Επικεφαλής του Rally Κορσικής μετά τις τρεις πρώτες ειδικές είναι ο Ott Tanak που βρίσκεται οριακά μπροστά από τον Elfyn Evans, με τον Thierry Neuville να συμπληρώνει την τριάδα.
Όλοι οι οδηγοί για το πρωινό loop της πρώτης ημέρα του Rally Κορσικής επέλεξαν 5 σκληρά ελαστικά της Michelin. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της σημερινής ημέρας ήταν το ότι δεν υπήρχε ενδιάμεσο service.
Ο Ott Tanak ήταν σταθερά γρήγορος και στις τρεις ειδικές, και έτσι κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση στο τέλος του πρώτου loop. Παρά την πρωτιά του, δεν είναι αρκετά ικανοποιημένος από τον ρυθμό του, και ελπίζει να βελτιωθεί στην συνέχεια.
Ο Elfyn Evans ξεκίνησε αρκετά δυναμικά τον αγώνα του, κερδίζοντας την πρώτη ειδική αλλά στην συνέχεια έχασε λίγο χρόνο από τον Tanak. Ωστόσο, έχει καταφέρει να παραμείνει αρκετά κοντά.
Οι χρόνοι του Thierry Neuville δεν ήταν κακοί αλλά συνέχισε να μην έχει καλή αίσθηση από το i20 Coupe WRC, που ήταν υποστροφικό. Στην τρίτη ειδική είχε καλύτερη αίσθηση, αλλά οι σημειώσεις του δεν ήταν απόλυτα σωστές.
Δυναμικό ξεκίνημα έκανε ο Dani Sordo που βρισκόταν στις θέσεις του βάθρου στις δύο πρώτες ειδικές, ενώ στην τελευταία έχασε την τρίτη θέση από τον teammate του.
Στην 5η θέση βρίσκεται ο Teemu Suninen, στην πρώτη του συμμετοχή με WRCar στην Κορσική, με τον στόχο του να είναι η βελτιώσει.
Ο Jari-Matti Latvala ξεκίνησε με καλό ρυθμό στην πρώτη ειδική, αλλά στην επόμενη οι σημειώσεις του ήταν αρκετά αργές, με αποτέλεσμα να σημειώσει τον πιο αργό χρόνο από τους οδηγούς του WRC, χάνοντας μία θέση στην κατάταξη. Στην τελευταία ειδική του loop ο ρυθμός του ήταν καλύτερος, αλλά για ακόμα μία φορά οι σημειώσεις του δεν ήταν σωστές.
Ο Esapekka Lappi ηταν ταχύτερος του teammate του στις δύο πρώτες ειδικές, αλλά δεν είχε κι αυτός καλή αίσθηση από το C3 WRC, και επιπλέον έχασε χρόνο στην τελευταία από τετακέ σε μία φουρκέτα.
Ο Sebastien Ogier είχε ένα τετακέ στην πρώτη ειδική, σε μία δεξιά φουρκέτα, χάνοντας μερικά δευτερόλεπτα, αλλά στην επόμενη ο ρυθμός του δεν ήταν καθόλου καλός, με αποτέλεσμα να χάσει αρκετά δευτερόλεπτα. Στην τρίτη ειδική περιόρισε την απώλεια χρόνο. Ο Γάλλος δεν ένιωθε καλά με το αυτοκίνητο του, αλλά πιστεύει ότι με μερικές αλλαγές το απόγευμα θα μπορέσει να είναι ταχύτερος.
O Kris Meeke είχε κλατάρισμα εμπρός αριστερά στην πρώτη ειδική, και μέχρι εκείνο το σημείο ήταν ο ταχύτερος στην ειδική. Με τα κλατάρισμα έχασε σχεδόν 1 λεπτό, αλλά συνέχισε να πιέζει κερδίζοντας την επόμενη ειδική.
Ο Sebastien Loeb χτύπησε μία πέτρα στην άκρη του δρόμου, με τον πίσω δεξιά τροχό, προκαλώντας του ζημιά. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει 2 λεπτά μέχρι να τερματίσει την ειδική. Μετά τον τερματισμό μαζί με τον Daniel Elena κατάφεραν να επισκευάσουν την ζημιά, αφού είχαν το ανταλλακτικό που χρειάζονταν μέσα στο αμάξι, και συνέχισαν τον αγώνα.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Πλήρωμα | Χρόνος/Διαφορά από τον προηγούμενο |
1 | O.Tanak/M.Jarveoja | 34:54.0 |
2 | E.Evans/S.Martin | +1.3 |
3 | T.Neuville/N.Gilsoul | +2.2 |
4 | D.Sordo/C.Den Barrio | +4.1 |
5 | T.Suninen/M.Salminen | +8.9 |
6 | J.M.Latvala/M.Anttila | +4.6 |
7 | E.Lappi/J.Ferm | +2.1 |
8 | S.Ogier/J.Ingrassia | +1.0 |
9 | K.Meeke/S.Marshall | +22.8 |
10 | E.Camilli/F.X.Buresi | + |
Δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το χθεσινό shakedown:
Δείτε το πρόγραμμα αλλά και την τηλεοπτική κάλυψη του Rally Κορσικής εδώ.
Δείτε τις συμμετοχές του Rally Κορσικής εδώ.
Δείτε το Rally Recce του Rally Κορσικής εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify