Τις βάσεις για την δέκατη νίκη του στο Μόντε-Κάρλο έβαλε ο Sebastien Ogier, o οποίος πέρασε αλώβητος από τα παγωμένα σημεία των ειδικών της δεύτερης μέρας και ηγείται της γενικής κατάταξης. Elfyn Evans και Adrien Fourmaux ολοκλήρωσαν την τριάδα.
Η δεύτερη ημέρα του Rally Μόντε Κάρλο, είχε πολλά περισσότερα δράματα από την πρώτη. Ο πάγος και η λάσπη, έκαναν δυναμικά την εμφάνιση τους, και ήταν κατά ένα ποσοστό οι ρυθμιστές της γενικής κατάταξης. Μάλιστα υπήρξε και ακύρωση ειδικής, συγκεκριμένα της πέμπτης, όταν ένας θεατής έπεσε από μεγάλο υψόμετρο και χρειάστηκε η παρέμβαση του ιατρικού προσωπικού, προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα.
Ο Elfyn Evans, κράτησε με άνεση το προβάδισμα για το μεγαλύτερο μέρος του σκέλους, έχοντας σταθερά πίσω του τον Sebastien Ogier. Προς το τέλος του απογευματινού σκέλους, μίλησε η κλάση και η εμπειρία του οκτώ φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, ο οποίος στην όγδοη ειδική ήταν ταχύτερος κατά 14,7 δευτερόλεπτα από τον Ουαλό team-mate του, και σκαρφάλωσε στην πρωτοπορία της γενικής κατάταξης, αφήνοντας τον στην δεύτερη θέση.
Την τριάδα του βάθρου, συμπληρώνει ο Adrien Fourmaux, ο οποίος ήταν ταχύτατος και κέρδισε μια ειδική διαδρομή, που ήταν το γεγονός που γύρισε τον διακόπτη. Πλέον απέχει μόλις 1,6” από τον Evans, έχοντας καλές πιθανότητες, ακόμα και για την δεύτερη θέση, στο πρώτο του Rally με την αγωνιστική φόρμα της Hyundai Shell Mobis.
Τον παλιό καλό του εαυτό θυμήθηκε ο Kalle Rovanpera, με τον δις παγκόσμιο πρωταθλητή να μην αφήνει το πόδι από το γκάζι καθ’όλη την διάρκεια της ημέρας. Αποτέλεσμα των παραπάνω, ήταν ο Φινλανδός να ανέβει από την έκτη θέση γενικής στην τέταρτη! Βρίσκεται κάτι παραπάνω από 20 δευτερόλεπτα μακριά από τον τρίτο Fourmaux και με σύμμαχο την καλή θέση εκκίνησης το σαββατοκύριακο, θα επιδιώξει να ροκανίσει ακόμη περισσότερο την διαφορά.
Ο φιναλίστ του περσινού πρωταθλήματος, Ott Tanak, ξεκίνησε την δεύτερη μέρα και πρώτη πλήρη του Rally Μόντε Κάρλο από την τέταρτη θέση, έχοντας καλή επαφή με τις θέσεις που οδηγούν στο βάθρο. Στην τελευταία ειδική του πρωινού loop, ο Εσθονός έπεσε μέσα σε ένα χαντάκι. Για καλή του τύχη πάντως, οι ζημιές που υπέστη το Hyundai i20 N Rally1 ήταν υλικές και διορθώθηκαν όλες στο μεσημεριανό Service και επανήλθε δριμύτερος στην δεύτερη τριπλέτα ειδικών σήμερα και επέστρεψε στο Gap, όντας πέμπτος γενικής.
Μεγάλη έκπληξη της σημερινής ημέρας, ήταν αδιαμφισβήτητα ο Gregoire Munster, έχοντας αξιοσημείωτο ρυθμό στις ειδικές που έγιναν το πρωί. Μάλιστα έφτασε μια ανάσα από το να κερδίσει την πρώτη ειδική της καριέρας του (SS4). Αυτός που χάλασε το πάρτι του Λουξεμβουργιανού ήταν ο Kalle Rovanpera που ήταν κατά 1,4 δευτερόλεπτα ταχύτερος. Επανήλθε στις “εργοστασιακές” ρυθμίσεις, λίγο πριν το φινάλε της ημέρας, όταν ένα κλατάρισμα στο εμπρός δεξί ελαστικό, τον έκανε να ελαττώσει ταχύτητα, με αποτέλεσμα να πέσει στην έκτη θέση, 4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον έβδομο Takamoto Katsuta.
O Sami Pajari, συνέχισε να κινείται στον δικό του ρυθμό, γράφοντας όσα περισσότερα χιλιόμετρα γίνεται πίσω από το τιμόνι του Toyota GR Yaris Rally1 και μαζεύει πολύτιμες εμπειρίες για το μέλλον. Μετά το πέρας 8 ειδικών διαδρομών (κανονικά 9 αλλά η μια ακυρώθηκε) ο νεαρός Φινλανδός βρίσκεται στην όγδοη θέση γενικής.
Άσχημη κατάληξη είχε η Παρασκευή και για τον παγκόσμιο πρωταθλητή Thierry Neuville. Ο Βέλγος έκανε δυο φορές λάθος, τόσο στην SS6 (βούτηξε στα φρένα τελευταία στιγμή), όσο και στο δεύτερο πέρασμα από την “La Breole/Selonnet”, όπου υπέστη κλατάρισμα. Μετά το δεύτερο συμβάν, πορεύθηκε για το υπόλοιπο της ειδικής με το Hyundai i20 N Rally1 να βρίσκεται σε road mode και έτσι έχασε πολύτιμο χρόνο.
Την βαθμολογούμενη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Yohan Rossel, που βάζει πλώρη για ακόμα μια νίκη στην πατρίδα του, την στιγμή που ο rookie Josh McErlean βελτίωσε αισθητά τον ρυθμό του συγκριτικά με την πρώτη μέρα, αλλά δεν κατάφερε να μπει στους βαθμούς.
Ιδιαίτερα κρίσιμη αναμένεται να είναι και η τρίτη μέρα του Rally Μόντε Κάρλο και περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, μήκους 120,66 χιλιομέτρων. Η αρχή θα γίνει από την “La Motte-Chalancon/Saint Nazare 1”, με το πρώτο πλήρωμα να φεύγει από την γραμμή εκκίνησης στις 09:56 το πρωί ώρα Ελλάδας.
Η κατάταξη μετά το τέλος της δεύτερης μέρας
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify