρα είχε ο Thierry Neuville ο οποίος είχε θέμα με την ορατότητα στο πρωινό σκέλος, όπου και έχασε τα φρένα σε μια αλλαγή πορείας. Αλλά ταυτόχρονα δυσκολεύτηκε και με το Hyundai i20N Rally1 το οποίο ήταν αρκετά σκληρό (στις αναρτήσεις) για τις συνθήκες που επικρατούσαν στις ειδικές διαδρομές.
Ο Βέλγος δεν μπορούσε να αλλάξει το set-up στο αυτοκίνητο του καθώς στα μισά της ημέρας υπήρχε μόνο μια αλλαγή ελαστικών και όχι service. Ωστόσο, η μέρα του έκλεισε θετικά αφού κατάφερε να κερδίσει την τελευταία ειδική διαδρομή και να πάρει την δεύτερη θέση από τον Elfyn Evans.
Ο έτερος διεκδικητής του τίτλου δεν κατάφερε να κινηθεί σε παρόμοιο ρυθμό με τον teammate του και έκλεισε την Παρασκευή στην τρίτη θέση της κατάταξης κάτι λιγότερο από 50 δευτερόλεπτα μακριά από την πρώτη θέση. Ο Evans κατάφερε να κερδίσει την πρώτη απογευματινή ειδική διαδρομή.
Στην τέταρτη θέση και ενάμιση λεπτό πίσω από την πρώτη θέση βρίσκεται ο Ott Tanak στην προτελευταία του εμφάνιση με το Ford Puma Rally1.
Ο Εσθονός δεν είχε τα εργαλεία που επιθυμούσε για να βάλει τις βρόχινες ρυθμίσεις στο αυτοκίνητο του, με αποτέλεσμα να χάνει συνεχώς χρόνο. Επίσης στην τελευταία ειδική διαδρομή, περίπου 5-6 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό έσπασε ο λεβιές των ταχυτήτων στο Ford Puma Rally1.
Στην 5η και 6η θέση ακολουθούν τα Toyota Gr Yaris Rally1 των Takamoto Katsuta και Sebastien Ogier. Ο Ιάπωνας κινήθηκε σε ένα ασφαλή ρυθμό και δεν πίεσε για το κάτι παραπάνω στις δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν στις ειδικές διαδρομές.
Με το αριστερό ξεκίνησε το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης για τον Sebastien Ogier που είχε κλατάρισμα στην πρώτη ειδική της ημέρας. Μετά από αυτό ο Γάλλος δήλωσε ότι δεν έχει καθόλου κίνητρο για να πιέσει και να κυνηγήσει ένα καλό αποτέλεσμα.
Ελάχιστα πιο πίσω, στην 7η θέση βρίσκεται ο Teemu Suninen με το έτερο Hyundai i20N Rally1 που συνεχίζει στον αγώνα. Όπως και ο Ogier έτσι και ο Suninen είχε κλατάρισμα στην πρώτη ειδική της ημέρας και έχασε χρόνο.
Την πρώτη οχτάδα συμπληρώνει ο Gregoire Munster στην δεύτερη εμφάνιση του με το Ford Puma Rally1. Ο οδηγός από το Λουξεμβούργο κινήθηκε στον δικό του ρυθμό και έμεινε μακριά από σημαντικά λάθη.
Σίγουρα την σημερινή ημέρα θα θέλει να την ξεχάσει ο Pierre-Louis Loubet, ο οποίος παρόλο που δεν έδειξε να έχει την ταχύτητα για ένα καλό πλασάρισμα, δέχθηκε χρονική ποινή ενός λεπτού από τους αγωνοδίκες στην 5η ειδική διαδρομή του αγώνα καθώς τόσο αυτός όσο και ο συνοδηγός του Benjamin Veillas δεν είχαν δέσει σωστά τα κράνη τους.
Η ημέρα του έκλεισε ακόμα χειρότερα και ς είχε κλατάρισμα στην τελευταία ειδική της ημέρας και σταμάτησε για να το αλλάξει.
Θετικά ξεκίνησε η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης για τον Esapekka Lappi ο οποίος μετά την 4η ειδική διαδρομή βρισκόταν στην 3η θέση. Αλλά στην επόμενη ειδική είχε ακόμα μια σφοδρή έξοδο με αποτέλεσμα να καταστρέψει το Hyundai i20N Rally1.
Η δράση συνεχίζεται αύριο με 6 ειδικές διαδρομές χωρισμένες σε δύο σκέλη και 109.5 αγωνιστικά χιλιόμετρα, με το πρώτο αυτοκίνητο να παίρνει εκκίνηση στις 09:15 ώρα Ελλάδας.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify