Rally Recce – Rally Μόντε Κάρλο

Μία νέα στήλη ξεκινά στο TotalRacing.gr, το Rally Recce θα περιέχει πληροφορίες για τον επερχόμενο αγώνα του WRC, την ιστορία του αλλά και το τι να περιμένουμε από τον αγώνα.

Η Ιστορία

Η ιστορία του πιο παλιού Rally ξεκινά το 1909 όταν το Automobile Club de Monaco ξεκίνησε να οργανώνει έναν αγώνα rally το οποίο είχε σημεία εκκίνησης από όλη την Ευρώπη, με τελικό προορισμό το Μόντε Κάρλο. Τον Ιανουάριο του 1911 23 αυτοκίνητα ξεκίνησαν από 11 διαφορετικούς προορισμούς, με μόνο 9 να καταφέρουν να καλύψουν το ταξίδι των 1.020 χιλιομέτρων!

Από το 1978 μέχρι και το 2008 ήταν παραδοσιακά ο πρώτος αγώνας της σεζόν του WRC, αλλά από το 2009 μέχρι το 2012, όταν και επέστρεψε, αποτελούσε μέρος του IRC (Intercontinental Rally Championship).

Στο Rally Μόντε Κάρλο υπάρχει ίσως η πιο γνωστή ειδική διαδρομή, η Col de Turini. Η ειδική ξεκινάει από το La Bollène-Vésubie και καταλήγει στο Sospel ή και το αντίστροφο. Η διαδρομή συνήθως είναι καλυμμένη από χιόνι και πάγο, αλλά συχνά οι θεατές βάζουν επιπλέον χιόνι μέσα στην ειδική, με τους Marcus Gronholm και Petter Solberg να έχουν έξοδο το 2005 αφού έσπασαν τις αναρτήσεις τους σε σημείο που κανονικά δεν υπήρχε χιόνι. Ωστόσο, ο Φινλανδός κατάφερε να τερματίσει στην πέμπτη θέση. Τον ταχύτερο χρόνο στην ειδική τον έχει ο Sebastien Loeb με 21 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα, τον οποίο σημείωσε το 2005.

Πολυνίκης του rally δεν είναι άλλος από τον Sebastien Loeb, ο οποίος μετρά 7 νίκες.

Τι έγινε πέρυσι

Από την αρχή του rally η πρωτιά «παιζόταν» ανάμεσα στους Sebastien Ogier και Kris Meeke, με τον δεύτερο να επιστρέφει πολύ δυναμικά, σε μία σεζόν που δεν θα είχε πλήρη εμπλοκή. Την πρώτη μέρα πρωτοπόρος ήταν Meeke, την οποία κράτησε μέχρι και για τις δύο πρώτες ειδικές την δεύτερη ημέρας, με τον Ogier να παίρνει τα ηνία. Ωστόσο, δύο ειδικές αργότερα ο Γάλλος επέστρεψε στην κορυφή, όπου έμεινε μέχρι το τέλος. Η μάχη έληξε στην 12η ειδική διαδρομή, αφού ο Ιρλανδός χτύπησε μία πέτρα και προκάλεσε ζημιά στο κιβώτιο του DS3 WRC, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Ο Ogier δήλωσε απογοητευμένος από αυτό το περιστατικό καθώς του άρεσε η μάχη που είχαν.

Τι καινούργιο υπάρχει φέτος

Φέτος το rally αποτελείται από 17 ειδικές διαδρομές, με τα συνολικά χιλιόμετρα να φτάνουν τα 382,65. Ωστόσο, πάνω από 85% των ειδικών θα είναι καινούργιο σε σύγκριση με αυτές του 2016. Δείτε το πρόγραμμα εδώ.

Τι να περιμένουμε

Για άλλη μία φορά στο Μόντε Κάρλο θα γίνει το ντεμπούτο νέων αυτοκίνητων, με νέους κανονισμούς. Είναι δύσκολο να προβλέψει κανείς τον νικητή, αφού όλα τα αυτοκίνητα είναι εντελώς καινούργια, σχεδιασμένα εξολοκλήρου από την αρχή, και τον πρωταθλητή Sebastien Ogier σε νέα ομάδα. Το, ίσως, μόνο σίγουρο είναι ότι πλέον όλες οι ομάδες έχουν τουλάχιστον από έναν κορυφαίο οδηγό και, λογικά, ανταγωνιστικά αυτοκίνητα. Όπως κάθε χρόνο στο Μόντε κρίσιμο ρόλο θα παίξουν τα ελαστικά, καθώς μία λάθος επιλογή μπορεί να σου κοστίσει πάρα πάρα πολύ.

 

Let the fight begin!

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Αλλαγές στα χρώματα του νέου μονοθέσιου της McLaren

Next Article

Ένα ακόμα τεστ με βρόχινα ελαστικά για την Pirelli

Related Posts