Rally Recce – Rally Φινλανδίας: Το χωμάτινο Grand Prix

Το θερινό διάλειμμα του WRC τελείωσε, με τα πληρώματα, τις ομάδες αλλά και τους θεατές να είναι έτοιμοι για το Rally Φινλανδίας, και το Rally Recce είναι εδώ για να σας μάθει όλα όσα χρειάζεστε για το «Rally των 1000 λιμνών».

Η ιστορία του Rally Φινλανδίας ξεκινά το 1951, όντας από τους πρώτους αγώνες του θεσμού. Πρώτος νικητής ήταν ο Φινλανδός Arvo Karlsson με το Austin Atlantic. Ο Φινλανδικός αγώνα φημίζεται για την ταχύτητα του, τα μεγάλα άλματα, αλλά και τους ελάχιστους μη Σκανδιναβούς οδηγούς που το έχουν κερδίσει.

Οι μόνοι μη Σκανδιναβοί που έχουν κερδίσει τον αγώνα είναι οι Carlos Sainz, Didier Auriol, Markko Martin, Sebastien Loeb, Sebastien Ogier, Kris Meeke [που κατέχει και το ρεκόρ της μεγαλύτερης μέσης ταχύτητας] και Ott Tanak. Τις περισσότερες νίκες στον αγώνα έχουν οι Marcus Gronholm και Hannu Mikkola, που μετράνε από 7 νίκες, ενώ ο μόνος μη Σκανδιναβός που έχει πάνω από μία νίκη είναι ο Sebastien Loeb με 3. Όσον αφορά τους κατασκευαστές οι Ford μετρά 13 νίκες, με την Peugeot να ακολουθεί με 10.

Το πρόγραμμα του Rally Φινλανδίας φέτος περιλαμβάνει 23 ειδικές διαδρομές, με τις αλλαγές από πέρσι να είναι μικρές.

Την Πέμπτη θα γίνει το shakedown και η υπερειδική Harju, που δεν έχουν υποστεί αλλαγές από πέρσι.

Την Παρασκευή οι ειδικές έχουν παραμείνει οι ίδιες με πέρσι, με τις αλλαγές που τους έχουν γίνει να είναι αρκετά μικρές.

Το Σάββατο αποτελεί την μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα, και περιλαμβάνει μία «καινούργια» ειδική, η οποία χρησιμοποιήθηκε τελευταία φορά το 2014.

Την Κυριακή οι ειδικές είναι ίδιες με αυτές του περσινού αγώνα, και δεν έχουν υποστεί την παραμικρή αλλαγή.

Το Rally Φινλανδίας θα είναι το 100ο rally που θα συμμετάσχει ο Kris Meeke, και σίγουρα θέλει να επαναλάβει την επιτυχία του 2016 ή κάποιο καλό αποτέλεσμα έτσι ώστε να ανέβει στην βαθμολογία των οδηγών.

Οι διεκδικητές της νίκης θα είναι αρκετοί, αφού την ταχύτητα τους στον αγώνα έχουν δείξει και οι Tanak, Latvala, Ogier, Lappi αλλά και ο Suninen.

Άπαντες οι οδηγοί δήλωσαν βέβαιοι πως τα Toyota θα έχουν το πάνω χέρι στον εντός έδρας αγώνα τους, αλλά ο Lappi δηλώνει αισιόδοξος, αφού πέρσι ο Mads Ostberg ήταν αρκετά ταχύς με το C3 WRC.

Στο Rally Φινλανδίας αναμενόταν να γίνει και η επιστροφή των Hayden Paddon και Craig Breen, αλλά θα πραγματοποιηθεί μόνο η επιστροφή του δεύτερου, αφού ο Paddon είχε μία μεγάλη έξοδο στο test την Δευτέρα, προκαλώντας αρκετά μεγάλες ζημιές στο Fiesta WRC.

Τέλος, για τον συγκεκριμένο αγώνα, οι ομάδες χρησιμοποίησαν τα τζόκερ που είχαν για να φέρουν αναβαθμίσεις στα αυτοκίνητα τους. Η Toyota θα διαθέτει νέο αναβαθμισμένο κινητήρα, η Hyundai νέο αεροδυναμικό πακέτο και αναρτήσεις, ενώ η Citroen έφερε νέες αναρτήσεις και αλλαγές στον εμπρός άξονα.

Δείτε εδώ τι έγινε στο Shakedown.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Επιβεβαίωσε την απόσυρση του στο τέλος του 2020 ο Ogier

Next Article

Κοντά σε ανανέωση με τη Racing Point βρίσκεται ο Perez

Related Posts