Rally Σαφάρι – 1η & 2η Μέρα: Εμφατικός Ogier, κυριαρχία Toyota

Ogier Σαφάρι
2023 FIA World Rally Championship / Round 07 / Safari Rally Kenya / 21st-25th June, 2023 // Worldwide Copyright: Toyota Gazoo Racing WRT

O Sebastien Ogier πήρε ένα σημαντικό προβάδισμα στο ξεκίνημα της δράσης του Rally Σαφάρι στην Κένυα, χτίζοντας ένα σημαντικό προβάδισμα έναντι του Kalle Rovanpera. Τρίτος ο Evans, εγκατέλειψε ο Neuville, προβλήματα για Tanak και Katsuta.

Για ακόμη μία χρονιά το Rally Σαφάρι επιβεβαίωσε πως αποτελεί τον πιο σκληρό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος rally, με ένα πολύ σκληρό εναρκτήριο σκέλος με έξι ειδικές και την υπερειδική της Πέμπτης που άνοιξε το πρόγραμμα. Όλα τα πληρώματα ανεξαιρέτως αντιμετώπισαν πολλών ειδών προβλήματα, με αρκετά κλαταρίσματα και μηχανικές αστοχίες.

Παρόλα αυτά, ο Sebastien Ogier ήταν αυτός που βρήκε τον καλύτερο ρυθμό, ειδικά στην πρώτη ειδική των δύο loop της Παρασκευής, όπου έχτισε και το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς του. Το θέμα που προέκυψε με το υβριδικό σύστημα κι έκλεισε τη διαφορά στο τέλος του πρωινού σκέλους, δεν στάθηκε αρκετό να του κόψει την πρωτοπορία στο τέλος της ημέρας, περιγράφοντας μία ιδανική ημέρα.

Η Toyota ήταν η ομάδα με τα λιγότερα προβλήματα κι είδε τους Rovanpera κι Evans να γράφουν καλούς χρόνους και να κλείνουν ένα πολύ σημαντικό 1-2-3 στο φινάλε της δράσης μετά τις έξι ειδικές της Παρασκευής. Ο Φινλανδός δυσκολεύτηκε με το καθάρισμα των δρόμων, αλλά είχε αρκετά ανταγωνιστικό ρυθμό κι ήταν ο μόνος που βρέθηκε κοντά στον Ogier, ενώ ο Evans είχε μερικά ζητήματα με την σκόνη και την ψύξη του Yaris Rally1, καταφέρνοντας πάντως να μείνει σχετικά ανεπηρέαστος από σημαντικότερα προβλήματα.

Παρά το καλό του ξεκίνημα, ένα κλατάρισμα στην τρίτη ειδική της ημέρας, στέρησε από τον Esapekka Lappi την δυνατότητα να μπει στη μάχη για την πρώτη θέση, με τον Φινλανδό της Hyundai να ανακάμπτει, τελειώνοντας την ημέρα στην τέταρτη θέση. Εκεί πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ο Takamoto Katsuta, όμως ο Ιάπωνας είχε πολλαπλά θέματα κατά τη διάρκεια του σκέλους, καθώς πρώτα χτύπησε μία ζέβρα και τραυμάτισε το εμπρός αριστερά μέρος του αυτοκινήτου, ενώ στην τελευταία ειδική υπέστη κλατάρισμα, χάνοντας χρόνο στη μάχη του με τον Lappi.

Το έτερο Hyundai που παραμένει στην δεκάδα, με τον Dani Sordo στο τιμόνι είχε πολλαπλά θέματα, με σημαντικότερο την ποινή που δέχτηκε ο Ισπανός καθώς έκανε άκυρη εκκίνηση στην υπερειδική της Πέμπτης. Ο Sordo ταλαιπωρήθηκε από την σκόνη, ενώ είχε και δύο τετακέ, χωρίς όμως να χάσει κάτι πιο σημαντικό από τα δευτερόλεπτα που στερήθηκε.

Ακόμη ένα μίζερο ξεκίνημα σε αγώνα για την M-Sport Ford, που είδε τον Ott Tanak να έχει κλατάρισμα, προτού χάσει ισχύ στο Puma Rally1 και να καταλήξει στην έβδομη θέση και τον Pierre-Louis Loubet να αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα στο πρωινό σκέλος, προτού υποστεί δύο κλαταρίσματα στο απογευματινό κομμάτι. Δραματικό ήταν το απόγευμα και για τον Thierry Neuville, ο οποίος είδε την ανάρτηση του i20N να διαλύεται στην έκτη ειδική κι επέστρεψε πρόωρα στο service, μένοντας πρακτικά εκτός μάχης.

Ο Ιορδάνης Σερδερίδης είχε σταθερά αργό ρυθμό, αλλά απέφυγε τα προβλήματα και βρίσκεται κοντά στη δεκάδα, ενώ ο Γιώργος Βασιλάκης παρά την αγωνιστική απραξία και τις εγγενείς δυσκολίες στο πρώτο του Σαφάρι, παραμένει σταθερά στην κατάταξη του αγώνα.

Η συνέχεια του Rally Σαφάρι το Σάββατο δίνεται στις 08:01 με την πρώτη από τις έξι ειδικές της μεγαλύτερης σε διάρκεια μέρας του αγώνα.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article
Bezzecchi Assen

TT Assen - P1: Προβάδισμα Bezzecchi, εκνευρισμός για Bagnaia

Next Article
Bezzecchi P2

TT Assen - P2: Έμεινε μπροστά ο Bezzecchi

Related Posts